Strona 1 z 10 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 98

Wątek: Teczka - Jedaith

  1. #1
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka - Jedaith


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Postanowiłem zmienić poprzedni temat na teczkę, żeby nie zaśmiecać forum jakimiś pomniejszymi pracami.

    ------------------------------------
    Pomyślałem, że wrzucę. Robiony dość długo (w wolnych chwilach), skończony ze dwa miesiące temu.
    Gimp, 3ds max, marmoset toolbag
    Tris: 8238
    tekstury 2048/2048, 512/256
    Jeśli chodzi o wymiary itd. korzystałem głównie z tego: http://www.sdkfz251.com/







    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Jedaith ; 27-12-16 o 15:05

  2. #2
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zaje****y compositing :D
    Fajne zabrudzenia, chociaż na 'błotniku' coś nie wyszło. Ogółem to jakaś ta teksturka monotonna jest, może to przez ten wzór - spróbuj go troszkę zdesaturować, wyciągając na wierzch jednocześnie teksturę zużytej, porysowanej blachy, może będzie się prezentował ciekawiej. No i tekstura koła ma zupełnie inną temperaturę niż reszta modelu, co troszkę psuje odbiór (1 obrazek, na drugim jest już ). Dużo by mu dodał detal w stylu wiszącego oporządzenia, fragmentu zapasowej gąsienicy itp.
    Co do siaty, to zjechałbym z kołami, tarczą strzelca i tą pierdółką z tyłu, zainwestowane triangle pakując we wspomniany wyżej detal (trudno powiedzieć oś więcej, taki dziwny rzut jakiś dałeś :P)
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

  3. #3
    Member
    Awatar Logos
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Białogard/Koszalin
    Postów
    307
    Podziękowania

    Domyślnie

    Moja wiedza na temat low poly jest skromna ale wydaje mi się że zmarnowałeś sporo trisów.
    tak na szybko
    czerwone strzałki -> za dużo tri, zbędne podziały
    żółty kolor -> prawidłowy podział na tri
    zielony -> tutaj bym dołożył

  4. #4
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za rady. Już się tłumaczę. A propos żółtych linii - podział na trójkąty silnik robi automatycznie. Co do czerwonych- na oponie chamfer sporo dawał, więc zostawiłem. Samą normalmapą kanciatości nie dało się zamaskować. Jeśli chodzi o gąsienice - podobnie - myślę że akurat tam nie przesadziłem. Jeśli chodzi o uchwyt z tyłu na karabin, tam są cylindry 6 czy tam 8 sides, więc w zasadzie to nie jest jakoś dużo. W miejscu zielonych strzałek nie jest tak źle z normalmapą, więc zostawiłem mniej tris. Fakt, że mogłem zaoszczędzić trochę tris na pierdółkach typu uchwyty itd. ale w końcu 8k tris na taki pojazd jak na dzisiejsze warunki to chyba nie tak źle. ;)

  5. #5
    Member
    Awatar Logos
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Białogard/Koszalin
    Postów
    307
    Podziękowania

    Domyślnie

    Podział automatyczny na trójkąty nie zawsze jest poprawny ;) Co do kół pomimo normal mapy przydałoby się tam więcej tri.

  6. #6
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kombinerki.
    958 tris, diffuse, normal, specular 1024/1024


    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Jedaith ; 15-08-12 o 11:58

  7. #7
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Highpoly topora według własnego konceptu
    Załącznik 85948

  8. #8
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Początek robienia tekstur...

    No i siateczka LP
    Ostatnio edytowane przez Jedaith ; 02-07-12 o 12:36

  9. #9
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Odzewu brak, ale jest jakiś progres. A właściwie to koniec, bo chyba już z tego nie wyciągnę nic. 2380 tris, 1024/1024 (diffuse, normal, specular, gloss)
    Ostatnio edytowane przez Jedaith ; 30-06-12 o 13:03

  10. #10
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie


    Dłubię sobie pepeszę. Póki co prawie skończone highpoly.
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Jedaith ; 28-06-12 o 19:31

Strona 1 z 10 123456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •