Skocz do zawartości

Jaki Laptop 3500 zl do 3ds max i Unity?


Lewar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, jestem nowicjuszem, mam zamiar kupić laptopa do nauki ww programów. Nie wiem na ile istotna jest karta graficzna a na ile procesor i ram? W sklepach w podanej cenie przewaza uklad 840m, czy jest on wystarczajacy? W podobnej cenie mozna tez kupic gtx860/960 jednak kosztem ramu (8 zamiast 16), dysku (brak ssd lub 8gb + hdd zamiast 256gb ssd) i matrycy (15 cali zamiast 17). Prosze o propozycje jakiegos sensownego rozwiazania pod te dwa konkretne programy. Budzet w skrajnych przypadkach moze siegnac 4000. Jestem nowy dlatego nie wiem co jest w moim wypadku najistotniejsze. Z gory bardzo dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak jak pisze olaf, za Lenovo: http://www.x-kom.pl/p/244095-notebook-laptop-17-3-lenovo-z70-80-i7-5500u-16gb-128-1000-7hp64x-gt840m-fhd.html

 

Oczywiście najlepiej wziąć stacjonarny, zawsze złożysz mocniejszy sprzęt i masz komfort większego monitora co w 3D jest bardzo istotne. No ale taki laptop na początek w zupełności Ci wystarczy, będziesz mógł go zabierać na mazurskie wycieczki po lasach oraz jeziorach i tam szlifować warsztat, aż dojdziesz do poziomu gdzie kupisz sobie stację za 20k + 2x Eizo 27". Powodzenia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież może sobie dokupić monitor osobno i podłączać w domu do laptoka, jak uzna to za wygodne rozwiązanie, baa, może nawet któryś laptop ma stacje dokującą, to wtedy tylko nakłada i siada jak do stacjonarki, chociaż nie jest to konieczne, lepiej zainwestować w dobrą podkładkę chodzącą :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach