Strona 12 z 14 PierwszyPierwszy ... 27891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 134

Wątek: Piotr Dura

  1. #111
    Member
    Awatar JonJoan
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    184
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    No! O to chodziło. Dzięki za konkrety. Napewno się przydadzą. Nie tylko mi. Chyba na razie nie bede szalał z kasą i po prostu nadal będę samemu działał (tutoriale, studies). Trzeba będzie narzucić sobie dyscyplinę i ładnie wszystko zaplanować. Nie ma co panikować. Wszak mój "naukowy" staż jest jednak krótszy od Twojego. :).
    Baza którą podałeś jest dosyć spora+ książki i jest co wybierać.

    Ostatnia praca zdecydowanie gorsza od pozostałych wcześniejszych. Jako zwykły, prosty konsument powiem że kontrast na dłoniach za duży, Tło niechlujne. Za to bardzo fajne kolory są.
    Jako "przedstawiciel" branży CG- nie będę się wypowiadał. :).

    A, wciąż nie dowiedziałem się czy samuraj to tylko 2D, czy 3D też. Domyślam się że tylko 2D.

  2. #112
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Masz rację, słabo to wyszło. Na ten moment porzuciłem ten obrazek.
    Samuraj to głównie fotki, bez 3d. Procesy często wrzucam na AS jesli Cie to ciekawi (jeśli nie stepy, to przynajmniej jakie programy używałem).

    Kilka kart które robiłem do gry, która za niedługo wystartuje na kickstarterze:

    #1


    #2 wersja finalna

    #2 wersja pierwsza


    #3

  3. #113
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jeszcze jedna + powrót do enviro : )




  4. #114
    Member
    Awatar rymin
    Dołączył
    Nov 2013
    Lokalizacja
    ŁDZ
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Podejrzewam że czasu było mało bo takie niedokończone to pierwsze ale mnie razi sztuczność tych twarzy i postaci. Wiem, że teraz wszyscy ustawiają w dazie i kleją foty ale zobacz jak malarze klasyczni malują włosy - nie robią każdego tylko duże formy najpierw i światełko delikatne żeby zaakcentować i już to super wygląda i naturalniej niż takie wklejone. Sam mam problem z takim podmalowaniem bo teraz akurat dużo tego robię i wiem ile czasu to zajmuje żeby to wszystko wyglądało spójnie ale warto poświęcić ten czas uważam. No ale deadline to deadline:D Co do drugiego to klasyczne w twoim stylu- poprawne i w strefie komfortu aczkolwiek fajny design zamku. Przyjemna praca. Pozdrawiam

  5. #115
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzieki Rymin. Zgadza się, deadline dość krótki - te 4 karty poszły w troszke ponad tydzień. Ale też nie ma co sie oszukiwać - moje skille 'postaciowe' zdecydowanie do wybitnych jeszcze nie należą : p Starałem się głównie osiągnąć mocną, czytelną kompozycje, jako że arty mają zostać użyte na kartach.

    Trochę inne klimaty:

  6. #116
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kolejny :)

  7. #117
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wersja rozszerzona plus szkic




  8. #118
    Member

    Dołączył
    May 2015
    Postów
    91
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zasady malowania postaci sa dokladnie takie same jak enviro. Nie ma tak, ze sie wkrada inne malarstwo, jakas ukryta wiedza i umiejetnosci, ktore tobie nie sa jeszcze dostepne. Poza tym, ze postacie wymagaja rzetelniejszego podejscia do samej konstrukcji - rysunku (podobnie jak architektura) niz takie organiczne enviro to nic sie nie zmienia. Pojecia nie mam czemu w enviro wszystko ladnie uspojniasz a w postaciach juz nie :P

  9. #119
    Member
    Awatar Durek
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    82
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dobre pytanie : p Przypuszczalnie słaba znajomość materiału (a skóra do najprostszych nie należy) i anatomii (szczególnie twarzy + miękkość krawędzi). Do wyuczenia? Jasne, ale jest jeszcze tyle rzeczy do ogarnięcia w enviro, że wole na ten moment skupic sie ponownie na tym temacie :)

    Next

  10. #120
    Member
    Awatar rymin
    Dołączył
    Nov 2013
    Lokalizacja
    ŁDZ
    Postów
    202
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ta ostatnia wrzuta świetna- wszystko zagrało jak trzeba, kolory miodzio i walor jak należy. Powiem szczerze, że tą praca wskakujesz na wyższy poziom i jeśli go utrzymasz to czekam na więcej! Oby tak dalej - pozdro!
    PS: Jeśli byś posiedział nad tą pracą jeszcze raz tyle ile dotychczas i ją wykończył to byłaby na poziomie MTG. Wiem, że to żmudne ale dla tej pracy by ci się akurat opłaciło.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •