Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Blade Runner

Member

Podziękowania

Domyślnie Blade Runner

Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam wszystkich!
    Na początek się przedstawię ponieważ jestem tutaj nowy.
    Mam na imię Wojtek, rysuje i maluje odkąd pamiętam, głównie z wyobraźni.
    Obecnie studiuję grafikę komputerową na Poznańskim UAP.
    W przyszłości chciałbym zająć się tworzeniem koncept artów, lub czymś podobnym do tego :)

Oto moje kilka prac starszych i nowszych:

Akryl na płótnie:

- - - Połączono posty - - -

Akryl na płótnie:
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	król skorpion male.jpg
Wyświetleń:	3
Rozmiar:	47.6 KB
ID:	103977  
    Ostatnio edytowane przez Blade Runner ; 24-05-17 o 23:49

Member

Podziękowania

Domyślnie

hipster

Browaromat

Miłość toksyczna
    Ostatnio edytowane przez Blade Runner ; 02-09-15 o 23:13

Member
    Awatar DraxMustHurt
    Podziękowania

Domyślnie

Witam poznaniaka :)
    W przypadku postaci musisz większą uwagę zwrócić na proporcje bo się gubią, szczególnie w ołówkowych.

Member

Podziękowania

Domyślnie

Dzięki za komentarz, jak będę rysował postacie w najbliższym czasie to wezmę to pod uwagę :)

Koncept peleryny z wodorostów:

I takie ćwiczenia z walorem i perspektywą, wszystko malowane z wyobraźni:

Member

Podziękowania

Domyślnie