Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Pojazd 3d: Amerykańska amfibia AAVP-7A1

  1. #1
    Member
    Awatar Krzych
    Dołączył
    Aug 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    24
    Podziękowania

    Domyślnie Pojazd 3d: Amerykańska amfibia AAVP-7A1


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,

    Mam na imię Krzysiek. Jest to mój pierwszy post i pierwsza praca na tym forum. Chciałbym zaprezentować model amerykańskiego pływającego transportera opancerzonego AAVP-7A1 używanego przez US Marines i kilka innych krajów. Ten konkretny egzemplarz używa US Marines z 2 Szturmowego Batalionu Amfibii 2 Dywizji Piechoty Morskiej (2nd Assault Amphibian Battalion, 2nd Marine Division).

    Programy jakich użyłem to: 3ds max, Vray, Photoshop, Zbrush.

    Pierwsze dwa rendery przedstawiają amfibie stojącą w doku desantowym kolejne pokazują więcej szczegółów samego pojazdu.

    Pozdrawiam,












































    Załączone obrazki Załączone obrazki    
    Ostatnio edytowane przez Krzych ; 06-06-16 o 21:47 Powód: uzupełnienie brakujących renderów

  2. #2
    Member
    Awatar biszkopte
    Dołączył
    Feb 2007
    Postów
    428
    Podziękowania

    Domyślnie

    mocne wejście na forum :)
    Model świetny. Byle tak dalej :)
    MODEROarchitekci
    www.modero.com.pl
    MODII3D
    www.modii3d.com

  3. #3
    Member
    Awatar infected
    Dołączył
    Jul 2006
    Lokalizacja
    Windy City
    Postów
    489
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ogólnie bardzo fajna, ciekawa praca.
    Podobają mi się nieregularne krzywe spawy - może tylko ciut zbyt wystające - przez co przypominają rosyjską technologię przed 1945 rokiem
    Niezłe rozplanowanie rdzy na teksturze ogniwa gąsienicy - ale czy nie jest to jednakowa tekstura na wszystkich ?
    Zadbałeś o warstwę antypoślizgową - modelowana czy tekstura ?
    Problem Exists Between Keyboard And Chair

  4. #4
    Member
    Awatar Krzych
    Dołączył
    Aug 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    24
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez infected Zobacz posta
    Ogólnie bardzo fajna, ciekawa praca.
    Podobają mi się nieregularne krzywe spawy - może tylko ciut zbyt wystające - przez co przypominają rosyjską technologię przed 1945 rokiem
    Niezłe rozplanowanie rdzy na teksturze ogniwa gąsienicy - ale czy nie jest to jednakowa tekstura na wszystkich ?
    Zadbałeś o warstwę antypoślizgową - modelowana czy tekstura ?
    Ogólnie, amfibia nie jest szczytem amerykańskiej technologii. Powstała w latach 70 i te pojazdy mają łączony pancerz za pomocą spawów i to całkiem sporych. Wydaje mi się, że zachowałem proporcje.

    Rzeczywiście, niektóre tekstury m.in ogniw gąsienic powtarzają się. Chciałem przez to, ograniczyć wielkość samych tekstur. Co do, powierzchni antypoślizgowej, to jest to tekstura.

  5. #5

  6. #6
    Banned

    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    1501
    Podziękowania

    Domyślnie

    @cent, tak ma wyglądać twoja panterka jak ją skończysz za 5 lat ^^

  7. #7
    Member
    Awatar Bilay
    Dołączył
    May 2004
    Lokalizacja
    Piwoszy
    Postów
    287
    Podziękowania

    Domyślnie

    Genialny render, genialny model, rewelacyjna dbałość o szczegóły! Pozamiatałeś Krzychu nie ma to tamto :) Keep up the good work!
    Wódki i pacierza nigdy nie odmawiam!!!

  8. #8
    Paweł Grzelak
    Awatar deshu
    Dołączył
    Dec 2005
    Lokalizacja
    W-wa
    Postów
    2324
    Podziękowania

    Domyślnie

    koks, brawa.

  9. #9
    Member
    Awatar Pawelkos
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    UK
    Postów
    1758
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witamy na forum i od razu gratuluje fronta :D. Jak najbardziej ten front zasluzony. Swietny model, ale mi najbardziej sie podobaja materialy ! Szczegolnie material gumy i gasienic. Szkoda troche ze teksturki sie powtarzaja ale rozumiem ze jakbys mial malowac inna teksture dla kazdego ogniwa to by wieki minely.A teraz troche krytyki, choc to juz takie raczej czepianie sie ;) Wydaje mi sie jak juz wczesniej wspomniale ze niektory spawy troche za mocno wystajace i za "ostre". Poza tym scene w doku jakos mi nie siedzi. wyglada to troche tak jakbys probowal wkompnowac model w jakies zdjecie malej rozdzielczosci - Mode i tekstury na nim ostre jak zyleta a na podlozy wszystko rozmazane i nawet wydaje mi sie ze tekstura podloza jest rozciagnieta. Tak samo odbicia w kaluzach powinny byc ostre, stojaca woda jest kompletnie gladka i odbija jak lustro, bez rozmyc. Moimi uwagami nie musisz sie zbytnio przejmowac bo i tak uwazam ze jest masarnia ;)

  10. #10
    Member
    Awatar Krzych
    Dołączył
    Aug 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    24
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Każda konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana. Postaram się uwzględnić wszystkie Wasze uwagi i spostrzeżenia przy kolejnych projektach.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •