Jump to content
  • Sign in to follow this  

    Humble Bundle - Painter i programy graficzne - zapłać ile chcesz

    Dwa dni temu na Humble Bundle pojawiła się możliwość kupienia pakietu dla grafików oraz twórców gier zainteresowanych m.in. silnikiem Unity 3D. Płacąc (w zależności od tego jakiego oprogramowania potrzebujecie) 25$ - otrzymujecie w zamian Corel Paintera, Gravit Designera, PaintShop® Pro Ultimate, Pinacle Studio, zestawy pędzli itp... 

    Cena pakietu 25$ zawiera oprogramowanie za ok. 998$ (prawie 4000zł przy obecnym kursie)

    Pierwszy zestaw, który może was zainteresować to pakiet oprogramowania graficznego. Potrzebujecie Colre Paintera? Gravit Designera? 

     

    Bundle z oprogramowaniem

    https://www.humblebundle.com/software/painter-create-with-confidence?partner=max3d

     

    Unity 2019 Bundle

    https://www.humblebundle.com/software/unity-2019-bundle?partner=max3d

     

    Zauważycie również, że linki zawierają informacje o partnerstwie Max3D. Zgadza się, zostaliśmy partnerem Humble Bundle, a więc kupująć poprzez ten link wspieracie również max3D.pl (dla was nie wiąże się to z żadną dodatkową opłatą, a więc kwota pakietów jest stała)

    Edited by adek


    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now



  • Our picks

    • Mam tylko trochę wiedzy teoretycznej i zero praktyki w gamedev, więc jeśli głupoty piszę, to ktoś mnie poprawi.

       

      W gamedev unikanie trójkątów nie jest tak silną religią jak np w polymodellingu z późniejszym wykorzystaniem subdivision. W silniku gry i tak wszystko kończy jako trójkąty. taka np. góra beczki ze screena, jako ngon, zunwrappowany, oteksturowany w silniku może np. zostać podzielony tak i w żaden sposób tego nie odczujesz negatywnie (jeśli jak wspomniano, jest płaski).


      Co więcej, czasem dzielenie na trójkąty już na etapie tworzenia modelu ma sens, gdyż:

      czworokąt jeśli nie ma wszystkich punktów w tej samej płaszczyźnie - jego podział na trójkąty da różny rezultat w zależności od tego, którą przekątną pójdzie podział.


       

      Przykład przerysowany, ale uzmysławia, że czasem można chcieć mieć nad tym kontrolę. Np gdy model jest animowany, pozwala to lepiej pilnować, jak się będzie siatka zachowywać podczas deformacji.
        • Like
    • Firma NVidia ogłosiła iż oficjalnie dołączyła do Blender Developer Fund (Fundusz organizacji Blender) jako sponsor o statusie "Patron". NVidia zapewni dotację rzędu 120,000 € na rok, która ma pomóc również zatrudnić w pełnym zakresie dwie osoby, które będą zajmowały się pracą nad kodem głównym Blendera oraz mają zapewnić technologiczne wsparcie technologii NVidia GPU.

      Warto dodać, że NVidia będzie drugim sponsorem o tym statusie zaraz po Epic Games, który zapewnił fundacji grant rzędu $1.2 miliona. 

      Więcej: https://fund.blender.org/
      • 6 replies
    • Rekordowe 32. filmy animowane stają w walce o Oskara, który przyznany zostanie w roku 2020. Do tej pory rekord wynosił 27 i było to 2017 roku. Mamy polski akcent, na liście znajduje się film "Another Day of Life" ("Jeden dzień życia")

      Jeszcze dzień życia – pełnometrażowy, polsko-hiszpański, łączący techniki animacji i dokumentu film z 2018 roku, stworzony przez Damiana Nenowa i Raúla de la Fuente, oparty na książce Ryszarda Kapuścińskiego pod tym samym tytułem, przedstawiający historię trzymiesięcznej podróży Kapuścińskiego do ogarniętej wojną i chaosem Angoli. Film nakręcony jest w technice motion capture, polegającej na „przechwytywaniu” trójwymiarowych ruchów aktorów i zapisywaniu w komputerze. Podczas 31. ceremonii wręczenia Europejskich Nagród Filmowych Jeszcze dzień życia zdobył nagrodę w kategorii: Najlepszy film animowany.

       

       

       

      Nominacje zostaną ogłoszone w 13 stycznia 2020 roku, a sama gala finałowa odbędzie się 9 lutego 2020r.

      Pełna lista filmów:

      Abominable


      The Addams Family


      The Angry Birds Movie 2


      Another Day of Life


      Away


      Buñuel in the Labyrinth of the Turtles


      Children of the Sea


      Dilili in Paris


      Frozen II


      Funan


      Genndy Tartakovsky’s ‘Primal’ – Tales of Savagery


      How to Train Your Dragon: The Hidden World


      I Lost My Body


      Klaus


      The Last Fiction


      The Lego Movie 2: The Second Part


      Marona’s Fantastic Tale


      Missing Link


      Ne Zha


      Okko’s Inn


      Pachamama


      Promare


      Rezo


      The Secret Life of Pets 2


      Spies in Disguise


      The Swallows of Kabul


      This Magnificent Cake!


      The Tower


      Toy Story 4


      Upin & Ipin: The Lone Gibbon Kris


      Weathering with You


      White Snake



       

      Źródło: www.cartoonbrew.com
      • 0 replies
  • Similar Content

    • By Karakan
      Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag.
      Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm
      Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
    • By Karakan
      Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag.
      Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm
      Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
    • By Karakan
      Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag.
      Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm
      Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
       
    • By adek
      Max3D.pl towarzyszy wam już od ponad 20 lat! Tak zgadza się, serwis tak naprawdę w tym roku miał 20 urodziny. Ostatnie lata nie były najlepsze. Od dłuższego czasu zastanawiałem się co dalej, czy to koniec. Facebook zrobił swoje. Wiele osób przeniosło się właśnie tam i automatycznie z forum powoli upływało życie (warto jednak dodać, że upływało - nigdy nie wygasło). Natomiast my (ja i moderatorzy) nie mieliśmy już na to wszystko tyle czasu co kiedyś. W dalszym ciągu tak jest, Max3D.pl nie jest do końca "komercyjnym tworem". 
      Miałem nie lada dylemat w ciągu ostatnich lat, co dalej, co z forum, co z serwisem, co z domeną. Newsy zamarły, na forum ruch nie był zbyt duży. Z zewnątrz nie wyglądalo to dobrze. Prawdę mówiąc byłem bliski pogodzenia się już z tym, że to koniec. Jakby nie było, 20 lat. Przez prawie połowę życia Max3D.pl zawsze było gdzieś obok. 
      Czy news w tym tonie oznacza właśnie koniec? Nie! (duża w tym zasługa Marcina (Klicek) - który przekonał mnie, że jeszcze warto spróbować). Ale to nie kosmetyczna zmiana. Zmieniamy wszystko, zaczynamy jakby od nowa - zmieniamy silnik serwisu, strukturę forum. Wszystko zostało uproszczone, a w jakim kierunku pójdzie - to zależy tylko od Was, od ruchu w serwisie. 
      Zanim całkowicie odłączymy wtyczkę tutaj, warto spróbować (inaczej chyba ciągle zadawałbym sobie to pytanie).
      Do Waszej dyspozycji oddajemy forum i serwis w nowej postaci, na nowym silniku.
      Pracuje nad tym, aby stara wersja serwisu pojawiła się pod archiwalnym adresem (poinformujemy o tym), ale w tej chwili zachęcam Wam do dyskusji i dzielenia się pracami w nowej odsłonie Max3D.pl.
      Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, sugestii. Potraktujcie to jako wersję beta i mam nadzieję, że w miarę upływu czasu opracujemy jeszcze lepszą formę tego co mamy dzisiaj. Jeśli ta próba się nie uda, trudno, po 20 latach wyjmiemy wtyczkę zyskując w ten sposób trochę więcej czasu.
      Migracja ze starego serwisu
      Wszystkiego konta do połowy maja 2019 roku udało się przenieść. To samo tyczy się postów i tematów z forum. Niestety nie byliśmy w stanie przenieść ostatnich dwóch tygodni z poprzedniego forum (sama migracja forum trwała 2 tygodnie). 
      Struktura forum
      Uprościliśmy wszystko. Zostaliśmy tylko działy w których na starej wersji "pozostało życie". Pamiętajcie jednak, że tutaj jesteśmy elastyczni i jeśli pojawi się taka potrzeba jesteśmy gotowi na zmiany (nowe działy, kolejne uproszczenia). 
      Newsy
      Te od redakcji będą się pojawiać co jakiś czas, ale aktualny silnik pozwolił nam zbudować stronę główną tak, aby wyświetlać również najciekawsze wątki dodane przez Was. Na stronie głównej będą wyróżniane wątki dodane przez Was. Tutaj naprawdę możliwości konfiguracji mamy spore. A tak to w ostatnich latach działało,
      Galeria
      To dział, który zmienił się całkowicie. Nie wrzucamy ukończonych prac do wątku - oczywiście możecie, jeśli chcecie zbierać feedback, zasady działu W.I.P nie zmieniły się. Spośród wrzuconych prac nareszcie mamy narzędzia do tego, aby wyróżniać w lepszy sposób najlepsze prace, macie oceny, możliwość śledzenia osób, których prace wam się podobają, powiadomienia...
      W.I.P dodatkowo został połączony (2D, 3D, GameArt). Uprościliśmy jak tylko mogliśmy działy i zostawiliśmy te w których ruch w ostatnich latach pozostał.
      Pytania i odpowiedzi
      Dział pomocy zmienił się całkowicie. Zmniejszyliśmy liczbę działów, jeśli będzie potrzeba dodamy nowe, ale najważniejsze jest to jak ten dział będzie funkcjonował. Jeśli spotkaliśmy się z serwisami typu StackOverflow - zasada teraz będzie podobna - autor pytania może na końcu oznaczyć prawidłową odpowiedź, za odpowiedzi przyznawane są punkty - będzie to duże czytelniejsze.
      Archiwum
      Większość starych wątków została przeniesiona do archiwum. Jeśli miałeś teczkę 2D/3D i chcesz, aby była ona przeniesiona do aktualnego działu W.I.P - napisz.
      Nie przedłużając, do zobaczenia na forum!
    • By DeepBlue
      Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików
      do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
      Digital Painter do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie.
       
      Zadania:
       

      Wykonywanie ilustracji w oparciu o materiały referencyjne i opis art directora
      Projektowanie postaci do gier i filmów
      Projektowanie otoczenia, wnętrz i wyposażenia
      Prace koncepcyjne: wyszukiwanie referencji, rysowanie, photobashing, sprawne posługiwanie się szkicem
      Pomoc w dbaniu o wysoką jakość projektów, przygotowywanie szkicowych koncepcji i rysowanych feedbacków
      Dawanie i przyjmowanie uwag, praca zespołowa w przyjaznej atmosferze

       
      Wymagane:
       

      Portfolio
      Kilkuletnie doświadczenie w Game Devie lub VFX na podobnym stanowisku
      Podstawowa wiedza z zakresu anatomii, perspektywy, kompozycji, światła i teorii koloru
      Zaliczenie zadania testowego

       
      Mile widziane:
       

      Wykształcenie plastyczne
      Wybitne umiejętności w jednej z dziedzin: characters, environment, speedpainting, industrial design
      Przyjazne podejście do ludzi i otoczenia, otwartość oraz chęć rozwoju artystycznego
      Podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją 3D i postprodukcją

       
      Oferujemy:
       

      Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia
      Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu
      Długoterminowy kontrakt
      20 dni płatnego urlopu rocznie
      Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów
      Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
      Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu
      Możliwość rozwoju i nauki
      Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu

       
      Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:
      https://www.deep-blue.com/jobs
       
      Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected]
      Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku.
       
      Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  • Member Statistics

    • Total Members
      28,873
    • Most Online
      297

    Newest Member
    Quiszar
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy