Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Witajcie. Bardzo się ciesze że znalazłem to forum. Mam konta na kilku angielskojęzycznych forach jednak zawsze brakowało mi polskojęzycznego forum o tworzeniu gier. Dlatego gdy dziś znalazłem jeden watek na tym forum byłem wniebowzięty że ktoś jeszcze w Polsce interesuje się czymś podobnym i że jest możliwość i miejsce gdzie można porozmawiać na ten temat. Tworzę silnik graficzny. Wszystko co w nim istnieje podporządkowałem szybkości działania. I działa naprawdę szybko. Niestety zauważyłem że niezbyt dobrze mi wyświetla przezroczystą wodę. Tzn obiekty które są dodawane w locie za wodą nie są wyświetlane. Tylko te które są dodawane przed wodą. Oczywiście założyłem wątek na forum khronos i wiem że rozwiązaniem jest depth peeling. Przejrzałem kod kilku rozwiązań, poczytałem kilka książek które mam i nic to nie dało. Gapie się w kod jak sroka w gnat i nie rozumiem idei. Nie wiem jak ten depth peeling działa. Pisanie shaderów mam opanowane na średnim poziomie (jak do tej pory sobie radziłem) jednak to dla mnie nowość. Czy ktoś mógłby tak jak krowie na rowie wytłumaczyć mi jak to działa? Chce po prostu zaskoczyć, potem sobie już poradzę. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
  3. Today
  4. no i lecimy dalej, tym razem mega proste modelowanie wieży (WIP - Part 2) skończe w kolejnych filmikach
  5. hyde_02_com.mp4 progresik ze starszego spida 🙂
  6. Yesterday
  7. Powaznie, zrob troche tych glow Asaro. Zmarszczona babcia zmaiesza Ci w glowie zmarszczkami bo nie masz jeszcze praktyki w upraszczaniu malych ksztaltow (zmarszczki) i patrzeniu na duze (plany glowy ktorych uczy glowa Asaro wlasnie) natomiast mlode ladne kobiety to jeden z najtrudniejszych tematow portretowych, kazdy blad od razu sie rzuca w oczy.
  8. Zenjubo

    Ripper

  9. Lepiej wylozyc kase na cos takiego jesli sie powaznie mysli pracy, zamiast jakis kursikow-dupslikow prowadzonych lokalnie przez pana Mieczyslawa znanego z tego ze... ten kurs prowadzi. Albo jakiejs "szkoly", co sobie dodala to do programu nauczania bo wypadalo "no i ludzie sie pytali" - ale tak na prawde maja zerowe pojecie i ucza "historii silnikow czasu rzeczywistego" albo jakichs innych, niepotrzebnych bzdetow jak to na naszych wspanialych studiach teoretycznych. Ale rozumiem tez ze jak ktos nie jest juz w wieku szczeniecym, ma prace i rodzine to nie bardzo jest czas na siedzenie przed kompem o narzuconej porze... No i kasy tez jakby mniej jest jak sie ma na co wydawac 🙂 Powodzenia w kazdym razie!
  10. Tam jest prawie 150 nagranych lekcji + 5 webinarow, co jakiś czas przewijają mi się prace ludzi po kursach z tej akademii i zawsze stoją na wysokim poziomie l. Dużym plusem jest to że taki kurs to zamkniętą całość ale tak jak Cgma do najtańszych nie należy.
  11. @Destroyer dzięki za odpowiedź, ale kurs za prawie 1000 euro raczej odpada, szczególnie że to webinar więc trzeba być obecnym.
  12. Wojciech_B

    TIMELAPSE

  13. Last week
  14. A Maykowe w hypershadzie nie działają z zakładki utilities?? Zakładam ze jest lista działających. Pewnie w osobnym tabie Rendermana sa tez rendermanowe jak w arnoldzie.
  15. To jest ta mistyczna "Konstruktywna Krytyka" tak pożądana na forach😄
  16. @RaVirrjak tekst tak dobry jak ta symulacja na okładce to za darmo też może być ciężko 😉 Chyba, że to przedruk 90s. @Nezuminajbardziej zajebista to jest ta myszka kulkowa 😉
  17. Tym razem Blender i Unity - modelowanie bardzo prostych drewnianych murów
  18. 😮 zajebioza, drugie pietro kasyna w New Reno 😄
  19. Panie, a kto to widział, że ksiomszka droższa niż program ;///
  20. Ale o Blenderze i tak byla nieaktualna jeszcze zanim ja wydrukowali.
  21. No, to jak ja - w zyciu same obiekty zanimowalem tylko - jakies duperele z serii spadajaca puszka. Ale poogladac lubie. Ja zaczynalem zabawe na Amigowej wersji Lightwave, C4D i Real3D. A co do smedow nostalgicznych - ksiazki Heliosa to bylo cos! Ze starych ksiazek szczegolnie pamietam ksiazke "Maya 2 Character Animation" (nie pamietam czy to Helios wydal u nas czy ktos inny) z ilustracjami Alexa Alvareza z Gnomona. Chcialem ostatnio kupic ja sobie na amazonie - myslalem ze bedzie jakies grosze kosztowac bo w koncu Maya 2... A tu zobaczylem ze chca $80 za nia i mi przeszlo 😄 Byly czasy 😉
  22. @Nezumi Dostałem od kolegi płytę drogą pantoflową na PC i była to wersja 4 albo 5.6. Nie pamiętam. Faktycznie nauka zajmowała masę czasu, nie miałem do tego manuala. Dopiero po jakimś roku kupiłem książkę w Helionie grubą jak biblia 😄 Co za czasy to były. Pierwszy tutorial ściągałem na modemie z naszego ukochanego ogólnopolskiego szerokopasmowego i szybkiego internetu 0202122 🤪 o animacji z użyciem kości. Przepraszam za smęty nostalgiczne!!! 😄 Wracając do Chrisa, zainteresował mnie ten jego RIG. Na filmach działa to wspaniale. Ja tam animatorem nie jestem ale lubię sobie pooglądać takie rzeczy. Kiedyś rigowałem dla wiedzy i zabawy na XSI.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy