Skocz do zawartości

Dulk9


Dulk9

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Grafiką komputerową zajmuję się od niedawna. Jestem studentem Malarstwa na Warszawskiej ASP. Postanowiłem się trochę podszkolić, żeby zacząć na tym zarabiać w końcu i, żeby nikt nie mówił nigdy więcej, że malarze to nieroby :D

Wasza pomoc, a przede wszystkim krytyka może okazać się dla mnie bezcenna, także zapraszam do komentowania.

Malarskich prac nie wrzucam na razie, bo nie mam możliwości zrobienia porządnych zdjęć. Robiłem też grafikę do dwóch gier 2D tak amatorsko, z pasji. Powrzucam później jakieś gify i assety o ile będzie zainteresowanie :)

Edytowane przez Dulk9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bardzo fajne masz malunki w stylu "wektorowym"

najbardziej mi się podoba ten macdonaldowy

 

co do ilustracji ze smokiem to moim zdaniem "statek" nie pasuje do końca kolorystycznie, jeśli kolory są ciepłe, a szczególnie pomarańczowe to w rzeczywistości to co wydaje się niebieskie jest nienasyconym, prawie szarym ciepłym kolorem, oczywiście można iść w kolorystyczne zabawy, ale w twoim wypadku za bardzo przepalasz kolory,

do tego to takie żółto zgniłe niebo jest niepotrzebne, bardzo odrealnia scenę i sprawia że pojazd jest doklejony, gdyby było po prostu niebieskie uważam że lepiej by się scena zgrała

 

mam nadzieje że ma to sens :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to światło na twarzy potwora jest za jasne- świeci jak by miał żarówkę na głowie. Wiedźmin ok ale nad tłem bym posiedział bo płaskie się wydaje. Może bardziej atmosfere powietrzną zaakcentuj i będzie lepiej bo teraz budynki które są dalej są ciemniejsze niż te na bliższym planie. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.