Strona 1 z 8 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 77

Wątek: [Teczka 3D] Modele game-artowe

  1. #1
    Member
    Awatar McGavish
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    271
    Podziękowania

    Domyślnie [Teczka 3D] Modele game-artowe


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej, będę tutaj zamieszczał wszystkie game-artowe prace.
    Zachęcam do krytyki i komentowania.


    Na początek beczka. Modelowana w Blenderze, teksturowana w Substance Painterze, bake normal-map w Xnormalu, tekstury 2k.






    Sketchfab:
    https://sketchfab.com/models/9aab905...5a727b87440271
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez nazwy-1.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	210.1 KB
ID:	102084  
    Ostatnio edytowane przez McGavish ; 01-08-16 o 11:04

  2. #2
    Member
    Awatar Pawelkos
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    UK
    Postów
    1685
    Podziękowania

    Domyślnie

    Beczka super, ale mozna by zredukowa kilka poly, np ten loop idacy przes srodek wysokosci korka(nic nie wnosi ze tam jest) i np ten fillet edge na wewnetrzej stronie rantu(powinno to zaltawic normal mapa), ale beczka zacna :).

    A tak na marginesie czemu nie palisz normal mapy od razu w painterze ?
    Podziękowania McGavish podziękował

  3. #3
    Member
    Awatar McGavish
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    271
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję @Pawelkos za opinię i wskazówki.

    Normal mapy dla próby wypaliłem w Xnormalu, żeby porównać efekty. Następne tekstury będę wypiekał bezpośrednio w SP - znacznie większa wygoda.

  4. #4
    Member
    Awatar wujek_kane
    Dołączył
    Mar 2002
    Postów
    492
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ile tris i jakie zastosowanie? Bardzo szczegółowe jak na grową beczkę. W każdym razie bardzo mi się podoba - tekstury bardzo przekonujące. Czekam na więcej.
    Strony internetowe Nowy Sącz
    Podziękowania McGavish podziękował

  5. #5
    Member
    Awatar McGavish
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    271
    Podziękowania

    Domyślnie

    @wujek_kane: Dziękuję. Model ma ok. 2,5k tris. Zastosowania na razie brak.

  6. #6
    Member
    Awatar wujek_kane
    Dołączył
    Mar 2002
    Postów
    492
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pewnie sporo dałoby się urwać, ale prawdę mówiąc nie mam pojęcia jakie są aktualnie budżety na takie rzeczy. Swoją drogą w Sketchfabie widać, że spód potraktowałeś po macoszemu. Nie dałoby się tam dać tekstury z wieka? Czy może po prostu nie ma sensu?
    Strony internetowe Nowy Sącz
    Podziękowania McGavish podziękował

  7. #7
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9331
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mysle ze spokojnie 1k moze miec bez zauwazalnej roznicy. Duza niegospodarnosc.
    nosiłem kalesony zanim było cool
    Podziękowania McGavish podziękował

  8. #8
    Member
    Awatar McGavish
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    271
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki Panowie za wskazówki. Zrobiłem kolejną wersję, 504 tris. Zastanawiam się, czy zredukować kilka krawędzi z obwodu (teraz obwód ma 30 wierzchołków)




    Sketchfab
    https://sketchfab.com/models/f87a957...a2934a69678c8a

  9. #9
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9331
    Podziękowania

    Domyślnie

    To chyba zalezy. Beczka zwykle nie jest tak duza by wiecej jak 24 wierzcholki robily roznice. Sam daje nieparzyste ilosci wierzcholkow - troche komplikuje mapowanie ale efektywniej ukrywa tilowanie i symetrie w low poly, ktora oko od razu wychwytuje. Ale to zalezy od potrzeb. Na pewno wywalilbym to o czym pisal pawelkos i zrobil lepsza wersje z obreczami i obok ta aktualna, by kazdy wiedzial, ze dajesz rade w obu zakresach.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  10. #10
    Member
    Awatar wujek_kane
    Dołączył
    Mar 2002
    Postów
    492
    Podziękowania

    Domyślnie

    A może by tak obręcze wypalić na normal mapie?

Strona 1 z 8 123456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •