Strona 1 z 10 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 92

Wątek: Jeszcze nowsza teczka Pirata

  1. #1
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania

    Domyślnie Jeszcze nowsza teczka Pirata


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Zakładam nowy temat, a że od czegoś trzeba zacząć, to na pierwszy ogień lecą "szkicowe" enviro (UE4):



    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	min2.jpg
Wyświetleń:	88
Rozmiar:	114.2 KB
ID:	100795  
    Ostatnio edytowane przez PIraT ; 01-01-16 o 10:12
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  2. #2
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania

    Domyślnie







    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 4 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  3. #3
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    195
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ładnie to zrobione. Samo się broni, ale jakbyś pokazał jakieś teksturki czy siatki i opowiedział o trochę o workflow czy designie to byłoby miło :)
    Swoją drogą moim zdaniem nadaje się na fronta.

  4. #4
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jedaith Zobacz posta
    Ładnie to zrobione. Samo się broni, ale jakbyś pokazał jakieś teksturki czy siatki i opowiedział o trochę o workflow czy designie to byłoby miło :)
    Swoją drogą moim zdaniem nadaje się na fronta.
    Jak znajdę chwilę pod koniec tygodnia to coś na pewno napisze (paru ludzi pytało o gumkę, więc może nawet dam jakiś mini-tutorial). Czasu zabrakło nawet na render highpoly ;C

  5. #5
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ok, więc napisałem małe finalne podsumowanie, może komuś się przyda:




    Założenie było proste: Flare gun+revolver. W grę wchodził revolver łamany jedynie w ten sposób (podobnie jak np. Webley'e). Docelowym założeniem było wyprodukowanie czegoś pod rzut FPP.



    Początkowo obstawiałem jedynie przy wersji zupełnie plastikowej – jak w Orionie, jednak po kilku próbach wyszło jasno, że metalowe elementy dobrze zgrają się z plastikiem, a także zbudują wrażenie odrobinę solidniejszej konstrukcji. (Problem szczególnie istotny przy ramie na dole).

    Sporym wyzwaniem było zaprojektowanie całego przeładowania, tak, aby do otwarcia wystarczyła jedna ręka (istotne w rzucie FPP), a druga zmieniała flary w bębenku. Po strzale, bebenek powinien się obracać, co jest kolejnym wizualnem „bajerem”.


    FPP – wszystkie elementy poza widokiem FPP mają odpowiednio mniejszą skalę na texturze + mniejszą ilość polygonów. Najistotniejszy jest oczywiście tył broni który jest w kamerze.


    Co jest chyba najistotniejsze w tym modelu, to podejście do kontrastu w definiowaniu materiałów i
    Różnica w sposobie modelowania metalu i plastiku. Zwykle graficy bardzo ciosają plastik, przez co wygląda on mniej atrakcyjnie, i ciężko jest obserwatorowi okręslić parametry materiału na który patrzy. Weźmy jeszcze do tego ujęcie FPP, w którym mimo wszystko – model jest trzymany dość statycznie . Postawiłem na „ostry” metal (który dzięki mocnym refleksom jest kontrastowy i łatwy do „wychwycenia”) i bardziej wygładzony plastik (dzięki czemu łatwiej go zidentyfikować.


    Jestem wielkim fanem wszelkich malowań na broniach (patrz BRINK, DIRTY BOMB). Niestety w tym przypadku nic z tego nie wypaliło. Testowałem różne warianty kolorystyczne i malowania i sprawdziło się jedynie czerwone lub pomarańczowe. Wynika to z jednej prostej przyczyny → pistolecik ma dość pojechany kształt sam w sobie – co utrudnia postrzeganie go jako flare gun. Flare gun zwykle jest malowany na ostre, ostrzegawcze kolory. Udziwniając malowanie pojechanego modelu, oddalamy się od niego jeszcze bardziej. Dlatego musiałem pozostać przy monotonnym czerwonym.

    Z technicznych rzeczy - bazy generowane w dDO. Postawiłem na metalness, gdyż wydał mi się w zupełności wystarczający do uzyskania zamierzonego efektu.



    Rzeczy które nie wyszły tak dobrze jak powinny:
    - Sznurek, przez swoją regularną, matematyczną formę wygląda jak CGI sprzed 20 lat. Dodatkowo zajechałem go mocnym ambientem.
    - Blaszka w ujęciu FPP to próba uratowania dziwnych kształtów przy kamerze gdy wszystko jest zakmnięte. To słabe rozwiązanie i mocno na siłę. Jest lepiej niż bez, ale to nie znaczy że dobrze.
    - „Trumna” kształtem nie wpisuje się w kształt i konwencję tak jakbym sobie tego życzył.
    - Góra jest odobinę przekombinowa, brakuje jej czegoś spajającego konstrukcję w całość, jest zbyt projektowo-wymęczona.

    Dodatkowo texturki: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...G/textures.jpg
    Modyfikatory to uzyskania gumki: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...n.blend%5D.jpg
    Podziękowania YetoKnight, Jedaith, Zernat podziękował
    × tak 5 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  6. #6
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania

    Domyślnie

    Teraz polecą starocie z okolic 2013 roku. Trochę to wszystko się postarzało (7 generacja), ale ponieważ był to projekt który najmilej wspominam - postanowiłem coś powrzucać.

    Premiera Devil's Third miała miejsce kilka dni temu, póki co jedynie w Japonii.

    Wszystkie obrazki (poza renderami highpoly) z UE3.

















































    × tak 2 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 5 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  7. #7
    Member
    Awatar StK Uriziel
    Dołączył
    May 2010
    Postów
    143
    Podziękowania

    Domyślnie

    ładne Panie
    Podziękowania PIraT podziękował

  8. #8
    Member
    Awatar PIraT
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
    Postów
    381
    Podziękowania
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 3 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  9. #9
    Member
    Awatar wujek_kane
    Dołączył
    Mar 2002
    Postów
    525
    Podziękowania

    Domyślnie

    Śliczne! Te literówki na cysternie to celowo? :P
    Strony internetowe Nowy Sącz
    Podziękowania PIraT podziękował

  10. #10
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    O zesz ty panie. Takie renderki jeszcze pare lat temu byly mozliwe tylke standalone, a nie realtime. UE4? Jest realtime GI czy wypalone mapy?

Strona 1 z 10 123456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •