Skocz do zawartości

wolverine digital painting WIP


R&R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Temat to staruszek Logan, inspirowany mega marvel z chyba 94 roku...zaznajomieni z tematem pewnie poznali po fryzie:)

Mam problem ze światłem, tzn ustawieniem go nie tyle na postaci co w tle tak aby całość wyglądała w miarę naturalnie.

Praca powstała spontanicznie, bez zbytniego rozplanowania a chciałbym ją doprowadzić do końca - będę wdzięczny za wszelkie wskazówki które mogłyby w tym pomóc. Jestem początkującym adeptem tabletu i digital paintingu więc najbardziej oczywiste rzeczy mogą dla mnie takie nie być.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jestem początkującym adeptem tabletu i digital paintingu

 

Samym tabletem rysować się nie nauczysz - albo będziesz mocno ograniczony i jak dostaniesz ołówek to będą Ci się trzęsły łapy.

 

polecam na początek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32070

i http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=97

 

Łulwerina sobie odpuść (czemu on ma skórę jak ten "kamienny" z Fantastic4?).

Ja też wjeżdżałem na forum z jakąś drewnianą łuczniczką i w moim wielkim WIP2D się z połową ludzi pożarłem =]

 

No to teraz sieknij jabłuszko z naturki, raz, raz...

 

p.s. oczywiście zakładam że przyszedłeś się tutaj czegoś nauczyć, jeżeli nie to olej co napisałem i kończ wolverina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale hipokryta ze mnie sam nigdy jabłka z natury nie namalowałem - a nieee, było jedno - na moim pierwszym akrylu =]. Ale nie wyszło...

 

edit: odpisałeś. Chcesz konstruktywną krytykę? Hmmm, może się komuś będzie chciało Ci coś napisać - mamy tutaj specjalistów od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach