Jump to content
  • Sign in to follow this  

    Konferencja Autodesk Media & Entertainment Days już 23-24 września


    Już 23 oraz 24 września odbędzie się konferencja Autodesk Media & Entertainment Days.
    Konferencja odbędzie się w formie wirtualnej, sprawdź agendę bo jest naprawdę interesująca.

    Autodesk Media & Entertainment Days – gry, filmy, reklama – zapraszamy do rejestracji na www.autodeskday.pl

    1 września 2020, Warszawa – Już 23-24 września (śr.–czw.) będzie miało miejsce wirtualne spotkanie dla branży Media & Entertainment. Jeżeli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – już dziś zarezerwuj czas na to wydarzenie. Rejestracja na stronie https://autodeskday.pl

    Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki.

    Program obejmuje szereg prezentacji podzielonych na dwa dni. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z nowościami w 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder®, Arnold, Shotgun® - najważniejsze elementy przedstawią międzynarodowi eksperci z Autodesk i firm partnerskich (PCC Polska i Procad).

    Ważną część stanowić będą przykłady z codziennej praktyki firm działających w Polsce. Swoim doświadczeniem podzielą się Dash Dot Creations („Wykorzystanie narzędzi Autodesk przy produkcjach trailerów do gier”), Juice („Kontrola chaosu w ujęciu postprodukcyjnym - czyli realia pracy przed i po wprowadzenie Shotgun'a”), Platige Image („Codzienne wyzwania w pracy artysty 3D w studiu postprodukcji”), oraz The Farm 51 („Wykorzystanie fotogrametrii do tworzenia fotorealistycznej zawartości 3D w grach i aplikacjach VR”).   

    Dla osób zainteresowanych sprzętem, wystąpienia przygotują Dell Technologies i HTC Vive. Przewidziane są także sesje Ask the Expert, czas na zadanie pytań przez uczestników.

    Spotkanie odbędzie się w formule wirtualnej, dając możliwość uczestniczenia z dowolnego miejsca. 

    Autodesk Media & Entertainment Days - dlaczego warto? 
    •    Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder®, Arnold, Shotgun®
    •    Trendy w tworzeniu animacji 
    •    Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image, The Farm 51)
    •    Międzynarodowi eksperci 
    •    Online – z dowolnego miejsca

    Informacje o konferencji
    Autodesk Media & Entertainment Days – gry, filmy, reklama
    Online, 23-24 września (środa – czwartek) 
    Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl
    Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji 
    Partnerzy konferencji: Dell Technologies, HTC Vive, WACOM
    Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad

    136437948_MEDays_baner_1200x628(1).png.483df6636b6f37fa2a17e56fc91059de.png

     

    Edited by adek


    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now



  • Our picks

    • Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji.

      Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl

       Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. 

      Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. 


      „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.


      Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? 
      •    Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold.
      •    Trendy w tworzeniu animacji.
      •    Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
      •    Praktyczne warsztaty tips & tricks.
      •    Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
      •    Międzynarodowi eksperci. 


      Informacje o konferencji
      Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
      Warszawa, 26 marca, 2020
      Hotel Indigo w Warszawie 


      Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl
      Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji 
      Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
      Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
       
        • Like
      • 4 replies
    • Oscars 2020, animacje prezentowane na gali
        • Like
      • 8 replies
    • W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. 

      Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu.

      Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda.

      Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/
        • Like
      • 1 reply
  • Similar Content

    • By Qubejs
      Witam,
      Zapraszam do kontaktu wszystkie osoby, które korzystają z oprogramowania Autodesk, ChaosGroup, Adobe, RealityCapture i inne. W ofercie mam praktycznie każde oprogramowanie jakie potrzebuje Grafik 3D/2D, a także profesjonalny sprzęt. Doradzam i składam sprzęt. Dodatkowo jako jedyni w Polsce oferuję mobilny sprzęt do Motion Capture - Xsens. Telefon kontaktowy: 607 784 087 , mail: [email protected]   
    • By adek
      Eloi Andaluz Fullà na swoim kanale YouTube podsumował tegoroczny SIGGRAPH 2019, który zakończył się kilka dni temu. Jeśli macie chwilę to warto zobaczyć. Można zobaczyć jak wygląda konferencja, ale oprócz tego Eloi w dosyć przystępny i skondensowany sposób wyłapał pewne trendy panujące w tym roku na tym wydarzeniu. Sporo newsów od 3ds max, Bifrosta po Blendera.
      Warto wspomnieć, że konferencja SIGGRAPH 2019 miała miejsce w Los Angeles i trwała od 28 lipca do 1 sierpnia. 
       
    • By adek
      Eloi Andaluz Fullà na swoim kanale YouTube podsumował tegoroczny SIGGRAPH 2019, który zakończył się kilka dni temu. Jeśli macie chwilę to warto zobaczyć. Można zobaczyć jak wygląda konferencja, ale oprócz tego Eloi w dosyć przystępny i skondensowany sposób wyłapał pewne trendy panujące w tym roku na tym wydarzeniu. Sporo newsów od 3ds max, Bifrosta po Blendera.
      Warto wspomnieć, że konferencja SIGGRAPH 2019 miała miejsce w Los Angeles i trwała od 28 lipca do 1 sierpnia. 
       

      Zobacz cały article
    • By adek
      Wprowadza testowo w kilku krajach licencje Indie dla 3ds max'a i programu Maya. Na ten moment oferta przeznaczona jest tylko dla użytkowników mieszkających w Australii, Kanadzie, USA, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. Na stronie zaznaczono, że jest to oferta czasowa. Ta "czasowość" może jednak oznaczać, że jest to pewnego rodzaju pilotaż i firma sprawdza jakie będzie zainteresowanie tego typu licencjami.
      Jest jednak kilka warunków, które określają możliwość skorzystania takiej licencji:
      Zarobek roczny powinien być poniżej $100 000 Możliwy jest zakup tylko jednej licencji na osobę/firmę Oferta (tak jak pisałem wcześniej dotyczy tylko: Australii, Kanadzy, USA, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii Warto dodać, żę wersje programów z licencją "Indie" nie są w żaden sposób ograniczone.
      Ceny mogą różnić się w niektórych krajach np. Maya na Maca kosztuje $250 na rok, a w Wielkiej Brytanii jest to już koszt 275 funtów.
      Strony oficjalne (niestety wchodząc na nie z Polski zobaczycie obrazek użyty jako grafika newsa)
      3ds max Indie Maya Indie  
      Aktualizacja: Jak podaje CGPress.org, jest tutaj pewna pułapka, której da się uniknąć. Kupując licencję Indie po roku przechodzi ona w standardową licencję jeśli po kupnie nie usuniemy subskrypcji.
       
    • By adek
      Wprowadza testowo w kilku krajach licencje Indie dla 3ds max'a i programu Maya. Na ten moment oferta przeznaczona jest tylko dla użytkowników mieszkających w Australii, Kanadzie, USA, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. Na stronie zaznaczono, że jest to oferta czasowa. Ta "czasowość" może jednak oznaczać, że jest to pewnego rodzaju pilotaż i firma sprawdza jakie będzie zainteresowanie tego typu licencjami.
      Jest jednak kilka warunków, które określają możliwość skorzystania takiej licencji:
      Zarobek roczny powinien być poniżej $100 000 Możliwy jest zakup tylko jednej licencji na osobę/firmę Oferta (tak jak pisałem wcześniej dotyczy tylko: Australii, Kanadzy, USA, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii Warto dodać, żę wersje programów z licencją "Indie" nie są w żaden sposób ograniczone.
      Ceny mogą różnić się w niektórych krajach np. Maya na Maca kosztuje $250 na rok, a w Wielkiej Brytanii jest to już koszt 275 funtów.
      Strony oficjalne (niestety wchodząc na nie z Polski zobaczycie obrazek użyty jako grafika newsa)
      3ds max Indie Maya Indie  
      Aktualizacja: Jak podaje CGPress.org, jest tutaj pewna pułapka, której da się uniknąć. Kupując licencję Indie po roku przechodzi ona w standardową licencję jeśli po kupnie nie usuniemy subskrypcji.
       

      Zobacz cały article
  • Member Statistics

    • Total Members
      29,228
    • Most Online
      1,338

    Newest Member
    PauLem_rekruter
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy