Skocz do zawartości

[Modele 3d] T72 i UAZ


PiSz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poniżej screeny tego co ostatnio udało mi się wymodelować... tekstury po 2k, UAZ 11k tri, T72 18,5k.

Konstruktywna krytyka mile widziana, pozdrawiam.

 

 

T72

 

1

t7201.jpg

2

t7201m.jpg

3

t7201hp.jpg

4

t7202.jpg

5

t7202m.jpg

6

t7202hp.jpg

7

t7203.jpg

8

t7204.jpg

9

t7206.jpg

10

t7205.jpg

 

 

UAZ

 

1

uaz9.jpg

2

uaz9m.jpg

3

uaz9hp.jpg

4

uaz10.jpg

5

uaz10m.jpg

6

uaz10hp.jpg

7

uaz11.jpg

8

uaz12.jpg

Edytowane przez PiSz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam.

T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;)

UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam.

T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;)

UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe.

 

Rzeczywiście - koła UAZa wyglądają lepiej od wewnętrznej strony.

Ogólnie bardzo ładnie - aż się prosi o jakąś małą scenkę z low poly drzewkami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach