Jump to content
  • Featured graphics

  • Work in progress

  • News (społeczność)



  • Join Max3D.pl

    Create account to join discussions and upload graphics.

  • Ostatnie posty

    • Te figury geometryczne to martwa z życia czy ze zdjęć jakichś? Bo tam kontrolujesz/widzisz walor, zwłaszcza na tych z kilkoma elementami w scenie, i w efekcie wygląda na opanowany, a potem wrzucasz takiego ostatniego gołego pana gdzie znowu w ogóle nic nie działa w kontekście panowania nad walorem. Spróbuj może jednak chociaż z kilka prac nie ulegać pokusie używania miękkich pędzli, czy szukania przejść tonalnych, tylko twardo cztery walory cięte od linijki. Barbarzyńca nie wygląda najgorzej. Szkoda, że zszedłeś do czerni/prawie czerni w zacienionych miejscach i dałeś postać na białym tle co bardzo zaburza czytanie kontrastów na samej postaci.
    • Tak jak piszesz to może być problem z danymi dotyczącymi geometrii obiektu. Po obróceniu i przesunięciu modelu tak jak trzeba, zanim nadasz modyfikator Bend spróbuj wcisnąć Ctrl A i z listy wybrać Apply Scale & Rotation. Potem nadaj modyfikator Bend i spróbuj go wygiąć.   EDIT: Co do wstawiania się modelu w randomowym miejscu po imporcie - modele 3D zapisują układ współrzędnych z programu, z którego były eksportowane. Blender ma domyślnie oś Z do góry ale niektóre programy Y mają do góry i wtedy po imporcie modele zwykle leżą bo w programach 3D zwykle wklejane są na zasadzie oś do osi - X do X, Y do Y, Z do Z, dodatkowo jeszcze zapisywana jest informacja o położeniu modelu z poprzedniego programu i to też generuje przesunięcia jak osie się nie zgadzają.
    • Poprawiłem trochę mojego wcześniejszego barbarzyńcę. No i jeszcze taki, standardowo walka z walorem. 
    • Witam. Mam problem z którym męczę się już 3 tydzień. Zaznaczę, że dopiero uczę się blendera. Do tej pory działałem w DSM. Otóż chcę wygiąć obiekt aby osadzić go na kuflu. Przykładowo mam takiego wilka. Teraz mogę w Bend w osi Y zrobić coś takiego. I super o to chodzi. Problem pojawia się kiedy w innym programie tnę sobie takiego wilka powiedzmy na pół. Kiedy wrzucam go do blendera pojawia mi się w zupełnie innej pozycji (np do góry nogami) w randomowym miejscu. Obracam go sobie jak potrzebuje. Klikam set origin-geometry to origin i próbuje deformować. Teraz w osi Y deformuje się dobrze choć w drugą stronę. Natomiast kiedy chcę aby zginał się w osi z (czyli tak abym mógł go umieścić na kubku) wychodzą takie kwiatki. Przejrzałem już tonę anglojęzycznych filmów i forów. Ustawiam nowe punkty i nic. Domyślam się, że jest jakiś problem z geometrią obiektu ale nie mam pomysłu co dalej. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
  • Member Statistics

    • Total Members
      29,553
    • Most Online
      1,338

    Newest Member
    chester7vp
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy