Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 11 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 129

Wątek: Teczka 3D - Araiel

  1. #101
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    bo pojedynczych modeli nie ma chyba sensu tam umieszczać
    wez pod uwage, ze jak bedziesz uploadowal np. co tydzien to masz wiecej szans na ew. feature a pozniej mozesz tez umiescic kolekcje lub miec wiecej szans na bycie znalezionym po dacie (bo bedziesz mial czeste wrzuty). Ogolnie to dlugookresowy sposob zarabiania (upload modeli na sprzedaz) wiec nie musisz niczego zbierac.

    Druga sprawa jak wrzucisz pierwszy zobaczysz jak Cie skatalogują, moze klienci beda mieli requesty (ja czasem mialem o inne formaty modeli na przykład) wtedy nastepne wrzuty bedziesz mial lepiej przygotowane. Inaczej musisz przeorac wszystko co wrzuciles. Wracajac do skatalogowania - bedziesz mogl porownac z innymi z kategorii i byc na bierzaco z jakoscia/cenami. To tylko sugestia.

    Trzecia sprawa - majac kilka, zrób kolekcje. Ponadto majac kilka mozesz już zaczac spamowac studia gameartowe itp. o zlecenia - zanim sytuacja sie rozwinie minie kilka miesiecy - w tym czasie bedziesz spokojnie wrzucał kolejne rzeczy.
    nosiłem kalesony zanim było cool
    Podziękowania Araiel podziękował

  2. #102
    Member
    Awatar Araiel
    Dołączył
    Dec 2007
    Lokalizacja
    Garwolin
    Postów
    373
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dobra, przekonałeś mnie. To co piszesz ma sens, tak właśnie zrobię :)

    W międzyczasie męczyło mnie to co napisaliście o tych shaderach i zrobiłem kilka testów z ogórkiem :D Teraz jak na to patrzę, to ten mój początkowy wydaje mi się mega okropny, hehe. Wrzucam 3 nowe wersje + tego starego. Doradźcie, który z nich jest najlepszy?
    Aha, i wielkie dzięki za komentarze. Jak nikt nic nie pisze, to człowiekowi spada motywacja do roboty, a jak coś się pojawia w temacie, nawet jak ma ktoś napisać, że jest źle i trzeba poprawić, to daje to kopa do dalszej pracy :)


  3. #103
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie

    IMO nowy diffuse i nowy SSS znacznie lepsze wizualnie (nie wiem czy nowy diff jest lepszy ale wizualnie lepiej sie prezentuje na przykładzie). Zaznaczam jednak, że nie jestem ekspertem od ogórków ;)
    nosiłem kalesony zanim było cool

  4. #104
    Member
    Awatar Araiel
    Dołączył
    Dec 2007
    Lokalizacja
    Garwolin
    Postów
    373
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dobra, na przykładzie ogórka pozmieniałem resztę shaderów - porównanie wrzucam poniżej (wraz z ogórkiem, który znalazł się w poście wyżej - tak żeby wszystko było razem):








  5. #105
    Çaydanlık
    Srebrna Galeria 3D Award 3D Award
    Awatar Ania
    Dołączył
    Jan 2004
    Postów
    6138
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ogórek o wiele lepszy teraz.
    Kurka wydaje mi się zbyt szara na kanale diffuse, daj więcej żółci (ale mam kiepski monitor, więc traktuj tą uwagę ostrożnie ). Nowe SSS kurki na plus.
    Ogólnie zmierzasz w dobrym kierunku, i seler też zyskał uroku.

  6. #106
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie

    tez mi sie wydaje, ze nowe wyglada znacznie lepiej.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  7. #107
    Member
    Awatar Araiel
    Dołączył
    Dec 2007
    Lokalizacja
    Garwolin
    Postów
    373
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ania, Olaf - dzięki. Też mi się wydaje, że po Waszych uwagach obiekty zaczynają dużo lepiej wyglądać :)

    Najlepiej gdyby udało mi się zachować charakterystykę materiału sss, ale kolorystycznie pójść w stronę tych nowych wersji materiałów diffuse. Bo np. pietruszka na sss jest zbyt ciemna, ale rozłożenie światła mi się bardziej na niej podoba. Tak samo ogórek, kolorystyka na sss idzie w zieleń, a znika ten fajny żółtawy odcień ze skanu. Kurka, jak Ania zauważyła, ma za mało żółtego. Poprawię to (albo przynajmniej postaram się poprawić). Z selera w sumie jestem najbardziej zadowolony i tutaj może zrobię tylko jakieś drobne korekty.

    Dzisiaj przerabiałem pozostałe modele i niestety kolejny grzybek też mi nie wyszedł :( Została jeszcze marchewka, którą wrzucę na noc i z rana zajmę się wtedy materiałami do niej. Na dniach pewnie wybiorę się też do marketu i kupię coś nowego do zeskanowania.

    W międzyczasie zacząłem też dłubać przy tej scenie pod sesję zdjęciową - żeby cały czas nie siedzieć przy tej fotogrametrii :P Niżej wrzucam taki szybki blockout z podłożoną fotką, koncept na którym się wzorują razem z rozbiciem na elementy do wykonania.


  8. #108
    Member
    Awatar Araiel
    Dołączył
    Dec 2007
    Lokalizacja
    Garwolin
    Postów
    373
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzisiaj znowu dalej walczyłem z shaderami tych warzywnych obiektów. Chyba udało mi się osiągnąć, to co chciałem :) Efekty wrzucam poniżej - a dodatkowo zamieszczam też świeżutki model marchewki oraz rendery ogórka z Toolbaga.

    Przy okazji zerknąłem sobie na to co jest sprzedawane na Turbosquid, CGTrader, Cubebrush i jestem trochę zszokowany cenami. Ja wiem, że tam odchodzi na start 60% jako prowizja + podatki, ale to i tak jest dość dużo (przynajmniej za to czego ja tam szukałem). Na dwóch pozostałych serwisach ceny są już mniejsze, co jest pewnie związane z mniejszą prowizją. Muszę się zastanowić ile rzucić przy tych "testowych" pierwszych modelach. Nie chciałbym podać za mało, żeby nie psuć rynku :P Z drugiej strony za dużo też nie może być, bo lepiej sprzedać 100 tańszych modeli, niż 1 drogi.














  9. #109
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie

    lepiej sprzedać 100 tańszych modeli, niż 1 drogi
    wez pod uwage, ze kosztowalo to Ciebie sporo pracy - kazdy model. Jezeli ktos potrzebuje marchewke (btw wyszła nieco jak parówka, chyba sss za gleboki), to albo poswieci grafika, sprzet, czas na nauke i przerzucanie sie od grafika, do project managera, art directora i tak w kolko, albo wejdzie na TS i kupi modele. Dlatego ceny moga byc tak wysokie.

    btw 45usd za to: https://www.turbosquid.com/3d-models...d-model/985470 to niska cena.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  10. #110
    Member
    Awatar Araiel
    Dołączył
    Dec 2007
    Lokalizacja
    Garwolin
    Postów
    373
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olaf
    (...) marchewke (btw wyszła nieco jak parówka, chyba sss za gleboki)
    Ok, pobawię się nią jeszcze. Zawsze tak jest, że jak się za długo przy czymś siedzi, to dana rzecz wydaje się ok. A jak się zerknie na to po jakimś czasie, to widzi się masę błędów. Tak więc jutro znowu ją wezmę na warsztat ;)

    Cytat Zamieszczone przez olaf
    To tym bardziej nie wiem ile rzucić za te swoje rzeczy. Boję się, że przy takich cenach nic nie sprzedam :P Ale dobra, może zacznę od wyższych i najwyżej będę obniżać jak nie będzie popytu. Jutro sobie już pokataloguję wszystko, zarejestruję się wszędzie i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •