Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Cześć! Chciałem się z Wami podzielić moją produkcją. Cały czas się uczę. Komentarze mile widziane. Większość zrobiona w programie Lightwave 2018.0.7 i Blenderze. Mam sprawę jak ktoś pracuje jeszcze w programie Lightwave i chciałby nawiązać współprace to zapraszam do kontaktu, jak też do wymiany doświadczeń.
  4. Developer Victoria Dom szuka Wizualizatora do pracy na miejscu: Kątry Grodziskie 105 Do wizualizacji budynków wielorodzinnych oraz wnętrz w autocad, 3ds max, Vray, Ps Zainteresowanych proszę o portfolio na: [email protected]
  5. @Destroyer bardzo dobrze prawi. Z kolei by pracować tak szybko na Mari jak na SP to trzeba posiłkować się Extension Packiem i mieć naprawdę solidnego kompa, pamięć, procesor, kartę. Mari i SP mają swoje plusy i minusy. Jeden soft ma to czego drugi nie ma i na odwrót. Widać że Mari goni proceduralne texturowanie takie jest w SP, niedawno dodali materiały. Tam są nody rozwijane ale by tego sprawnie używać i znać się dobrze na tym to trzeba faktycznie mieć takie potrzeby, np. robić jakieś takie tęgie filmowe assety.
  6. Nie ,nie ma jeszcze wsparcia dla udimów i nie da się malować między texture setami, jest to już w becie ale nie wiadomo kiedy trafi do ludu, będzie i jedno i drugie ale kiedy i kiedy będzie to znośnie działało czas pokaże. Ogólnie painter w bardzo wielu miejscach niedomaga i mógłbym zacząć tyradę besztając niemal każdy element ale jest tani, masz dużo gotowych materiałów czy innych narzędzi do kupienia czy ściągnięcia i do pewnego momentu radzi sobie nawet nawet 🙂 ale też masa rzeczy denerwuje bo czasem podstawowych funkcji brakuje
  7. Nie używam Substance paintera bo ostatnio więcej robiłem modeli pod druk albo wymagających kilka razy 8k na udim'ach a z tego co wiem substance painter sobie z tym nie radzi. Może się mylę i już to ogarnia? Ogólnie do texturowania jest to mega soft i muszę go ogarnąć na czasie. Może ktoś wie czy da się tam bezproblemowo malować między udim'ami mapki 8k?
  8. Gdyby nie awesomowanie to prawie nie było by już komentów na forum 😉
  9. boshe... jak na gwiazdkę czekam z tym. 🙂 Drugim moim marzeniem jest doczekać momentu przejścia na emeryturę tych softów i zobaczyć nową generację narzędzi.
  10. Dzięki za komenty. Co do tego że model mi się opatrzył to jestem pewien. Jednakże jak patrzę na te 5 ostatnich lat to więcej w tym projekcie eksperymentowałem z technologią, artem niż faktycznie dążyłem do skończenia całości. Człowiek otwiera drzwi w departamencie tworzenia postaci a potem okazuje się że tam jest korytarz z pokojami i każdy pokój to półki i szafy z tematami. Otwierasz szufladę a tam są całe segregatory pełne jakiś rzeczy które dobrze było by poznać. Niezmiernie dużo radości sprawiło by mi większe spędzanie czasu ze swoimi wypocinami ale niestety jestem strasznie zajęty wszystkim w życiu. Mój znajomy powiedział mi kiedyś: "Nawet film byłbyś w stanie zrobić w pojedynkę. To zależy jak do tego podchodzisz. To jest jak ze składaniem samolotów. Znajdziesz chwilę czasu i coś tam zawsze podłubiesz" @Tomala no kusi mnie ostatnio XYZTexturing i staram się wynieść warsztat na nieco wyższy level z Mari. Substace Painter niestety do takich zadań jest dla mnie dalej zbyt zabawkowym narzędziem. Super się nim teksturuje i bardzo szybko! Ale jak przychodzi do projectile painting, wrzucanie jakiś ciężkich tekstur, przetwarzanie tego to niestety są tutaj braki. Może jeszcze przemodeluję łeb, w zasadzie był by to fajny trening. Robiłem takie przeróbki produkcyjnie więc czemu w moim modelu by się to miało nie udać?! @Sebazx6r Ależ skąd jaka tam uraza. Dla mnie zawsze bardziej wartościowe jest jak ktoś rzeczowo napisze co myśli niż awesomeuje 😄 No spróbuję zrobić coś z bazą, zmotywowaliście mnie do tego.
  11. Dzięki panowie. Na początku co prawda nie miałem w ogóle zamiaru robić mimiki, ale dotarło do mnie, że jak wcześniej robiłem Raven, to ciężko było np. wymyślić jakieś pozy mając do dyspozycji tylko jeden wyraz twarzy. Tak więc pewnie w tym przypadku będę rigował buźkę. Zresztą, wciągnąłem się w tę postać na tyle, że szkoda by mi było tej mimiki nie zrobić. Swoją drogą przypomniało mi się, że pracowałem też nad materiałem zębów dla tej postaci, ale zapomniałem wrzucić jakiś render. No nic, to pokażę je jak już dojdę do robienia jakichś grymasów. W ogóle z jakiegoś powodu strasznie trudno o jakieś sensowne i konkretne informacje na temat materiału zębów. A, no i oczywiście najpierw na ruszt wezmę włosy ;)
  12. Ja też nie będę słodził bo nie o to tu chodzi. Wszystko fajne poza głową. Włożyłeś trochę roboty i warto by było zaprezentować model w całości ale głowa odstaje od reszty. W najnowszej wersji zmieniła się tylko wielkość gałek ocznych a reszta dla mnie jest nieprzekonująca. Groom fajny i tutaj masz umiejętności wystarczające. Shader skóry też spoko ale model psuje wszystko. Być może nie widziałeś tego bo Ci się opatrzył i do tego skupiłeś się na innych elementach renderu jak światło, groom itd ale ja Ci mówię pociśnij model głowy i wtedy wszystko się zmieni na lepsze. Te łapki z TexturingXYZ wyglądają bardzo spoko, jak zastosujesz to do detalu skóry na twarzy to będzie gicior. Ja tego w życiu nie używałem ani Mari ale widzą że efekt jest mega realistyczny jeśli chodzi o sam detal. Tylko nie zrób tego błędu że skupisz się na detalu zamiast na ogólnej bryle bo ona jest najważniejsza a resztę wiem że zrobisz super.
  13. djtartak

    Breshke_cc42_11.jpg

    dziwne... zawsze lubię żółte, ale ten jakoś lepiej srebrny mi pasi...:)
  14. Dobrze idzie ale nie olewaj uszu, bo twoja rzezba jest tak dobra jak jej najslabszy punkt. Te uszy ciagna calosc w dol, a szkoda.
  15. Last week
  16. Hej, ja bez "sugar coating" , Mnie ta twarz po prostu boli. Jest ogrom roboty ale jake leża główne bryły to aż ciężko mi się tym zachwycać. Asymetri to nie tylko move tool i skoszenie twarzy. Dlatego moze lubie oglada niezdetalizowane fajne cartoony. Pomimo ogromnego wysiłku i dużej wiedzy poprostu cięzko jest mi polubić tą pracę. Po prostu jest mi w tym momencie przykro. Duży plus za to za tutoriał bo dzielisz się wiedzą i na pewno ktoś to zutylizuje w dobrym kierunku. Podoba mi się też światło i sam sposób przedstawienia. Mam nadzieje ze nie uraziłem. Pozdrwaiam
  17. Baja... A zrobisz jakiś teścik mimiki? Ale koniecznie z włosami...
  18. Świetnnie. Wszystko wygląda naprawdę super.
  19. Oh boi, cały miesiąc minął od ostatniej aktualizacji w tym wątku. Trochę dlatego, że wiecznie brakuje czasu na takie swoje poboczne projekty, a trochę dlatego, że strasznie zafixowałem się na proceduralnych materiałach. Szczególnie przy ubraniach. Niby materiały bazują na zwykłych teksturach, ale na nich jest cała masa nodów dodających szczegółów proceduralnie. Co prawda jeszcze kilka detali zostało do zrobienia, ale jako że tekstury w większości są zrobione, to czas w końcu pokazać progress. Mam tylko taki mały problem z tą zieloną energią, której materiał jest wolumetryczny i w całości bazuje na kanale emissive. Okazuje się, że materiały zrobione w ten sposób nie renderują się poprawnie, nawet jeśli w viewporcie wszystko jest w porządku. Dlatego zamiast renderu wrzucam po prostu screenshot z Blendera. Będę to musiał więc trochę jeszcze przerobić.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy