× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 22 z 22 PierwszyPierwszy ... 12171819202122
Pokaż wyniki od 211 do 217 z 217

Wątek: ZiN

  1. #211
    Member

    Dołączył
    Apr 2016
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Myślę, że bardziej niż łańcuchy rzuca się w oczy brak reakcji między potworem, a otoczeniem. Mamy silnie oświetloną postać o bardzo nasyconych kolorach na praktycznie czarno-białym tle przez co wygląda ona na wklejoną. Szczególnie brakuje mi jakiegoś cienia tego plugawca, zgodnego ze źródłem światła (nawet mimo mgły). :) Uzyskałeś fajny focus na postać ale w moim odczuciu nieco za mocny. Sama postać za to świetna, aż szkoda że dół jest we mgle bo fajnie wyglądał na pierwszym szkicu. Mam nadzieje, że moje rozkminy na coś Ci się przydadzą.

    Updateps. zacząłem się przyglądać zdjęciom ludzi we mgle i nie byłoby cienia gdyby mgła była gęstrza, tylko te dwa zdjęcia w jakiś sposób oddają to co myśle https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...hy-the-fog.jpg
    https://beyondtheborderlinepersonali...255b21255d.jpg głównie to drugie. :)
    Za wszystkie błędy anatomiczne serdecznie żałuje...
    Podziękowania ZiN podziękował

  2. #212
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    469
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za feedback. Co do tego cienia wynikającego z mgły, przeanalizowałem zdjęcia, które zamieściłaś. To dało mi do myślenia i w sumie doszedłem do wniosku, że może lepiej będzie użyć czegoś, co ja znam pod nazwą 'volume light'. Żeby jednak z tym nie przesadzić, potraktowałem to łagodnie.

    Łańcuchy dalej mi się nie podobają, ale pomyślałem, że może lepiej będzie jak same w sobie wprowadzą jakiś podział planów i trochę zdynamizują całość.

    Dodałem też trochę koloru do tła, może teraz jest bardziej spójnie. Odkryłem też spod mgły więcej dolnych partii. Nie wiem, wcześniej sugerowałem się tym, że im mniej widać tym więcej pozostawia się pola dla wyobraźni :P no dobra, tak na poważnie, to był przejaw mojego lenistwa :P


  3. #213
    Member
    Awatar Graft
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    509
    Podziękowania

    Domyślnie

    Te łańcuchy troszkę dewastują Ci kompozycję. Całość jest dość dynamiczna(linie) a łańcuchy wiszą jak te kluchy pionowo :D i psują cały efekty.
    Może bardziej w tym kierunku spróbuj
    www.artstation.com/artist/graft
    Podziękowania ZiN podziękował
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  4. #214
    Member

    Dołączył
    Apr 2016
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jestem pod wrażeniem, wygląda to coraz lepiej :D Myśle że kierunek który wskazuje Graft może rzeczywiście być rozwiązaniem, tylko by trzeba dopieścić łańcuchy żeby się zgodnie z grawitacją układały i będzie świetna pracka :D Good job!
    Za wszystkie błędy anatomiczne serdecznie żałuje...

  5. #215
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    469
    Podziękowania

    Domyślnie

    Yeah, zniewolony maszkaron, teraz to nabrało więcej sensu :) Dzięki.

    artstation deviantart behance facebook blog
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  6. #216
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    469
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kolejny WIP, tym razem to będzie odświeżenie starej pracy [link]



    Coś tu jednak nie gra, nie wiem tylko co... kompozycja, perspektywa, flow lines, proporcje? Na tym etapie, można przestawiać elementy do woli, także chętnie wysłucham waszych sugestii bo ewidentnie coś tu jest skopane.

  7. #217
    Member
    Awatar rymin
    Dołączył
    Nov 2013
    Lokalizacja
    ŁDZ
    Postów
    193
    Podziękowania

    Domyślnie

    Proponuję ci żebyś zrobił sobie z 3-4 thumbnaile tej sceny z różnych kamer itd. i wybrał co najlepsze w takiej prostej formie bez wskakiwania w detale. Odpuść też 3 wojaków- zrób porządnie 1 a praca też zyska. W tym przypadku wybrałeś trochę niefortunne ujęcie i rozjechała ci się perspektywa na tych skałach. No i ten gryf ma strasznie sztywną pozycję - bardziej jakby za przeproszeniem srał:D niż zbierał się do lotu. Bankowo pozycja tego gryfa będzie najbardziej nadawać dynamizmu scenie więc nad tym musisz przysiąść. Nie zniechęcaj się i wrzucaj progress a na pewno ktoś coś podpowie. Pozdro!

Strona 22 z 22 PierwszyPierwszy ... 12171819202122

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •