Skocz do zawartości

Scena 3D: Jelousy


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Przedstawiam projekt ktory powstal specjalnie z mysla o konkursie ( tym samym co Lexus ).

 

Fermi Competition.

 

http://www.refractivesoftware.com/fo...php?f=16&t=697

 

http://www.refractivesoftware.com/fo...hp?f=16&t=1444

 

Concept - Moj

 

Modeling , texturing - XSI

 

lightning , rendering - Octane render

 

Projekt zajal drugie miejsce. Mam nadzieje ze sie spodoba.

 

Enjoy!

 

 

 

4562345767_20b9d60c32_o.png

 

 

 

 

file.php?id=2113&mode=view

 

 

 

 

4562345621_994fb115bd_o.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pierwsza grafika jest świetna!

wygląda jak jakaś ambitna reklama telewizorów - naprawdę robi wrażenie, a i sam pomysł zacny!

 

druga troszkę mniej ciekawa, zwłaszcza przez ptaka i imho niepasujące otoczenie do całości założenia

 

zbliżenie na mordę węża - sztucznawe przez płaskość skóry

 

P.S. za 1 obrazek należy się front!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Kolega pozamiatał:) I tutaj i na forum octana. 2-gie miejsce w contescie to nieporozumienie:( Szczególnie w konfrontacji ze zwycięską pracą. Świetna robota. Czekam na wiecej takich renderów.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerewelacyjna robota Artur! Jedynka - te ciecze - Mistrz, dwójka - deszcz i DOF miażdży (podzielisz się przepisem na deszcz ? :) no i ślina na trójce - przepiękna! Te rzeczy przykuwają, ale całość robi na mnie ogromne wrażenie. Graty frontów :) 5*****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy render świetny, drugi też bardzo fajny, podobają mi się bardziej niż praca z pierwszego miejsca.

Na trzecim obrazku wąż jest za blisko i widać brak detali na łuskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki jeszcze raz. Zniknalem na troche :)

 

peter_f - deszcz to zwykla kula + delikanty randomize na wierzcholkach + lekko zwiekszona skala po Y ( co by wygladala na spadajaca ).

 

kopia X 300 - i random position w danym zakresie ( co by zmiescilo sie w ujeciu tylko )

 

sam model jest "otwarty" ( czyli single-sided - tak jak kropla wody )

Ania - To rendzone bylo w Octane ( wersji beta , ktora jeszcze nie obslugiwala bumpow ) - I jako ze Octane upycha wszystko na GPU, nie moglem sobie pozwolic na wybakowanie displace' a na 2 miliony poly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności