Skocz do zawartości

Jaka karta Grafiki do modelowania i renderingu


Heven

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem grafikiem hobbystą.

Zastanawiam się jaka karta graficzna będzie opcjonalna z pośród trzech kart:

 

Sapphire Radeon R9 290 OC TRI-X 4GB DDR5 PCI-E BOX

 

Gainward GeForce GTX 770 Phantom 4GB DDR5 PCI-E BOX

czy trochę dołożyć i wybrać tą kartę:

 

EVGA GeForce GTX 780 ACX 3GB DDR5 PCI-E BOX

 

Głównie modeluję w 3ds max, czasem w maya oraz w zbrush.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jeśli będizesz renderował na GPU to wiedz że scena musi się zmieścić na pamięci karty. więc im więcej tym lepiej w takim wypadku 770 4 giga.

 

jeśli karta ma być tylko wyświetlaczem to ja bym już kupił tego 780.

EVGA ma wersje 780 z 6 giga, oczywiście odpowiednio droższe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stery od konsumenckich Radkow pozostawiaja wiele do zyczenia. Dodatkowo wielu rzeczy nie obsluguja

 

Wysłane z mojego KF012 przy użyciu Tapatalka

mógłbyś uściślić co nie obsługują , bo oprócz octana który mi przychodzi na myśl na dzień dobry gdzie wymagane jest CUDA, to sporo programów wykorzystuje opencl który na radkach śmiga świetnie. Co do sterowników to może tez jakieś konkrety bo często słyszę taki tekst tylko jako użytkownik miedzy innymi radków od kilkunastu lat nigdy nie miałem z wiecha przez ich sterowniki

Zależnie od tego na czym renderujesz np wyżej wymieniony Octan render czy After Effect w postprodukcji to bym się skłaniał do GTX780 natomiast jeśli vray i photoshop to spokojnie radek jeśli będziesz chciał odpalić vray rt spod gpu wystarczy do Radeona ściągnąć najnowszy pakiet APP SDK i Catalist 14.6(beta) śmiga bez zastrzeżeń

 

do 880M to musiałby mieć laptopa