Jump to content
  • Sign in to follow this  

    SIGGRAPH 2019 - podsumowanie (wideo)


    Eloi Andaluz Fullà na swoim kanale YouTube podsumował tegoroczny SIGGRAPH 2019, który zakończył się kilka dni temu. Jeśli macie chwilę to warto zobaczyć. Można zobaczyć jak wygląda konferencja, ale oprócz tego Eloi w dosyć przystępny i skondensowany sposób wyłapał pewne trendy panujące w tym roku na tym wydarzeniu. Sporo newsów od 3ds max, Bifrosta po Blendera.

    Warto wspomnieć, że konferencja SIGGRAPH 2019 miała miejsce w Los Angeles i trwała od 28 lipca do 1 sierpnia. 

     

    Edited by adek


    • Like 2
    • Thanks 1
    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    super. Polecam TwoMinutePapers na youtube, by być na bieżąco, ze sporą liczbą nowinek, ktore są prezentowane - w obszarze algorytmów - na siggraph.

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now



  • Our picks

    • Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji.

      Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl

       Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. 

      Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. 


      „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.


      Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? 
      •    Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold.
      •    Trendy w tworzeniu animacji.
      •    Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
      •    Praktyczne warsztaty tips & tricks.
      •    Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
      •    Międzynarodowi eksperci. 


      Informacje o konferencji
      Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
      Warszawa, 26 marca, 2020
      Hotel Indigo w Warszawie 


      Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl
      Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji 
      Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
      Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
       
        • Like
      • 4 replies
    • Oscars 2020, animacje prezentowane na gali
        • Like
      • 8 replies
    • W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. 

      Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu.

      Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda.

      Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/
        • Like
      • 1 reply
  • Similar Content

    • By grzegorz_b
      Witam, z tego co widze minelo kilka ladnych lat od czasu mojego ostatniego posta tutaj. Az sie zdziwilem ze ten portal jeszcze istnieje a od niego kiedys zaczynalem swoja przygode z 3D 🙂
      Dla zainteresowanych ostantio opublikowalem video, na ktorym pokazuje kompletny proces jak zekanowac powierzchnie sciezki i jak uzywajac fotogrametrii zmienic ja we wpelni funkcjonalny material PBR. Btw. video jest po angielsku. Mam nadzieje ze ktos skorzysta 🙂
      MIlego ogladania,
      Grzegorz Baran
    • By adek
      Uwaga! Konferencja nie odbędzie się 26 marca. Jak tylko będzie możliwa nowa data konferencji zamieścimy zaktualizowaną informację.
      Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji.
      Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl
       Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. 
      Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. 

      „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.

      Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? 
      •    Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold.
      •    Trendy w tworzeniu animacji.
      •    Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
      •    Praktyczne warsztaty tips & tricks.
      •    Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
      •    Międzynarodowi eksperci. 

      Informacje o konferencji
      Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
      Warszawa, 26 marca, 2020
      Hotel Indigo w Warszawie 

      Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl
      Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji 
      Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
      Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
       
    • By adek
      Uwaga! Konferencja nie odbędzie się 26 marca. Jak tylko będzie możliwa nowa data konferencji zamieścimy zaktualizowaną informację.
      Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji.
      Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl
       Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. 
      Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. 

      „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.

      Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? 
      •    Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold.
      •    Trendy w tworzeniu animacji.
      •    Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
      •    Praktyczne warsztaty tips & tricks.
      •    Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
      •    Międzynarodowi eksperci. 

      Informacje o konferencji
      Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
      Warszawa, 26 marca, 2020
      Hotel Indigo w Warszawie 

      Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl
      Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji 
      Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
      Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
       

      Zobacz cały article
    • By PawelLaw
      Witam Serdecznie,
       
      Poszukuję grafika 3D oraz animatora do zespołu, który będzie tworzył oryginalny patent na Youtube - więcej szczegółów dotyczących pomysłu na priv lub mailu.
       
      Czego oczekuję od grafika 3D?
      - umiejętności stworzenia postaci 3D,
      - zmiany ubioru itp postaci co jakiś czas.
       
      Czego oczekuję od animatora?
      - umiejętności stworzenia animacji ust, głowy, rąk.
       
      Czym w takim razie ja się będę zajmował?
      - Całą resztą, tzn. montaż, nagrywaniem potrzebnych materiałów, prowadzeniem kanału Youtube, prowadzenie fanpage i wiele wiele innych.
       
      Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z grafiką 3D, lub animacją również możesz starać się o przyjęcie do zespołu - wystarczy że znasz podstawy i chcesz się uczyć dalej :)
       
      Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu po więcej informacji.
       
      Mail: [email protected]
       
      Pozdrawiam Serdecznie,
      Miłego dnia :)
  • Member Statistics

    • Total Members
      29,138
    • Most Online
      1,338

    Newest Member
    TomiajomiElz
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy