Skocz do zawartości

POJAZD 3D: BMW 435i


vision3d

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

przestawiam kilka wybranych shot'ów BMW z nowej serii 4 inspirowanych fotami z oficjalnej broszurki.

Model wykonany od zera w 3ds max, oświetlony przy pomocy HDR Light Studio (czasami i po 2-3 setupy na scenę miksowane w postprodukcji).

 

Wszystkie shoty, w tym 2 dodatkowe wersje kolorystyczne dostępne na Behance

 

834eaa81d11ab5ce.jpg

 

82c99049114d438e.jpg

 

9c9847bc06f381ae.jpg

 

c9fd85e3790f8e7c.jpg

 

3060280817f527ad.jpg

 

6d128227a67cec33.jpg

 

4808ab64a160be2e.jpg

 

003e6f5f44c9a8ca.jpg

Edytowane przez vision3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kapitalna robota!

 

Ale ale miałbym pytanie co do opon. Jak robisz że krawędzie bieżnika u Ciebie są okrągłe? Osiągasz to materiałem czy może modelujesz? Mógłbyś zdradzić jaki to materiał masz na gumach? Widać tam delikatnie przebijający się specular, kurcze naturalnie to wygląda. Znam tego sidewalla, ale takich efektów nie mam pojęcia jak uzyskać, to bumpmapa, coś jeszcze? Dużo pytań, fajne auto ale ta opona naprawdę czadowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fantastyczny balans przepaleń vs. reszta ekspozycji. refleksy fajne ale w ujęciu bocznym prawie ich nie ma. opony vs. czarny cień pod autem nie do wybaczenia, przez to cała bryła odcina się od tła. za to close-upy po prostu mistrzowskie

 

PS. kadry mogłyby być bardziej dopracowane - korzystne dla modelu auta. teraz niektóre wyglądają trochę jak ujęcia dobrane na szybko pod puzzle dla nastolatków :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki chłopaki!!

 

Pawlito - opony w pełni modelowane, wyszlo jakies 500k poly na sztuke :) nasiedziałem się sporo nad nimi, materiał to połączenie diffuse + specular + lekki bump

 

plasti - dzięki za wyłapanie!! przy dziennym świetle w ogóle na to nie zwróciłem uwagi! już poprawione :)

 

polka dot - rozumiem, że piszesz odnośnie tego co wrzuciłem na behance?:) finalne shoty mają po 8000px po szerszym boku, więc oprócz całych kadrów starałem się jak najwięcej pokazać właśnie takich wycinków, na bogato a co! ;)

 

poniżej garść siatek:

 

1960f60b156c5d88.jpg

 

65e9322ef3e8bef7.jpg

 

7250d739d45d3fa3.jpg

 

8fa36a42db63fd6e.jpg

 

8b33ef15f9ec098f.jpg

 

359ae443a6577ccb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki! ile mi się zeszło na całość? trudno nawet powiedzieć. Projekt robiłem całkowicie po godzinach, felga z oponą powstała bodajże w okolicach listopada zeszłego roku. Po dłuzszej przerwie zająłem się bazą i tu również nie było pracy jednym ciągiem, a przerwy sięgały kilku tygodni. Niemniej myślę, że tak duży projekt zająłby około 3-4tygodniu całkiem intensywnej pracy w proporcji 50/50 poswieconej modelingowi oraz renderingowi / obróbce obrazków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności