Strona 1 z 7 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 69

Wątek: [Kryzys] grafika 3d [Finished]

  1. #1
    fanboj miksera
    Awatar szczuro
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    1108
    Podziękowania

    Domyślnie [Kryzys] grafika 3d [Finished]


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Ja także spróbuje coś zawojować

    "Tylko najlepsi graficy wytrzymają czasy kryzysu. Ci gorsi muszą żebrać o zlecenia, aby przetrwać."

    "Only the best CG artists will last out the time of crisis. The worse ones must beg for contracts to survive."

    Jak na razie koncept:


    FINAL (click for hi-res):
    Ostatnio edytowane przez szczuro ; 22-03-11 o 20:47
    te młode to głupie, a stare to durne

  2. #2
    Member
    Awatar mateusz_s
    Dołączył
    Aug 2005
    Postów
    692
    Podziękowania

    Domyślnie

    hehe, dobry koncept
    -
    PORTFOLIO: www.mateuszstaniszew.pl
    PROFIL na BEHANCE: https://www.behance.net/mateusz_s
    moja darmowa przeglądarka sekwencji obrazów: Free Image Sequence Player (v3.0)
    -

  3. #3
    fanboj miksera
    Awatar szczuro
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    1108
    Podziękowania

    Domyślnie

    mateusz_s: jeśli to nie sarkazm to dzięki
    Zaczynam od enviro, jak na razie materiały z lekkim bumpem, cegły i płytki na partiklach
    Ostatnio edytowane przez szczuro ; 27-01-11 o 21:32
    te młode to głupie, a stare to durne

  4. #4
    Member
    Awatar kellyq
    Dołączył
    Mar 2008
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    366
    Podziękowania

    Domyślnie

    bardzo ładnie
    SZUKAM PRACY, ZLECEŃ - głównie meble

  5. #5
    Member
    Awatar mookie
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    1364
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak to: cegły i płytki na particlach? Dlaczego tak, a nie modelowane?

  6. #6
    fanboj miksera
    Awatar szczuro
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    1108
    Podziękowania

    Domyślnie

    kellyq: dzieki
    mookie: może sie zle wyraziłem Cząsteczki użyłem do ułożenia chodnika/cegieł. Same cegły/płytki są modelowane tzn plane + solidyfy + inne modyfikatory (bo jestem leniwy).

    Nie znalazłem duplivertów, wydaje mi się, że je porzucono w 2.5. No i właściwie dupliverty nie dają takiej swobody jak cząsteczki.
    Zrobiłem sobie grupę płytek chodnikowych i emitowałem ją z siatki po wierzchołkach. Dzieki cząsteczkom moge nadać im lekkie rotacje i określić częstotliwość występowania poszczególnych elementów z grupy (use Count).
    Teraz moge szybko edytować lub dodawać nowe kafelki do chodnika bez zbytniej zabawy w układanie przyda mi sie to też później, aby uzyskać różne kolory cegieł w murze.
    i jeszcze jedno, działa to szybciej w viewporcie niż array, którego próbowałem na początku
    Ostatnio edytowane przez szczuro ; 27-01-11 o 21:32
    te młode to głupie, a stare to durne

  7. #7
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super pomysł, przypomina mi pracę Hynol'a http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32736

    ale i tak pomysł w deche.

  8. #8
    Member
    Awatar viater
    Dołączył
    Dec 2007
    Postów
    361
    Podziękowania

    Domyślnie

    No Szczuro, masz wyczucie. Ładnie wyszła ta ściana, to normalmapa, czy displacement ? Jedziesz dalej. Ciekaw jestem pana - żebraka. Powodzenia

  9. #9
    fanboj miksera
    Awatar szczuro
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    1108
    Podziękowania

    Domyślnie

    bolitic: przypominam sobie że widziałem to kiedyś, może podświadomie zrobiłem plagiacik ale do Hynola mi troszkę brakuje.
    viater: wszystko to modele z parametryczną teksturą clouds jako bump tylko różne parametry tych chmurek

    mały up model śmietnika:
    Ostatnio edytowane przez szczuro ; 27-01-11 o 21:32
    te młode to głupie, a stare to durne

  10. #10
    Çaydanlık
    Srebrna Galeria 3D Award 3D Award
    Awatar Ania
    Dołączył
    Jan 2004
    Postów
    6116
    Podziękowania

    Domyślnie

    Fajny sposób na płytki.
    Mur pod tynkiem ma za ostry kant, ale może bez speculara nie będzie się to tak rzucało w oczy.

Strona 1 z 7 123456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •