Skocz do zawartości

Kapitan Bomba - przyszła gra?


Mkbewe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Zwracam siętu z prośbą o pomoc do fanów Kapitana Bomby. Planuję stworzyć grę albo mod do gry Serious Sam pod tytułem Kapitan Bomba. Niestety jestem początkującym modelarzem i proszęo pomoc w stworzeniu modeli gracza (czyli np Kapitana Bomby, Sebka, Janusza, Torpedy i wielu innych) jak również kilku broni (np pistolety, dzida itp choć może część znajdę na fanartach Serious Sam) i oczywiście kosmitów (chciałbym umieścić wszystkich jakich wystąpili w Kpt Bombie). To będzie gra FPS czyli mówiąc krótko strzelanka z widoku naszych oczu. Jeśli są chętni do tego projektu proszę pisać.

Z poważaniem i pozdrawiam Mkbewe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Rozumiem ale spokojnie bajka jeszcze się nie skończyła więc jeszcze jest czasu, w grze Serious Sam można modyfikować modele, więc mogę podrzucić Ci model gracza. Jeśli chodzi o zrobienie broni to chyba skorzystam z fanartów. Natomiast kosmici to niestety trzeba będzie wsio robić od początku. Może ktoś zna inną strzelankę tego typu? I drugie pytanie czy są inne polskie fora dotyczące modelowania 3d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, w projekcie Ci nie pomogę ale kilka rad dać mogę.

Z takim doświadczeniem nie bierz się za 'grę', raczej pozostań przy modzie, większa szansa na to że go ukończysz zanim Twój zapał pryśnie. Bierz się za tutoriale o modelowaniu, texturowaniu etc. załóż sobie jakąś teczkę i wrzucaj tam swoje prace, dopiero po osiągnięciu jakiegoś poziomu możesz prosić ludzi o pomoc przy projekcie, inaczej zostaniesz potraktowany jak narwany gimnazjalista, który potrafi dużo pisać, a gdy trzeba wziąć się za naukę i robotę żeby poprowadzić projekt to cisza z jego strony.

Co do Twojego modelu, to słabo... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada.