Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 6789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 113

Wątek: Revrite

  1. #101
    Member
    Awatar revrite
    Dołączył
    Oct 2014
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    71
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    mysle, ze czas sie juz wyrwac troszke z tego "comfort zone" i nastepne prace, nawet jezeli z uczelni to postaram sie bardziej szaleć




  2. #102

  3. #103

  4. #104
    Member
    Awatar Graft
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    438
    Podziękowania

    Domyślnie

    Coraz lepiej :) fajny malarski styl Ci się wyrabia. Mogę się przyczepić tylko do drobnego błędu w perspektywie głowy dziewczyny, przez co wygląda jak by jej kawałka brakowało ;) Popraw to i będzie miodzio
    www.artstation.com/artist/graft
    × tak 2 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  5. #105

  6. #106

  7. #107
    Member
    Awatar sebel
    Dołączył
    Jan 2008
    Postów
    150
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super prace ;)! Fajnie, że robisz studia z natury na lapku (szacun za noszenie 17' lapka + tabletu L), Daje to bardzo fajne efekty, kolory są żywe i jakoś wszystko ładnie siedzi, aż chce się samemu spróbować ;)!

    Bardzo mi sie podoba Twój "Futuristic Rider Suit", taki retro-futurystyczny klimat - MNIAM!

    Rysujesz dużo postaci i wychodzą Ci one super. Ale jeżeli chodzi o jakieś environmenty to idzie ciut gorzej. Plany za bardzo się zlewają.
    Staraj sie sprawdzać pracę na walorach, dzielić ją na plany i trochę pobaw się perspektywą powietrzną :). To tak na szybko co mi przyszło do głowy.

    zrobiłem szybki overpaint mam nadzieje ze sie przyda :)
















    Pozdrawiam! Ciśnij dalej !
    Teczka 2d
    Blog
    Artstation
    Podziękowania revrite podziękował

  8. #108
    Member
    Awatar revrite
    Dołączył
    Oct 2014
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    71
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wybaczcie, ze poprzednie linki padły ale coś skiepściłem na dropboxie i nie mam siły podmieniać tego wszystkiego, większość prac jest na artstation od najnowszej do universitystudies january.

    Sebel, dzięki za Overpainty, faktycznie enviro robię troche zbyt płaskie, postaram się wprowadzić w nastepne wiecej przestrzeni
    Tym czasem czas na jakiś nowy stuff z marca, ustawie w miare chronologicznie od najstarszego do najnowszego

    Praktycznie wszystko było z natury,
    Jak zawsze byłbym wdzięczny za jakieś rady lub podzielenie się wrażeniami :)












  9. #109

  10. #110

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •