Skocz do zawartości

Grafik 3d po ASP


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chciałem zadać konkretne pytanie do osób pracujących, obcujących na co dzień z grafiką 3d i 2d. Zamierzam startować w tym roku na akademie sztuk pięknych, lecz kierunkiem na, który zamierzam pójść jest malarstwo, interesuje sie tym od lat i powiedzmy, że od 4 lat przygotowuje się do podjęcia tego kierunku. Lecz jako dobrze zorientowany polak, wiem, że ciężko o życie w dostatku po studiach tego kierunku. Zajmuję się od 4 lat przeróżną grafiką 3d, od plakatu(oczywiście mam nad myśli prawdziwe plakaty, ręcznie wykonywane) loga, strony www i podobne grafiki, zajmuję się też od jakiś 1,5 roku grafiką 3d i jestem przekonany, że chciałbym w życiu pracować w tym kierunku i zrobię wszystko aby do tego dojść. Pytanie brzmi czy ma sens z mojej strony podjęcie owego kierunku i jednocześnie uczyć się grafiki 3d na własną rękę, wspomagając się jakimiś kursami oraz nauczycielami z asp, którzy również uczą 3d(max,maya) czy lepiej było by zrobić coś odwrotnego niż podpowiada serce i spróbować pójść na projektowanie graficzne, na którym podobno ciężko o jaką kolwiek chwile wytchnienia ponieważ jestm tam tak wiele pracy(niestety nie za wiele z 3d :c )

Pozdrawiam i oczekuje odpowiedzi od osób, które miały podobną sytuację bądz podobną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Ein(hau!hau!)

Idź tam gdzie chcesz iść. Przemyśl wszystko dokładnie i nie podejmuj decyzji wbrew sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach