Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Tygodniowy Speed Modeling #72 Ruina Budynku

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Nov 2006
    Lokalizacja
    ?
    Postów
    3167
    Podziękowania

    Domyślnie Tygodniowy Speed Modeling #72 Ruina Budynku


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników

    Nazwa:  mini.png
Wyświetleń: 596
Rozmiar:  1.7 KB
    POWODZENIA!

    Podziękowania indian podziękował

  2. #2
    Member
    Awatar Paveu69
    Dołączył
    Jun 2010
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    178
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jednak trudny temat...
    Wczoraj chciałem coś zacząć, to przez niecałą godzinę nic z tego nie wyszło :P

  3. #3
    wódz
    Awatar indian
    Dołączył
    Nov 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2412
    Podziękowania

    Domyślnie

    dopiero zauważyłem że nowy temat jest :} ruina budynku... niech będzie, 2,5h to dosyć sporo (dla mnie :] ), więc może coś z tego wyjdzie, dzięki floo za fajowy temat.


  4. #4
    Member
    Awatar Charlie_89
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    17
    Podziękowania

    Domyślnie

    ja bym był za bardziej organicznymi tematami, bo stworzenie dla mnie równej płaszczyzny w zetce jest o wiele trudniejsze niż np "głowy". No nic. poczekam na kolejny temat.

  5. #5
    wódz
    Awatar indian
    Dołączył
    Nov 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2412
    Podziękowania

    Domyślnie

    tu chyba nie można używać zetki:) może w maya/3ds/blenderze... będzie CI lepiej/ łatwiej o równe płaszczyzny :}


  6. #6
    sohcahtoa

    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1846
    Podziękowania

    Domyślnie

    To speedmodeling nie sculpting ;) A swoją drogą można oszukiwać i używać do modelowania symulacji?
    Podziękowania Charlie_89 podziękował

  7. #7
    wódz
    Awatar indian
    Dołączył
    Nov 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2412
    Podziękowania

    Domyślnie

    niech floo, jako strażnik czuwający nad tą edycją speed modelingu określi panujące zasady, chociaż nie wiem czemu by nie można było używać symulacji :?


  8. #8
    ¡Ay, caramba!

    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    2157
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dobry temat :)
    co do symulacji - skoro scattera można używać to chyba symulacji tak samo. :)

  9. #9
    Member
    Awatar Paveu69
    Dołączył
    Jun 2010
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    178
    Podziękowania

    Domyślnie

    Symulacja to raczej też modelowanie...
    Właśnie z racji tego że to modelling, to Zbrush odpada i formy organiczne tym samym też ciężko ładne uzyskać :P
    Chociaż w takim temacie jak ten, to zetka by się przydała do podrasowania zniszczeń :D

  10. #10
    wódz
    Awatar indian
    Dołączył
    Nov 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2412
    Podziękowania

    Domyślnie

    w maxie i blenderze jest opcja sculptowania :} w innych softach się nie orientowałem


Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •