Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: [Kryzys] The Edge [FINISHED]

  1. #1
    Member
    Awatar dR. Mahoney
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie [Kryzys] The Edge [FINISHED]


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Wszyscy stajemy kiedyś w obliczu kryzysu, musimy przeciwstawić się niebezpieczeństwu, bądź też poddać się nie podejmując walki...
    W pracy chciałem przedstawić jabłko, nadgryzione, niedoskonałe, smutne, świadome swojego położenia i czyhającego zagrożenia, głodnej, zwariowanej tarki. Jabłko ma wybór, skoczyć lub zostać startym, lecz jaką drogę wybierze, nie wie nikt.
    -----------------------------------------------------
    All of us eventually face a crisis. We have to choose between standing against the danger or giving up without a fight...
    In the artwork I wanted to present an apple, imperfect, sad, aware of its situation and the lurking danger in person of a mad, hungry grater. The apple has to make a decision - to jump or to become grated. It's still unclear what way it choses.

    Ostatnio edytowane przez dR. Mahoney ; 22-03-11 o 00:24

  2. #2
    Member
    3D Award 3D Award
    Awatar KoMic
    Dołączył
    Jun 2003
    Lokalizacja
    Gdynia
    Postów
    2061
    Podziękowania

    Domyślnie

    hehe moze byc niezle
    przypomnial mi sie taki glupi filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA

    powodzenia: ]
    'Pieniadz Bogiem zadza zdobycia nalogiem'-->WWO MEiL=hell
    PoTBS, Roberts, Hiszpania.... hola

  3. #3
    Member
    Awatar mookie
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    1357
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem, nad czym ma się głowić jabłko, niemniej jako blenderowiec będę zaglądał. Powodzenia!

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    1
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pewnie będzie rozważać samobójstwo - skok ze stołu ;-D Fajny pomysł.

  5. #5
    Member
    Awatar dR. Mahoney
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie

    Czas na update i tym samym wskrzeszenie wątku. Wstępnie przygotowana scena plus prawie skończone jabłko (dopracowanie shaderów/materiałów). Wciąż się zastanawiam, czy nie wprowadzić jakiejś 2giej postaci obok, mniejszego owocu (wisienka albo coś ?), która stałaby przy jabłku, próbując go jakoś pocieszyć. Też nie jestem przekonany w 100% co do ujęcia. Liczę na jakieś wskazówki, pomysły, sugestie.



    i scenka


  6. #6
    Member
    Awatar mookie
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    1357
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jabłko wcale nie ma smutnej miny, wygląda raczej na zamyślone, przyglądające się czemuś w dole. Nie bardzo rozumiem, o co chodzi w całej scence, ale wydaje mi się, iż ujęcie od dołu, spod nóżek bohatera, byłoby najciekawsze, najdynamiczniejsze. Tekstury można jeszcze poprawić, odbicie światła jest zbyt skupione, a owoc sam w sobie zbyt gładki. Przydałaby się mapka nierówności i odbić (szczególnie mokra powinna być ta odgryziona, soczysta część jabłka).

    Powodzenia!

  7. #7
    Member
    Awatar dR. Mahoney
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie

    Drążę temat dalej. Zmiany, materiały, i inne badziewia. Do sceny wejdzie jeszcze "złowieszcza" tarka, pochylająca się nad jabłkiem. Tarka będzie nosiła ślady walki ( starte kawałki wcześniejszych jabłek, jakoś takoś) Tak to na razie widzę.

    Specular jabłka dalej do poprawy. Uchwyty na szufladach też.

    DOF chyba musi być mocniejszy w tle.


  8. #8
    Member
    Awatar dR. Mahoney
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kolejny up. Doszła tarka. Materiały jeszcze wymagają dużo pracy, oczy ustawienia i poprawki. Dojdą kawałki jabłka startego na powierzchni tarki. Poza będzie mniej więcej podobna.

    Rączkę tarki wygnę jeszcze bardziej w dół, by wyglądała bardziej na złowrogo nastawioną (jej kolor/materiał do ustalenia).

    Cały czas mam na uwadze poprzednie poprawki dotyczącej sceny/jabłka, lecz trzeba wszystko pododawać co ma być by ruszyć dalej.


    renderowane na border stąd obcięcie kadru.

  9. #9
    Oskar Świerad
    Awatar muody
    Dołączył
    Sep 2005
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    889
    Podziękowania

    Domyślnie

    Teraz mina jabłka nie pasuje do sytuacji - z tyłu żywa tarka, a jałbko siedzi i rozmyśla.
    To by było zupełnie OK. Z tym że ja tu widzę miazgę z jabłek, resztki ponabijane na tarkę - bez oczu. Takie pogorzelisko i samotne ocalałe jabłko, które wtedy przeżywa kryzys lekko mówiąc, a nie scena z dwoma postaciami
    Portfolio - http://oskarswierad.com ::: LinkedIn - https://pl.linkedin.com/in/oswierad
    Tutoriale o shaderach, proceduralnych technikach - https://youtube.com/c/TechArtAid

  10. #10
    Çaydanlık
    Srebrna Galeria 3D Award 3D Award
    Awatar Ania
    Dołączył
    Jan 2004
    Postów
    6099
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ta tarka powinna mieć złowrogo zmrużone oczy, a jabłko powinno się patrzeć za siebie ze strachem. Teraz tak trochę bez emocji to wszystko, a myślę że wystarczy lekko zmienić oczy obu postaci.

    Oświetlenie spróbuj dać mniej frontalne, bardziej z boku, albo nawet od góry żeby cień tarki padał na kawałek jabłka (wtedy oczy tarki rozjaśnić, żeby je było widać w cieniu).
    Widzę tu coś w tym stylu (jak nie lubisz maziania po twoich pracach to usunę) http://img827.imageshack.us/i/mahoney.png/

Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •