Jump to content
  • Sign in to follow this  

    Uragun - projekt polskiej gry - zobacz zwiastun


    W internecie pojawił się zwiastun ciekawego polskiego projektu gry pt. "Uragun". To projekt gry - strzelanki typu "top-down". Gracz będzie mógł zasiąść za sterami wielkiego "mecha" i powalczyć z botami złej sztucznej inteligencji na ulicach m.in. Warszawy, Nowego Yorku, Londynu, Berlina, Beijing czy Moskwy.

    Gra tworzona jest przez Kool2Play Studio. Gra zostanie na początku udostępniona w serwisie Steam (Early Access) na początku 2020 roku. 

    Warto obejrzeć zwiastun i jeśli projekt wam się podoba dodać grę do "wishlist" na platformie Steam.

    Więcej o projekcie:

     

    Osoby odpowiedzialne za projekt i zwiastun:

    DEVELOPER: Kool2Play
    Project Manager: Marta Lower
    Script: Jacek Wesołowski
    Storyboard: Agnieszka Jastrzębska

    TRAILER:
    Radikal Studio
    Producer: Kuba Sobek
    Animator: Tomasz Wikliński
    Editor: Adam Kubrakiewicz
    Artist: Łukasz Poller
    Motion Designer: Kuba Sobek

    Music and Sound Designer:
    Antoni Sadowski (Zombie Commando)

    Voiceovers:
    Debbie Irwin, William Malcolm, Dominic Chambers

     

    Edited by adek


    • Like 1
    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    Fajnie to wygląda, ale tej części kompletnie nie rozumiem

    Cytat

    Osoby odpowiedzialne za projekt i zwiastun:

    To kto robi grafikę i kodzi? 😉

    Edited by wujek_kane
    • Thanks 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    nie no na bank assety z gry nie byly uzyte do zrobienia trailera, wiec po co wrzucac takie osoby do kreditsow? 😉 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Nie do końca zrozumiałem pytanie @wujek_kane

    To creditsy ze zwiastuna.Ale wynika z tego, że grę robi Kool2Play natomiast zwiastun ma osobną "listę płac". Uprościłem to pisząc osoby odp. za projekt i zwiastun. Może źle. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    wiem wiem tak robia te firemki od zwiastunow 🙂 co moim zdaniem jest nieuczciwe. W lwiej wiekszosci pracuja na modelach z gry i olewaja ich tworcow, bo dodali kilka podzialow na modelu, albo zrobili retopo.

    • Like 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now



  • Our picks

    • Infiniti Q60 Unreal Engine 4 RTX
      kolejna pracka auto w Unrealu na RTX'ie, tym razem realistyczny outdoor z HDRi

       

      po wiecej zapraszam tutaj:

       

      https://www.artstation.com/plasti
      https://www.behance.net/damianbilinski
        • Like
      • 0 replies
    • Porsche GT3RS Unreal Engine 4 RTX
      tym razem interior i troche exterioru w Unrealu 4 na Ray Trace
        • Like
      • 0 replies
    • Firma NVidia ogłosiła iż oficjalnie dołączyła do Blender Developer Fund (Fundusz organizacji Blender) jako sponsor o statusie "Patron". NVidia zapewni dotację rzędu 120,000 € na rok, która ma pomóc również zatrudnić w pełnym zakresie dwie osoby, które będą zajmowały się pracą nad kodem głównym Blendera oraz mają zapewnić technologiczne wsparcie technologii NVidia GPU.

      Warto dodać, że NVidia będzie drugim sponsorem o tym statusie zaraz po Epic Games, który zapewnił fundacji grant rzędu $1.2 miliona. 

      Więcej: https://fund.blender.org/
      • 6 replies
  • Similar Content

    • By ortheza
      Ilustracja do gry planszowej Aeon Trespass Odyssey  od "Into the Unknown"
       
    • By Make My Day
      Witam.
      Konto na tym forum założyłem już wieki temu, jednak powoli kończę studia, jakieś doświadczenie w branży też już posiadam i chciałbym zademonstrować kilka moich prac.
       

       

       

       

       

       

       
      Jeśli kogoś interesują siatki/poszczególne mapki czy inne detale to polecam wejść na moje Artstation, tam zazwyczaj oprócz renderu wrzucam jeszcze siatkę lub odnośnik do sketchfaba. W pracach używam 3ds maxa 2017, głównie używałem mental raya, ale ostatnio zacząłem próbować zabawy z v-rayem i jestem zachwycony. W niektórych pracach wspomagam się After Effectsem.
       
      Nie ukrywam, że jestem dość zadowolony z powstałych efektów i tych prac poprawiać nie będę. Jednakże parę spraw mnie nurtuje i może byłby ktoś na tyle uprzejmy, by wspomóc mnie dobrą radą, aby kolejne zamieszczane tu prace były coraz wyższej jakości.
      Po pierwsze - mam wrażenie, że moje rendery nie wychodzą dość ostre. Zakładając, że nie używam żadnych DoF'owych efektów, mogę jakoś wyostrzyć swoje rendery? Może powinienem np wyrenderować scenę w 4k i zrobić downscale do rozdzielczości FHD? Jest to dobry pomysł czy niezbyt?
      Po drugie - dopiero stawiam pierwsze kroki w obróbce i "postprocesach" wykonanych renderów. Czy to, że zacząłem używać after effectsa to dobry plan? Może powinienem wybrać jakiś inny program? Do AE mam dostęp, gdyż w pracy zdarzało mi się zajmować JAKĄŚ TAM obróbką wideo, ale w sumie czasem to bywa uciążliwe jak się pracuje tylko na jednej klatce w programie do edycji wideo.
       
      Pozdrawiam,
      Wojtek.
    • By m4sta
      Witam,zastanawiam się nad zakupem poprzez steam pakietu Substance Pack - Indie - zestawu trzech programów: Substane Painter, Bitmap to Material 3 i Substance Designer. Wiem, że zasady działania licencji są opisane, jednak wolałbym potwierdzić, czy dobrze je zrozumiałem.1. Po roku czasu korzystania, tracę możliwość pobierania aktualizacji, ale nadal mam prawo korzystania z oprogramowania permanentnie.2. Jeśli po roku od zakupu, wpłacę ~$49, zyskuję dożywotnie prawo do korzystania z oprogramowania PLUS dożywotnie prawo do korzystania z aktualizacji.Proszę bardzo o poprawienie mnie, jeśli się mylę.DziękiPozdrawiam
    • By Nezumi
      Nie moge sie doczekac mega powaznych komentarzy o upadku cywilizacji, kultury, sztuki, humanizmu, filozofii i ogolnej pozogi intelektualnej oraz braku umiejetnosci w robieniu efektow specjalnych.
       
      Ladies and gentlemen, I give you..!
       

    • By cpumedic
      Pierwszy rzut oka za zasłonę.
      Nowa gra od Hideo Kojimy, twórcy Metal Gear Solid.
      W roli głównej Leonardo DiCaprio.

  • Member Statistics

    • Total Members
      28,922
    • Most Online
      702

    Newest Member
    oliwczan
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy