× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 8 z 15 PierwszyPierwszy ... 345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 147

Wątek: Teczka 2D: SeBeL

  1. #71
    Member
    Awatar sebel
    Dołączył
    Jan 2008
    Postów
    156
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Dzisiejsze mazanie.



    update obrazka... puki co zostanie na takim etapie.
    Ostatnio edytowane przez sebel ; 24-11-09 o 14:43

  2. #72
    Member
    1x Challenge Corner
    Awatar ICE
    Dołączył
    Apr 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    1687
    Podziękowania

    Domyślnie

    pomysl w zalozeniu ciekawy, ale zastap ten czarny innym kolorem, i dodaj jeszce cos na planie procz tych dziur zeby wzbogacic kompozycje.
    Nie wiem moze gigantyczne krety wyskakujace z tych dziur i jakiegos kolosa ganiajacego za nimi z maczuga? ;)

  3. #73
    Member

    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    3
    Podziękowania

    Domyślnie

    albo droge do miasta ze zdezelowana stacja benzynowa w stylu tych hamerykanskich? majaczaca gdzies w polowie. miasto przerobic na takie rozpsute ? a dziury na kratery o!

  4. #74
    Banned

    Dołączył
    Dec 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    160
    Podziękowania

    Domyślnie

    Łooah, jak tak przejrzałem sobie Twoją teczkę, to brak mi słów. Fajnie Ci oczy wychodzą, widać bryłę. Tutaj szczególnie mi chmurki do gustu przypadły.

  5. #75
    Member
    Awatar jameli
    Dołączył
    Jul 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    263
    Podziękowania

    Domyślnie

    fajne te szkice na poprzedniej stronie... w tym ostatnim jakoś pustawo i sylweta miasta mogłaby być bardziej dopracowana... podoba mi się pomysł icecolda :D

  6. #76
    Member
    Awatar sebel
    Dołączył
    Jan 2008
    Postów
    156
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wielkie dzięki za komentarze do ostatniej pracy! (Sorry ze tak ogólnie ;P)
    Rzeczywiście troszkę tam za pusto, to pewnie dla tego, że za mało tych enviromentów w życiu wyrysowałem... Puki co zostawiam tą pracę na takim etapie na jakim jest. W przyszłości pewnie do niej wrócę bo i tak nie wyszło dokładnie to co chciałem ;P.

    icecold - pomysł z kretami/kolosami naprawdę ciekawy :D! Przy następnych pracach postaram się aby więcej się działo i więcej opowiadało.

    afej - dzięki za zainteresowanie, w sumie znowu ile ludzi tyle pomysłów ;). Twój pomysł tez ciekawy, taki bardziej postnuklearny ;).

    meariss - Dzięki! Na forum jest tyle wyjadaczy, że fajnie jest czasami przeczytać takie komentarze do swoich prac ;D.

    jameli - dzieki :) też mnie kusiło aby podmalować to miasto puki co nie starczyło zawziętości i umiejętności ;\...



    Podrzucam ostatnie dwa.

    Pomysł, który się pojawił przed pójściem spać szybko przelany na monitor aby zapamiętać wizję ;).


    Pierwszy mattepainting..


    Wszelkie komentarze na temat tego ostatniego mile widziane :).
    Pierwszy raz coś takiego robiłem, więc bardziej to było robione na czuja, niż wg. jakiś zasad.
    fotka po której malowałem: http://img526.imageshack.us/img526/145/image513foto.jpg

    Pozdrawiam :)!

  7. #77
    Member
    Awatar abbaart369
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    101
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej

    ciekawa wizja. Myślę, że mógłbyś to pchnąć w taką gigerowską stronę. Nabrałoby wtedy takiego intrygującego wyrazu. Naprawdę, gdyby nie te jasności po bokach kojarzyłoby mi się z jakimś mrocznym S-F.

    Pozdrawiam!

  8. #78
    Member
    2x Challenge Corner
    Awatar Rotcore
    Dołączył
    Apr 2009
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    1207
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nieźle wyszło zwłaszcza fajnie zrobiłeś konstrukcję rdzawo/ołowianą, ciężką, starą... oszukujesz otoczenie, bo sugerujesz, że wszędzie jasno, pogodnie, słońce nawala flashem, a pod mostem tego nie widać jakby należal do innego obrazka, niby są tam kolumny i między nimi dostaje się światło... takie jest moje odczucie mogę się mylić... ale podoba mi się jak na mattepainting czy jak to się zwie...

  9. #79
    Member
    Awatar sebel
    Dołączył
    Jan 2008
    Postów
    156
    Podziękowania

    Domyślnie

    abbaart369 - dzięki za pomysł. Zobaczymy może w przyszłości zrobię coś s-f :).

    Rotcore - W sumie to była taka pierwsza praca na próbę, dlatego są jakieś błędy. No cóż człowiek uczy się właśnie na tych błędach ;). Fajnie, że Ci się spodobało.


    Ostatnie maziania:
    Jakiś taki szybki landscape z głowy..


    Pracka na TSP:


    speed: zabawa texturką i brushem


    Mały speed z natury ;)


    I praca nad którą poświęciłem ostatnio troszkę więcej czasu. Nie jestem do końca z niej zadowolony, ale mimo wszystko postanowiłem ją zostawić na takim etapie na jakim jest.


    Pozdrawiam :}!

  10. #80
    Member
    Awatar abbaart369
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    101
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo sympatyczna ta Twoja kosmita :) Troszkę może ma zbyt płaski nos, ale w końcu to kosmita ;P Podoba mi się też speed zegarka.

    Alienowy embrion wg mnie wyszedł całkiem korzystnie. Może rzeczywiście dobrze, ze na jakiś czas/na zawsze go odstawiasz. Myślę, że efekt jest zadowalający.

Strona 8 z 15 PierwszyPierwszy ... 345678910111213 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •