Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Mo偶na, tylko czy ona jest czytelna?
  3. Studio CG Folks (http://www.cgfolks.com) realizuj膮ce projekty dla klient贸w na ca艂ym 艣wiecie z brany filmowej, reklamowej oraz gier komputerowych poszukuje os贸b na stanowisko: Animator 3D - (stacjonarna/zdalna) Miejsce pracy: zdalnie/freelance Oczekujemy: - znajomo艣ci Autodesk 3ds max + Vray, - kreatywno艣ci, - wyobra藕ni i inwencji tw贸rczej, - zmys艂u plastycznego, - umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej, - zdolno艣膰 efektywnej pracy pod presj膮 czasu Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do zaanga偶owania, - ambitne wyzwania, - mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego, - mo偶liwo艣膰 pracy nad 艣wiatowymi tytu艂ami, - mo偶liwo艣膰 pracy nad projektami dla najwi臋kszych, 艣wiatowych marek. Osoby zainteresowane nasz膮 ofert膮 prosimy o przes艂anie CV oraz portfolio (zg艂oszenia bez portfolio nie b臋d膮 rozpatrywane) na adres e-mail: [email protected] Do zg艂oszenia prosimy doda膰 nast臋puj膮c膮 klauzul臋: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z p贸藕n. zm. )
  4. Studio CG Folks (www.cgfolks.com) realizuj膮ce projekty dla klient贸w na ca艂ym 艣wiecie z brany filmowej, reklamowej oraz gier komputerowych poszukuje os贸b na stanowisko: Modelarz/Generalista 3D (zdalnie/freelance) Oczekujemy: - znajomo艣ci Autodesk 3ds max lub The Foundry MODO, - umiej臋tno艣膰 modelowania low poly - game art, - kreatywno艣ci, - wyobra藕ni i inwencji tw贸rczej, - zmys艂u plastycznego, - umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej, - zdolno艣膰 efektywnej pracy pod presj膮 czasu Du偶ymi atutami b臋d膮 r贸wnie偶: - znajomo艣膰 Vray, - znajomo艣膰 Octane, - znajomo艣膰 The Foundry MODO, - znajomo艣膰 ZBrush, - znajomo艣膰 trend贸w filmowych, reklamowych oraz gier, - znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do zaanga偶owania, - ambitne wyzwania, - mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego, - mo偶liwo艣膰 pracy nad 艣wiatowymi tytu艂ami, - mo偶liwo艣膰 pracy nad projektami dla najwi臋kszych, 艣wiatowych marek. Osoby zainteresowane nasz膮 ofert膮 prosimy o przes艂anie CV oraz portfolio (zg艂oszenia bez portfolio nie b臋d膮 rozpatrywane) na adres e-mail: [email protected] Do zg艂oszenia prosimy doda膰 nast臋puj膮c膮 klauzul臋: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z p贸藕n. zm. )
  5. zlyczlowiek

    astro

    Hm, raczej inspirowane ksiazkami Lema, ktorych jestem fanem. 馃檪
  6. Yesterday
  7. @Nezumi, @mandragora jak go艣膰 jest na tyle bystry, 偶e w dobrym tempie wymy艣la ko艂o od nowa to nie jest 藕le. My艣l臋, 偶e to co艣 wi臋cej ni偶 tylko rozwi膮zania z zetki. Gorzej jak kto艣 taki nie ma zaplecza i otwarcia innych dev贸w na zmiany. Kevin Dietrich ze trzy lata temu mia艂 napisany fajny mesher cz膮steczek na bazie OpenVDB z filtrami itd. w formie modyfikatora, (otrzyma艂 podobne info jak Pablo, 偶e to g艂upi pomys艂, bo i tak modyfikatory b臋d膮 przepisywane), no i pos艂ucha艂 rady 馃檪 i da艂 sobie spok贸j, tak samo UDIM. Wszytko mog艂o by膰 par臋 lat wcze艣niej. Film sprzed 3 lat: Firma/organizacja to ludzie, bez odpowiednich ludzi ko艅cz膮 si臋 najwi臋ksi giganci. Reasumuj膮c, Blender ma bardzo dynamiczny rozw贸j w tej chwili, ale potencja艂 jest o wiele wi臋kszy. Co do tego drugiego Pablo, tj. Vazqueza to jest to jeszcze groszy heretyk od Andrew Price'a 馃檪 Przyda艂aby si臋 jaka艣 wizja od Tona na 2020. W sumie to po sukcesie na Siggraph i podsumowaniu 2019 r. grant贸w, eevee, zatrudnienia dev贸w, to jaki jest teraz kierunek? Co do wizjoner贸w, ciekawy proposal odno艣nie symulacji w blenderze: https://wiki.blender.org/wiki/Source/Nodes/UnifiedSimulationSystemProposal Jak dla mnie Blender to przede wszystkim program do robienia animacji i wok贸艂 tego powinny powstawa膰 wszystkie inne narz臋dzia.
  8. Wg mnie czasami robienie ko艂a od nowa przydaje si臋, wiedz膮 jak do tego doszli, w jaki spos贸b i co by艂o potrzebne ale nie 艂od藕my si臋 nikt nie chce marnowa膰 na to czasu, lepiej go spo偶ytkowa膰 na rozwi膮zanie konkretnego problemu jak ten nieszcz臋sny multires. Co do blenderka i jego ju偶 jestem houdini czy zbrush to daleka drogo, ciesz臋 si臋 bardzo jak dodaj膮 co艣 nowego, strasznie u艂atwia to prac臋 ale dalej zderzasz si臋 z scian膮, chcesz co艣 zrobi膰 i nie da rady, musisz m臋czy膰 si臋 niemi艂osiernie zanim uzyskasz efekt ale wiesz, 偶e w innych softach masz takie a takie rozwi膮zanie a tu wielkie nic i w ten spos贸b bardzo dobrze, 偶e trafi艂 si臋 taki pablo, cz艂owiek kt贸ry wie czego potrzeba zna si臋 na tym. Pozostaje tylko czeka膰 na porz膮dne rozwi膮zanie problem贸w trapi膮cych ten program
  9. Niestety trzeba to sobie powiedziec otwarcie - Blender czesto cierpi z powodu fanbojstwa. Rozne sytuacje mozna mnozyc. Milion razy slyszalem od Pablo Vazqueza na przyklad, ze on nie wie jak jest w innych softach, ale nie beda "po prostu kopiowac" czegos co jest gdzies indziej bo mozna to zrobic lepiej. I temu podobne banialuki. Konczy sie to tym, ze wymyslaja kolo na nowo i czesto to ich kolo jest bardziej kanciaste. Jak w Misiu, normalnie. "To jest Blender na skale naszych mozliwosci. Ty wiesz co my robimy tym programem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mowimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie slowo!". Pozniej to swoje kolko graniaste dopieszczaja, zmieniaja, szlifuja - i jak juz jest gotowe i dopieszczone to sie okazuje ze mniej wiecej jest jak w innych softach 馃槃 Pablo Dobarro robi niesamowita robote. Miedzy innymi dlatego ze nie wymysla kola na nowo tylko rznie az wiory leca - z ZBrusha. I bardzo dobrze. Czasem wymysla swoje rozwiazania, jasne, ale ogolnie po prostu dodaje do rzezbienia rzeczy wczesniej znane. Ale wlasnie ten brak podstaw czesto, to ich krzywienie sie na "industry standard" nie pomaga Blenderowi. Czasami mam wrazenie jakby wzrost popularnisci i zastrzyk kasy ich zaskoczyl i nie bardzo wiedza jak wejsc na nastepny poziom. Jakby chcieli zostac na swoim podworku, rozwijac ten niezalezny soft w malym gronie. Moze sie myle. Z pozytywow to dobrze widziec jak zabrali sie teraz za wyeliminowanie bugow - to na pewno pomoze. Blender bedzie coraz lepszy ale musza zaczac traktowac go bardziej... bo ja wiem jak to okreslic... No, jak firma, ktora kieruje jakos tym rozwojem aktywnie a nie czeka na takiego przypadkowego Pablo, ktory sie pojawi z nikad i rozwinie jakas w ogole nieplanowana czesc Blendera. To musi przestac byc przypadkowe - trzeba zwyczajnie zobaczyc co jest potrzebne i poszukac kogos kto sie tym zajmie za kaske (ktorej teraz raczej im nie bedzie brakowac przez jakis czas). Ton mowil o ustandaryzowaniu kodu jeszcze, ktore ma ulatwic znajdowanie devow. Brzmi jak bardzo sensowny ruch. Jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej. Tylko jak slysze fanbojow, co to po dodaniu jednego brusha do sculptu mysla ze Blender juz pobil ZBrusha a po dodaniu MantaFlow mysla, ze Blender jest teraz prawie jak Houdini (a moze nawet lepiej bo ZA DARMO!) to sie troche slabo robi. Bardzo slabo nawet.
  10. Z domowego zacisza na ceremoni臋 Oscar贸w 2020! Wszystkich zainteresowanych grafik膮 3D zapraszam na kr贸tkie, dwugodzinne spotkanie, kt贸re odb臋dzie si臋 w najbli偶sz膮 sobot臋 25-ego stycznia w Bia艂ymstoku. Jak zacz膮膰 przygod臋 z grafik膮 tr贸jwymiarow膮, jak wygl膮da praca grafika 3D i gdzie jej szuka膰, jakie mo偶liwo艣ci rozwoju umo偶liwia bran偶a, a przede wszystkim- dlaczego warto zainwestowa膰 sw贸j czas w Blendera i czym on w艂a艣ciwie jest? O tych i innych tematach opowiem o godzinie 17:00 w sali konferencyjnej na ulicy Zwierzynieckiej 10 (teren Politechniki Bia艂ostockiej, mniejszy budynek przy zadaszonym przej艣ciu, g艂贸wne wej艣cie). Zainteresowanych prosz臋 o potwierdzenie przybycia, albowiem ilo艣膰 miejsc na sali jest ograniczona (kontakt mailowy [email protected]).
  11. Zgadzam si臋 z opini膮 Peppersa... 1070 wystarczy a gdyby uda艂o sie w dobrych pieni膮偶kach to 1080TI. Producent w zasadzie oboj臋tny.
  12. 3DMAXGREEN

    astro

    outer worlds?
  13. Kojarzy mi si臋 z homeworldem, 艣wietnie tam grali czerni膮 i biel膮. Og贸lnie super
  14. Last week
  15. @Nezumi o designie multiresa wypowiedzia艂 si臋 Brecht. SculptGL ma chyba zbyt prosty kod i funkcjonalno艣膰, 偶eby go pykn膮膰 do blendera w takiej bezpo艣redniej formie, wi臋c mo偶liwe, 偶e Sergey zn贸w uratuje sytuacj臋 i poprawi istniej膮cy kod multiresa. Co do animacji i multires to teraz mo偶na, animowa膰/riggowa膰 posta膰 na niskim levelu, a renderwowa膰 na wysokich "podsculptowanych", po zmianie od Pablo niekoniecznie. Pablo to kolejna genialna posta膰, kt贸ra tworzy skok rozwojowy blendera i kolejna osoba, kt贸ra zderza si臋 ze 艣cian膮. Multires nie dzia艂a, bejkowanie te偶 s艂abe, tworzysz co艣, a podstawowe narz臋dzia musz膮 by膰 przeprojektowane i twoja praca stoi pod znakiem zapytania. Wydawa艂o si臋, 偶e on celuje w narz臋dzia do sculptu stylizowanego, a jednak idzie dalej. Jak zrobi膮 multiresa to mo偶e wreszcie da si臋 wyci膮gn膮膰 porz膮dny detal. Sytuacj臋 ratuj膮 dofinansowania i granty. Par臋 lat temu takiego Pablo kto艣 by przechwyci艂 z rynku. Tak by艂o z Farsthary, kt贸ry pracowa艂 nad dynameshem i particles, zwin臋艂o go 3D-Coat; Brechtem, kt贸rego na chwil臋 zwerbowa艂o Solidangle zanim Arnolda kupi艂 Autodesk. Ton powinien takich ludzi jak Pablo, Brecht czy Sergey oz艂oci膰. Gdyby model finansowania by艂 inny wcze艣niej to Blender od paru lat mia艂by takie rzeczy jak OpenVDB czy PTex. Lista programist贸w/dev贸w, kt贸rzy poszli do bran偶y albo przepadli jest niestety d艂uga i szeroka MiikaHweb, Matt Ebb, Bishop itd. itd. Dzieje si臋: https://developer.blender.org/D6623
  16. Mam pytanie, czy wiecie moze dlaczego Substance Painter, nie moze wystartowac po tym jak probuje go otworzyc? Po kliknieciu na ikonke programu, zostaje przekierowany na steama. Z tego co widze, to jakis ogolny problem, ze po aktualziacji program rpzestal sie odzywac, hmm no nie wiem co mozna teraz zrobic. Ktos ma podobnie? Ok juz dziala 馃檪 Trzeba pobrac program od nowa z aktualziacjami jak cos i odpala
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy