Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dołączyłam większą wersję w pierwszym poście.

 

drakul - w Wingsie się po prostu wygodnie modeluje. Działa odprężająco na nerwy i ma fajną selekcję. To był poly modelling (następnym razem być może zacznę od sculptu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy element tej pracy jest solidny, postacie, środowisko, fale, podpisuję się pod petycją umieszczenia grafiki na froncie. Aczkolwiek odnoszę wrażenie, że elementy te, złożone razem, niestety nie wywołują spodziewanego wrażenia. Być może to kwestia kompozycji, być może postprodukcji, z której chyba można było wycisnąć ciut więcej. Przede wszystkim brakuje mi kontrastu i koloru, tło również pozostaje puste, choć moim skromnym zdaniem powinno być ciemniejsze i ukazywać np. majaczący w oddali ląd. Pozwoliłem sobie trochę pomanipulować przy pracy w photoshopie i w załączniku znajdziesz efekt tej zabawy. Niemniej życzę trybolitowi udanego tournee po portalach 3D, które póki co jak widać po komentarzach trwa w najlepsze.

 

PS Daj znać, jeśli powinienem wywalić swoją wersję!

Edytowane przez mookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i krytykę!

 

mookie - jestem zawsze wdzięczna za wszelkiego rodzaju podmalówki, dzięki. U mnie Twoja wersja wygląda bardzo przesycona. Zgodzę się że u mnie jest trochę blado. Próbowałam różne wersje, problem jest ten że panienka powinna być raczej z tyłu obrazka, i jeśli zwiększę kontrast, wygląda jakby była dużo bliżej, dlatego staneło na takiej wersji jaka jest (z warstwą niebieskiego nad warstwą panienki).

 

FF - te palce to był problem z SSS (sss nie rozumiało że paznokieć też prześwituje, i dlatego tam jest za ciemno).

 

Wiem że w pracy jest sporo błędów, ale już zmian nie będzie, bo tak by można w nieskończoność (i już zaczęłam pracę nad następnym czymś). Oczywiście chętnie poczytam o wszystkich błędach, zapamiętam i postaram się następnym razem nie powtórzyć tych samych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniu, sprawdzałem podmalówkę na kilku monitorach, może to kwestia kalibracji, ale u mnie nie wydaje się być przesycona.

 

Tak czy siak trzeba bronić swojej wersji, to w końcu Twoje dziecko i bardzo dobrze. Pozostaje mi kibicować, aby walliserops miał swoje pięć minut sławy w sieci i liczyć, aby kolejny projekt odniósł nie mniejszy sukces. Jak zawsze będę czekał na wipa bądź finalny render!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palce były mocno wzorowane moimi, przyznam że nie najlepszy wzór bo mam dosyć krótkie, ale tak było najprościej.

 

Tu jeszcze trochę materiałów których nie było w WIPie, gdyby kogoś interesowało:

 

Geometria w widoku AO (wszystko, czego tu nie ma, zostało domalowane):

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_ao.jpg

 

siatka i UV:

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_wire.jpg

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_uv.jpg

 

scena była podzielona na 4 części (dziewczyna, trylobit w wodzie, trylobit na skałce, i woda), żeby się wyrobić z performance. Renderowałam w rozdzielczości 5x7k, i trochę to przekraczało możliwości mojego komputera. Z takim podziałem mogłam renderować mniejsze regiony.

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_viewport.jpg

skałki to fraktały z programu Incendia, z displacementem dodanym w Blenderze

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_foreground.jpg

 

Partykle, plankton, promienie słońca i tym podobne zostało podmalowane w 2D (malowane w MyPaint, niektóre transformacje w Kricie, i całość złożona w Corel Photopaint).

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_plankton.jpg

http://www.ania.xibo.at/tmp/150110_fish.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całości najbardziej mi się podoba model skał i ta skamielina. Szczególnie na clayrenderze. Max detal. Chapeau bas. Płetwy też super.

Wazelina była więc napiszę co mi się nie podoba. Można? Myślę ,żę autor się nie obrazi.

Fala ma grubość. Ciężko powiedzieć, czy kamera jest w wodzie, czy zanużona do połowy. Odnoszę wrażenie jakby postać była w akwarium, a kamera poza. Postać sama dość sztywna jak na zanurzoną w wodzie. Oprócz palców nie podoba mi się twarz, a dokładnie usta. włosy wyglądają jak nie udany przeszczep. Wszcepione kępami. Dziwnie wygląda jej prawy bark. Pewnie Rig rozciągną.

Oczywiście mogę się mylić :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sebazx6r - każdy ma swoje zdanie, ale chyba trochę poniosło Cię z krytyką....

fala ma grubość
- biorąc pod uwagę załamanie i odbicie światła, falistość tego typu wody, nie może być inaczej - jeśli nie analiza fotek oceanicznych to chociaż nalej sobie wody do szklanki :), nie ma opcji, żeby przejście światła między powietrzem a wodą było bez grubości. Szybki testrender - linia wody na górnym renderze jest zbyt cienka i nie wygląda naturalnie... http://s4.postimg.org/av4jlm2nx/waterline_comparison.jpg ... a gdyby nie miała grubości to w ogóle by nie wyglądała, bez względu czy mowa o wysokiej fali, czy gładkiej jak lustro wodzie. Edytowane przez alex3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak jest. Kamera na tym renderze nie jest w wodzie, ani nad wodą. Jest poza wodą. żeby tak filmować, to się zanurza coś jakby akwarium w wodzie i wkłada tam kamerę. Kamera widzi szybę, na której widać linię wody. Wszystko gra, poza tym, że ta linia nie powinna być warstwą, kożuszkiem, tylko nagłym przejściem, który ewentualnie zostawia menisk na szybie. tu ten wałek, zaokrąglenie kożuszka mógł by robić ewentualnie za menisk na szybie, tylko kurcze widać, że on jest wypukły zamiast wklęsły i tylko to nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności