Skocz do zawartości

Fiat 126p


tomaszzero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jakiś czas temu mój kolega dostał malucha, mojej matuli pierwszy samochód to był biały maluch, dlatego też postanowiłem zamodelowac go w maxie. Docelowo chcę zrobić szczegółowo wnętrze samochodu, również z elementami bocznymi w drzwiach, bagażniku itp oraz silnik (w miarę dokładnie). Nie mam konkretnej koncepcji co do oświetlenia, środowiska w jakim będzie się znajdował maluszek itp, ale jakieś tam pojedyncze sceny się w głowie pojawiają, więc pewnie powstanie kilka różnych wizualizacji. Jestem dość początkującą osobą, więc proszę o uwagi i komentarze, bo poprawek będzie zapewne sporo, a skończenie projektu zajmie pewnie trochę czasu:) Wzoruję się na kilku aukcjach z www.gieldaklasykow.pl, ale fiacik będzie wyglądał mniej więcej tak: http://www.gieldaklasykow.pl/polski-fiat-126p-1978-39900-pln-lodz/

 

Do tej pory prawie skończyłem model od zewnątrz. Paczka screenów poniżej.

 

[ATTACH=CONFIG]97191[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]97192[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]97193[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]97194[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]97195[/ATTACH]

Edytowane przez tomaszzero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki panowie! Ostatnio mało czasu, ale dzisiaj chwilę podłubałem i dorobiłem kierunki i resztę świateł. Zostały tylko chlapacze nad kołami i będzie z zewnątrz chyba gotowe. Co myślicie? Co jest źle, co pominąłem? Pozdrawiam

 

[ATTACH=CONFIG]97225[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach