Strona 4 z 84 PierwszyPierwszy 1234567891454 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 836

Wątek: Teczka 2D Kalberos

  1. #31
    Member
    Awatar Kalberos
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Żywiec
    Postów
    1094
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Dziesiejsze 30 minut w ciekawym programiku Artweaver.Niestety przy wersji darmowej nie da sie zapisac wiec tylko screen sie dalo zrobić zastanawiam sie czy teog nie pociagnac dalej albo dorobic jakas historie i rozne kadry

    www.facebook.com/kalberos | http://kalberos.blogspot.com/ | teczka2d | artstation
    jeśli myślisz, że jesteś w czymś zajebiście dobry, pamiętaj, ale to zawsze pamiętaj, że gdzieś żyje jakiś azjata, który jest o niebo lepszy od ciebie

  2. #32
    Member
    1x Challenge Corner
    Awatar ICE
    Dołączył
    Apr 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    1685
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zaczynasz wiazac petle na szubienicy swojego kreatywnego rozwoju serwujac kolejny obrazek z zakapturzona postacia. Wiem, iz assasins creeed jest dla Ciebie ogromna inspiracja, ale na dluzsza mete nie tedy droga.

    Wytlumacze to w prosty sposob, jesli przez rok czasu bedziesz rysowal koty, a po tym okresie ktos poprosi cie o narysowanie robota, to zgadnij co ten robot bedzie przypominal? ;)

  3. #33
    Member
    Awatar Kalberos
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Żywiec
    Postów
    1094
    Podziękowania

    Domyślnie

    WIem ICE masz racje Staram się juz tych kapturów nie rysować :P, no ale nie tylko te kaptury rysuje... zawsze mogę ten kaptur jej "sciagnac " jeśli ma to być lepsze dla mnie jak i dla pracy .Porownanie ciekawe i powiem ci co by wyszło kot w wygladajacy jak konserwa :D



    Edit : proszę Ice kaptur sciągniety :D
    Ostatnio edytowane przez Kalberos ; 24-09-12 o 20:55
    www.facebook.com/kalberos | http://kalberos.blogspot.com/ | teczka2d | artstation
    jeśli myślisz, że jesteś w czymś zajebiście dobry, pamiętaj, ale to zawsze pamiętaj, że gdzieś żyje jakiś azjata, który jest o niebo lepszy od ciebie

  4. #34
    Member
    Awatar noiprox
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    832
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ja tu ciągle widzę kaptur :)

  5. #35
    Member
    Awatar Dann.G
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    921
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez noiprox Zobacz posta
    Ja tu ciągle widzę kaptur :)
    Coś w tym jest - masywna fryzurka ;) poza tym ręka z płomieniem do poprawy, nie wszystkie palce w dłoni są jednakowe :) Ogólnie trochę do roboty jeszcze tutaj jest, ale kolor się trzyma w klimacie. Może nieco przyciemnić tło w gamie ultramaryny po krawędziach kadru?

    Pozdro.

  6. #36
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9698
    Podziękowania

    Domyślnie

    nie ma co poprawiać leć dalej. Druga sprawa, że dopiero po Twoim komentarzu zajarzyłem, że to kobieta ;)
    nosiłem kalesony zanim było cool

  7. #37
    Member
    Awatar Kalberos
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Żywiec
    Postów
    1094
    Podziękowania

    Domyślnie

    no dzięki chłopcy, ale pogrzebie jeszcze przy tej pracy:) bo chce sprawdzić jeszcze ten programik . Wiem że te błędy sie tam znajdują ale jak to sie nazywaaa ...eee ...no czyste lenistwo tak, szukanie refek staram się to zmienić.Dzieki za cenne rady i uwagi

    Pozdrawiam
    www.facebook.com/kalberos | http://kalberos.blogspot.com/ | teczka2d | artstation
    jeśli myślisz, że jesteś w czymś zajebiście dobry, pamiętaj, ale to zawsze pamiętaj, że gdzieś żyje jakiś azjata, który jest o niebo lepszy od ciebie

  8. #38
    Member
    Awatar Swiezy
    Dołączył
    Apr 2010
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    1175
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hm no w sumie nie da się powiedzieć że same kaptury są tu u Ciebie, być może przeważają w pracach bardziej autorskich i zapewne osoby dostrzegające taką prawidłowość mają tu rację.
    Ważne żebyś skupił się na możliwościach, a nie na np. "nie rysowaniu kapturów i omijaniu ich szerokim łukiem" bo utracisz coś co lubisz i to nie będzie fajne.
    Po prostu musiałbyś złapać dystans do swojej zajawki i poszukać także innych elementów które będą równie dla Ciebie interesujące, poszerzając swoje horyzonty bo przecież w perspektywie, kompozycji, kolorze, symbolach, we wszystkim można znaleźć coś maksymalnie ekscytującego nas, no i zawsze kaptury dzięki temu wszystkiemu będą lepsze, heh taki joke. ;D
    Jedziesz ziomek dalej z tematem. Pozdrawiam ;)
    Moja teka
    -----------------------------------------------------------
    ctrlpaint.com

  9. #39
    Member
    Awatar Kalberos
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Żywiec
    Postów
    1094
    Podziękowania

    Domyślnie

    Macie racje Panowie , widzę swoje błędy jestem ich świadom . Staram się wszystkiego po trochu rysować no ale jak widać laski i kolesie w kapturach to moja mania ale nie przy każdej pracy tak jest no ale to się rzuca widocznie najbardziej w oczy.Ostatnio siedzę głownie przy martwej ,ze szkicownikiem nawet przy piwie siedzę i coś kreślę sobie .Wiem tez ze większość moich prac jest jak by były " niewykończone" ale to przez pospiech(nie posiadam własnego komputera) co tez wpływa na to by jak najszybciej skończyć i zacząć coś nowego przy czym bawię się i eksperymentuje .Maksymalny czas jaki poświeciłem pracy to 9 godz
    www.facebook.com/kalberos | http://kalberos.blogspot.com/ | teczka2d | artstation
    jeśli myślisz, że jesteś w czymś zajebiście dobry, pamiętaj, ale to zawsze pamiętaj, że gdzieś żyje jakiś azjata, który jest o niebo lepszy od ciebie

  10. #40
    Member
    Awatar Kalberos
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Żywiec
    Postów
    1094
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dlaszy Etap Speed-a wersja z kapturem i bez zostalo jeszcze wyciągnąć lewy rekaw z tej płaszczyzny

    www.facebook.com/kalberos | http://kalberos.blogspot.com/ | teczka2d | artstation
    jeśli myślisz, że jesteś w czymś zajebiście dobry, pamiętaj, ale to zawsze pamiętaj, że gdzieś żyje jakiś azjata, który jest o niebo lepszy od ciebie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •