Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: [Kryzys] "To be, or not to be - this is the question" [Finished]

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie [Kryzys] "To be, or not to be - this is the question" [Finished]


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    He's holding a skull of one of his creators and rising it up, he's asking his AIself the question, which Hamlet asked in Shakespeare's drama. The species of his creators extincted very long ago, but human race left a new life on the Earth, its culture and questions, which stood the test of time, questions which are not temporary, questions like the one:

    "To be, or not to be - this is the question"



    Trzyma on w ręku czaszkę jednego ze swoich twórców i unosi ją w górę, zadając sobie (sztucznej inteligencji) pytanie, które Hamlet zadał w dramacie Szekspira. Gatunek jego twórców wymarł tak dawno temu, jednakże ludzkość pozostawiła po sobie nowe życie, swoją kulturę i pytania, które przetrwały próbę czasu, pytania, które nie są tymczasowe, pytania jak to:

    "Być albo nie być, oto jest pytanie."


    Poniżej link do finalnej pracy

    http://i52.tinypic.com/34ffokh.jpg

    Powodzenia wszystkim!

    Ostatnio edytowane przez Krzysztof Satola ; 21-03-11 o 23:50

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie







    Pierwsze upy. Czaszka będzie dość mała w kadrze, więc nie będę dodawał więcej detali. Jutro zęby zrobię.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Edit: Proszę o komentarze, rady, itp. Każda krytyka się przyda.
    Ostatnio edytowane przez Krzysztof Satola ; 07-01-11 o 20:59

  3. #3
    We always have a choice
    Awatar Vega
    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Gdańsk/Bydgoszcz
    Postów
    2117
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ja bym jeszcze popracował nad tą czaszką

  4. #4
    Member
    Złota Galeria
    Awatar Kris_R
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    2919
    Podziękowania

    Domyślnie

    A bo ja wiem Vega? Krzysiek napisał, że czaszka będzie mała w kadrze, to może się okazać, że styknie. Moja propozycja - szybki render z kamery, z której będzie to finalnie robione i wtedy stanie się jasne, czy potrzeba dodawać więcej detalu. Trzeba pamiętać, że tekstura też zrobi swoje.
    Ja ciekaw jestem ogólnego klimatu, kadru i tego, co chcesz pokazać... czy deski teatru, czy jakiś mur, czy jakąś nieokreśloną lokację... tego typu rzeczy mnie nurtują

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie



    Powiedzmy, że czaszka gotowa :P. Troszkę ją dopieściłem, ale nie za dużo. Jak wspomniałem będzie mała. Później teksturę jakąś przygotuje.




    Cytat Zamieszczone przez Kris_R Zobacz posta
    A bo ja wiem Vega? Krzysiek napisał, że czaszka będzie mała w kadrze, to może się okazać, że styknie. Moja propozycja - szybki render z kamery, z której będzie to finalnie robione i wtedy stanie się jasne, czy potrzeba dodawać więcej detalu. Trzeba pamiętać, że tekstura też zrobi swoje.
    Ja ciekaw jestem ogólnego klimatu, kadru i tego, co chcesz pokazać... czy deski teatru, czy jakiś mur, czy jakąś nieokreśloną lokację... tego typu rzeczy mnie nurtują



    Sądzę, że robot będzie stał mniej więcej bokiem z czaszką podniesioną przed sobą, ale tak by musiał głowę unieść by na nią patrzeć. Sytuacja będzie się rozgrywać w mieście przyszłości, ale już bez człowieka. Czaszka i robot będą dość małe, by ukazać ich małość w porównaniu do całego świata. Za czaszką chcę postawić ciemny budynek, tak by był duży kontrast i czaszka wyszła do przodu. Teraz zabiorę się za robota. Jak go skończę, to pokażę kompozycję jaką planuję zrobić .

  6. #6
    Boski miszcz
    Awatar Lucek
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    4116
    Podziękowania

    Domyślnie

    A czaszka nie powinna mieć jakiegos małego sss?
    Mini folio "Sztuka bez dobrego rzemiosła jest tylko kaprysem twórcy. Nie dyskutuję o kaprysach."

  7. #7
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mi się wydaję że bardziej od sss przydałyby się mniej rozmyte refleksy, o ile wogóle tutaj są jakieś. Przyjemna czaszka i fajny pomysł, powodzenia!

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarze .

    Mam pytanko co to jest to: "sss", bo nie za bardzo rozumiem, tępy jestem heh ?


    Tak żeby nie było, że nic nie robię.







    Rączki będą długie, cieniutkie. Na nogi nie mam jeszcze pomysłu. Jak skończę bazowy model, to zabiorę się za kabelki itp.

    Na linii symetrii widać artefakty, to duplicate spiecial, więc model stanowi osobne połówki. Jak przerzucę do maxa to włączę symmetry i będzie po sprawie albo wcześniej poprawię. Zobaczymy .

    Proszę o komentarze .

  9. #9
    Cyberpunk
    Awatar Levus
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    3714
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak to się mówi, "kto pyta wielbłądzi".

  10. #10
    Member
    Awatar Dobrotek
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    219
    Podziękowania

    Domyślnie

    SSS - subsurface scattering. czyli efekt rozproszenia światła wewnątrz obiektu. Wydaje mi się, że najlepszym przykładem będzie wosk, świeczka.


    http://radiowski.com/wp-content/uplo...ges-candle.jpg

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •