Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: SdKfz 165 "Hummel"

  1. #1
    Member
    Awatar Mr. J
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    191
    Podziękowania

    Domyślnie SdKfz 165 "Hummel"


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Miałem nie pokazywać tego nikomu, ale może lepiej będzie jeśli to zrobię, może pomożecie wskazać dobrą drogę. Mój pierwszy model highpoly, więc wskazówki mile widziane :) Na ten moment tyle. W miarę możliwości będę robił upy. Aha, gąska będzie inna.

    Załączone obrazki Załączone obrazki  

  2. #2
    Member
    Awatar goral_44
    Dołączył
    Jan 2005
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    227
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak na model High to tu jest dużo, dużo, dużo za mało poly.

  3. #3
    Member
    Awatar mujas
    Dołączył
    Jul 2004
    Lokalizacja
    Łańcut
    Postów
    182
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witam uwaga odemnie dorób jeszcze detalu, jakieś fotki poprzeglądaj jak nie masz to poszukaj na necie i dorysuj więcej szczegółów bo jak narazie tak jak napisał przedmówca do High poly to za malo poly narazie jest.
    PS. dobrze że pokazałeś swój modelik

  4. #4
    Member
    Awatar Mr. J
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    191
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hehehe ale to nie tak. Ja nie mówiłem, że to koniec. Jak sami widziecie to jest początek. Inaczej nie wrzucałbym tej fuszerki do WIPa. Chodzi mi głównie o to, zebyscie wskazywali błędy w tym co widać dopiero, żebym ich nie powtarzał w przyszłości, a także jakieś rady, tipsy itp.
    Wiadomo, że nie będzie to takie jak Klimenta czy twoje mujas, bo ja nie z tej ligi

  5. #5
    Member
    Awatar DonJakub
    Dołączył
    Dec 2006
    Lokalizacja
    Zgierz
    Postów
    232
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak się postarasz to będzie :) zaraz Cię zdopinguję hehe.

  6. #6
    Member
    Awatar Mr. J
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    191
    Podziękowania

    Domyślnie

    kawałek dupy

    Ostatnio edytowane przez Mr. J ; 09-02-10 o 20:56

  7. #7
    Member
    Awatar Mr. J
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    191
    Podziękowania

    Domyślnie

    W sumie dalej wip, ale nie będzie już dalej rozwijany





  8. #8
    pacyfistyczny militarysta
    Awatar kliment woroszyłow
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    Kielce, Polska
    Postów
    3243
    Podziękowania

    Domyślnie

    koła jezdne lewitują, póki nie zrobisz zawieszenia to bym nie kończył :P
    "najlepszy grafik komputerowy wśród strażaków i najlepszy strażak wśród grafików komputerowych"
    Tutorial o spawach :
    http://www.max3d.pl/forum/showthread...171#post834171

  9. #9
    Member
    Awatar bbandi
    Dołączył
    Jul 2008
    Lokalizacja
    Rzeszów
    Postów
    1241
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ładnie jedziesz, ale klimek ma racje bez silnika nie będzie tak fajnie:P.

  10. #10
    Member
    Awatar Mr. J
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    191
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kliment woroszyłow Zobacz posta
    koła jezdne lewitują, póki nie zrobisz zawieszenia to bym nie kończył :P
    Skoro zauważyles tylko brak zawieszenia, to znaczy że to co jest, to jest okej? Wiecie nie tylko kobieta potrzebuje pochwał :P

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •