Jump to content
  • Sign in to follow this  

    NVidia dołącza do Blender Developer Fund


    Firma NVidia ogłosiła iż oficjalnie dołączyła do Blender Developer Fund (Fundusz organizacji Blender) jako sponsor o statusie "Patron". NVidia zapewni dotację rzędu 120,000 € na rok, która ma pomóc również zatrudnić w pełnym zakresie dwie osoby, które będą zajmowały się pracą nad kodem głównym Blendera oraz mają zapewnić technologiczne wsparcie technologii NVidia GPU.

    Warto dodać, że NVidia będzie drugim sponsorem o tym statusie zaraz po Epic Games, który zapewnił fundacji grant rzędu $1.2 miliona. 

    Więcej: https://fund.blender.org/


    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    brzmi jak żart. Po prostu wsadzili dwie osoby do zespołu, które będą integrować soft z ich technologią. heh.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    hmmm nie wiadomo, do nas rzucili duzo osob jak pracowalismy nad nvidia fur z nimi 😉

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    kurde, jak czytam jak gdzieś ma pomagać nvidia czuję problemy w kościach

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    why not.. ich implementacja optixa działa całkiem sprawnie na dużych scenach jest boost x2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    On 10/17/2019 at 9:36 PM, KLICEK said:

    hmmm nie wiadomo, do nas rzucili duzo osob jak pracowalismy nad nvidia fur z nimi

    za 120k euro na rok, to za dużo nie dorzucą

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    no narazie przepisali całego cyclesa pod optixa, i teraz wykorzystuje rdzenie RT... 

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now



  • Our picks

    • Infiniti Q60 Unreal Engine 4 RTX
      kolejna pracka auto w Unrealu na RTX'ie, tym razem realistyczny outdoor z HDRi

       

      po wiecej zapraszam tutaj:

       

      https://www.artstation.com/plasti
      https://www.behance.net/damianbilinski
        • Like
      • 0 replies
    • Porsche GT3RS Unreal Engine 4 RTX
      tym razem interior i troche exterioru w Unrealu 4 na Ray Trace
        • Like
      • 0 replies
    • Firma NVidia ogłosiła iż oficjalnie dołączyła do Blender Developer Fund (Fundusz organizacji Blender) jako sponsor o statusie "Patron". NVidia zapewni dotację rzędu 120,000 € na rok, która ma pomóc również zatrudnić w pełnym zakresie dwie osoby, które będą zajmowały się pracą nad kodem głównym Blendera oraz mają zapewnić technologiczne wsparcie technologii NVidia GPU.

      Warto dodać, że NVidia będzie drugim sponsorem o tym statusie zaraz po Epic Games, który zapewnił fundacji grant rzędu $1.2 miliona. 

      Więcej: https://fund.blender.org/
      • 6 replies
  • Similar Content

    • By Maciek Jutrzenka
      https://www.artstation.com/artwork/EVGvyv
       
      Animacja która powstała przez to że robiłęm R&D EEVEE czy nadaje się to reklam etc.. i musze powiedzieć że.. połowa shotów została wykonana w eevee druga połowa w cyclesie + intel denoiser ina 2 rdzenowym laptopie zrobiłęm 800 klatek... gdzie 1 klatka to było 5-10 min przy fullHD i wielu wielu refleksach i volumentryce. Tak więc no sztos! na RTX 2080ti to myślę że całość by się renderowała w kilka sekund klatka.
       
       

    • By Loozack
      Tak jak w tytule 🙂
      https://www.purepc.pl/oprogramowanie/adobe_wprowadza_obsluge_ray_tracingu_do_swoich_aplikacji
    • By piotrkujko
      No i jest! Gunslinger, postać zrobiona w Zbrushu, Marvelous Designerze, Blenderze, Mayi, renderowana w V-Rayu w Maxie (i dla mnie to chyba oficjalne pożegnanie z Maxem :D). Cały WIP był na bieżąco dokumentowany na forum, wrzucam link: https://max3d.pl/forums/topic/101125-postać-3d-gunsliger/?tab=comments#comment-1254522 Pod tym linkiem znajdziecie więcej renderów, stąd bardzo Was zaprszam tam ! Więcej materiału o moich aktualnych projektach, WIPach i tym podobnym na moim insta3D, tam jest jeszcze fajniej, zaprszam! www.instagram.com/piotrkujko_3d lub @piotrkujko_3d
    • By VGT
      Pierwsza praca stworzona w Blenderze podczas nauki softu. Powrót do amatorskiego dłubania w 3D po kilkunastu latach przerwy. Skończona rok temu. Zawitałem wtedy na max3d.pl, aby ją tu wrzucić i zobaczyłem pustki, więc zrezygnowałem. Z okazji reaktywacji myślę, że można spróbować ponownie. :)
      Teraz z perspektywy czasu widzę, że jak na postapo, to przede wszystkim jest zdecydowanie za czysto/pusto.
    • By Levus
      Praca prywatna. Model wyrzeźbiony i upozowany w zbrushu, remeshing automatyczny decimation masterem, następnie mapowanie i packing automatyczny w 3d coacie. Textury również w coacie (tylko buzia i dekolt w sunstance painterze). Assembling sceny w blenderze, render w octane.
  • Member Statistics

    • Total Members
      28,921
    • Most Online
      702

    Newest Member
    oliwczan
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy