Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 59

Wątek: [NIPW3D] Incident Zero

  1. #1
    Member
    Srebrna Galeria 3D Award

    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Singapur
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie [NIPW3D] Incident Zero


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,
    To bedzie moja pierwsza bitwa na forum, po przejzeniu watkow, widze ze kazdy ma inne podejscie do tematu - zapowiada sie niezla zabawa.

    Moj pomysl bedzie taki bardziej standardowy - w tajnym laboratorium cos poszlo nie tak jak planowano. W wyniku awarii mutujaca biomasa zaczyna sie rozrastac, przelamuje kolejne zabezpieczenia i stanowi zagozenie dla ludzkosci.
    Cos jak Czarnobyl tylko tak bardziej SF.
    Niestety nie mam konceptu poukladanego do konca w glowie, szczegolnie jezeli chodzi o kompozycje, ale poniewaz czasu zostalo okolo miesiaca postanowilem wystartowac.

    KONIEC i opis po ang.

    Title : INCIDENT ZERO
    Sometimes ideas and inventions get unfinished quietly, sometimes they end in suprising and terrible way.
    In the desert laboratory while inventing new bioweapon something goes terribly wrong and incident happend. Squad of special soldiers is send in to rescue surviving scientists and to retrive research data. Because the biomass is spreading in such a high speed, this plan fails and evacuation is not an option anymore - time for plan B - an A-bomb drop.

    Tech info :
    I'm an author of this picture, and all the models were done specially for this contest. Software used : Lightwave3D, Photoshop, Zbrush and Fusion.
    I have been using widely CGTextures.com textures for mapping objects in this scene. Also I've been using plenty of my own photos that I have made for the soldiers - both texturing and references.


    Link do wersji High-Res :
    http://img188.imageshack.us/img188/8...sjafinalna.jpg

    A tutaj mniejsza rozdzialka ktora moge zamiescic na forum :

    Ostatnio edytowane przez mancubus ; 12-07-09 o 20:58

  2. #2
    Member
    Srebrna Galeria 3D Award

    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Singapur
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    Chociaz nie wiem jeszcze jak bedzie wygladac koncowy render, wiem ze na pewno bedzie tam laboratorium otoczone/pozerane przez mutacje.
    Zaczelem prace od modelowania laboratorium.
    Nie jestem przekonany co do wysokosci budynku, prawdopodobnie dodam jeszcze ze 2 pietra coby biomasa miala co pozerac









  3. #3
    Member
    Awatar tutomash
    Dołączył
    Jan 2006
    Postów
    304
    Podziękowania

    Domyślnie

    wow świetnie ci ten zniszczony budynek wyszedł, oby tak dalej powodzenia życzę

  4. #4
    Member
    Awatar Bielik93
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Lubliniec
    Postów
    411
    Podziękowania

    Domyślnie

    No no ladnie ladnie a modelujesz z glowy z refki czy otoczenia ;]

  5. #5
    Otto Kr3tzchmer
    Awatar Kr3tz
    Dołączył
    Jun 2005
    Lokalizacja
    Kutno
    Postów
    937
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ciekawe, ciekawe... jaki soft?
    Wydaje mi sie, ze drut zbrojeniowy jest strasznie cienki, ale po za tym modele naprawde robia wrazenie.
    Giugiaro Fan
    "Powierzchnia NURBS jest wolna, każda pociągnięta krzywa, inna ciągłość... to już kolejna odmiana."
    IRC #max3d.pl

  6. #6
    Member
    Srebrna Galeria 3D Award

    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Singapur
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    @ tutomash : Dzieki !
    @ Bielik93 : Hmm z glowy, co zreszta widac, architekt ze mnie zaden za duzo symetrii IMO, na szczescie zniszczenia powinny to zamaskowac. No i staralem sie budowac z elementow ktore bede mogl wykorzystac pozniej (plyty, okna). Jest tam duzo klonowania wiec powinno to przyspieszyc texturowanie.

    @ Kr3tz : Soft to Lightwave3D. Co do grubosci drutu zbrojeniowego to na poczatku byl grubszy, ale jakos nie pasowal skala do wielkosci budynku wiec go odchudzilem. Textura powinna byc ciemna (rdza) w porownianiu do betonu, wiec zobacze, jak sie bedzie prezentowac po nadaniu materialow i wtedy jeszcze pozmieniam grubosc.

    Czas na updejt : mysle ze mam juz koncowe ustawienie kamery/proporcje.
    Nadal nie ma pomyslu na pierwszy plan, ale reszta juz obmyslana.
    Chce postawic na dachu jednego z ocalalych zolnierzy ktory wymachujac czerwona flara bedzie przywolywal pomoc. Biomasa powoli otacza budynek i rozrasta sie przelamujac mury. W tle z prawej strony jakies budynki/kontenery/zbiorniki.
    Prawa strone chce zostawic pusta umiescic w tle jedna z rozwiazam -
    a) umiescic tam odlatujace helikoptery (co podkresli samotnosc i sytuacje ocalalego goscia na dachu) - helikoptery odlatuja poniewaz znaleziono nowe rozwiazanie - zrzucenie na mutacje bomby atomowej.
    b) Innym pomyslem jest dodanie troche akcji i umieszczenie w tle spadachroniarzy wyslanych do akcji, aby walczyc z mutacja i ewakuowac ocalalych ludzi.

    Jest jeszcze jeden luzny pomysl - chcialbym umiescic gdzies z lewej strony na dole plansze firmowa - taki plakat informujacy o bezpieczenstwie w firmie.
    No i napis na nim - "Days since the last accident ..." z tym ze w miejscu licznika jest otwor po pocisku albo macka biomasy zaslania ilosc dni


  7. #7
    Member
    Awatar tutomash
    Dołączył
    Jan 2006
    Postów
    304
    Podziękowania

    Domyślnie

    powinno dojsc do wybuchu, skoro ta biomasa rozwaliła budynek, to musiała w końcu też dojsc do jakiegos pozara a pozniej do wybuchu, powinnien znalezc sie gdzie nie gdzie ogien, na ulicy odlamki, pozostalosci po budynku, jakies szczatki, ciala ludzi, jakies elementy ulicy powykrzywiane lampy, chodnik, ulica

  8. #8
    Member
    Srebrna Galeria 3D Award

    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Singapur
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    @tutomash : Dzieki za podpowiedzi. Zgadza sie trzeba dodac wiecej zniszczen. I wlasnie tym zamierzam sie zajac w tym tygodniu :P

    Kolejny UP.
    Troche texturowania - oswietlenie nie jest koncowe. Dodalem tez helikoptery. Poniewaz beda dosc daleko, byly robione na szybko i detalu tam za duzo nie ma.
    No i szybki szkic kompozycji. Znaczy sie biomasa otacza budynek, na gorze jest jedyny ocalaly zolnierz z flara wzywajacy pomocy a w tle widac odlatujace helikoptery.
    Kompozycja ta jest juz nieaktualna - caly dzien dzis spedzilem na ustawianiu nowego bardziej dramatycznego kadru :P Ten wyglada jak jakas wizka . Postaram sie jutro wrzucic kolejny up.
    A na razie to :










  9. #9
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar FF
    Dołączył
    Dec 2005
    Lokalizacja
    Konin/Poznań
    Postów
    2141
    Podziękowania

    Domyślnie

    Budynek konkret, bardzo mi sie podoba

  10. #10
    Member
    Awatar Bielik93
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Lubliniec
    Postów
    411
    Podziękowania

    Domyślnie

    Calkiem przyjemnie to wyglada ale uwazamze jak nalaboratorium to jest to bardzo skape;] Malo budynkow, moze dalo by sie gdzies jeszcze jakis wcisnac? Te gluty sa niesamowite ;]

Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •