Skocz do zawartości

zbrush 4r4 proste tutki


P.I.W.O.

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakichś najprostrzych tutków do zbrusha 4r4 - z wykorzystaniem większości opcji dotyczących modelowania - stylu "znajdziesz to narzędzie pod tym i tym klawiszem" i żeby nie był to speed modelimg tylko powoli i wyraźnie pokazywane co się dzieje. - takie totalne podstawy podstaw

Jestem bardzo początkujący w zbrushu 4r4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie zgadzam się, po ostatnim update do zbrusha w kosz idzie większość tutoriali 4 r6. Z chwilą zakupu zbrusha dostajecie suplement i dostęp do bazy tutoriali. 3,5 tys to nie dużo jak za takie narzędzie. Zbrush został stworzony dla artystów nie po to, żeby się go uczyć ale żeby używać go jako narzędzie. Zalecam oglądanie filmów, które zapowiadają poszczególne wersje. Kupując zbrusha w wersji 4 macie pewność, że wszystkie aktualizacje do 5 będą za darmo. Pozdrawiam

PS: w YT jest wszystko czego potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do yt - to już znalazłem kilka kanałów dla baardzo początkujących.

Nie jestem artystą, ale dzięki tutkom może się nim stanę(?), nie wiadomo tego do końca ale istnieje taka możliwość.

A czy tutki do 4r6 będą pasować do wersji 4r7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się, po ostatnim update do zbrusha w kosz idzie większość tutoriali 4 r6.

 

Co? Niby dlaczego? Wiekszosc tutoriali dotyczy technik rzezbienia a te sie nie zmieniaja. Nie zmiena sie tez nic dotyczacego powiedzmy Z-Spheres, w renderze samego ZBrusha tez sie niewiele zmienilo (nic?) i tak dalej. Dlugo mozna wymieniac. Doszlo sporo rzeczy nowych ale nie mam pojecia dlaczego uwazasz ze "wiekszosc" tutoriali do poprzedniej wersji idzie do kosza :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach