Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Tazio

    Lumix w eevee

    Spoko teścik. Jedyne co psuje mi magię to jak soczewki przechodzą przez obiektyw 😛
  3. Niestety cała branża elektronicznej powoli siada z powodu braku dostępności podzespołów. Nie tyczy się to tylko GPU. Zastanawia mnie tylko czemu wszystko w związku z GPU zwala się na górników. W sklepie trzeba powiedzieć "dej mi to, bo to do kopania" i ma się pierwszeństwo? Przecież oni też gdzie muszą te karty po prostu kupować. Moim zdaniem jeśli świat się szybko nie wyprostuje po pandemii to jeszcze z dobry rok będą problemy z dostępnością komponentów elektroniki. Zgadzam się natomiast z opinią, że jeżeli ktoś nie jest pod ścianą i nie potrzebuje na gwałt nowego GPU, to powinien odpuścić obecną generację. Ale jakby co to Nvidia zapowiedziała też reaktywowanie niskiej półki w postaci 1650 dla tych w potrzebie. Przebąkuje się też coś o wznowieniu 1080/Ti. Ta ostatnia to w sumie wciąż dobra karta, jeśli ktoś nie potrzebuje wodotrysków i nowinek do grania.
  4. Today
  5. Czyli tak jak podejrzewałem, trzeba czekać pewnie już do wersji 4000, którą puszczą w 2022 podobno: NVIDIA oficjalnie potwierdza, że problemy z dostępnością kart graficznych GeForce RTX 3000 potrwają do końca 2021 roku | PurePC.pl Jeśli chodzi o granie, to zawsze można w konsole uderzyć, ja przynajmniej tak zrobiłem i z PCMR przeskoczyłem na XSX plus pass 😉 ale jak ktoś potrzebuje do pracy, to lipa i płacenie x3 😕
  6. Yesterday
  7. Generalista 3D / Modeler 3D Division48 https://www.artstation.com/division48 Jesteśmy wrocławskim studiem zajmującym się tworzeniem ilustracji i animacji na potrzeby gier komputerowych. Do tej pory pracowaliśmy nad polskimi i międzynarodowymi tytułami między innymi nad Wiedzminem III, Daying Light, Might & Magic, Vampyr, Settlers, Total War: Three Kingdoms Poszukujemy osób na stanowisko Generalista 3D / Modeler 3D Zarobki od 6000 zł netto do uzgodnienia w zależności od umiejętności Forma zatrudnienia do uzgodnienia Preferujemy hybrydowy tryb pracy w studio we Wrocławiu przynajmniej w początkowej fazie pracy. Obowiązki: Przygotowywanie modeli do animacji bazowanych na ilustracjach Współtworzenie rozwiązań technologicznych Modelowanie 3D Mile widziane: Generalistyczne podejście Umiejetność rozwiązywania problemów w środowisku 3D Chęć eksperymentowania Znajomość Unreal Engine Znajomość podstawowych zasad animacji Znajomość Bledera Znajomość systemów particli Prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio na [email protected]
  8. Last week
  9. Cześć wszystkim! Pewnie wielu z Was kojarzy rzeźbiarza Tomka Radziewicza: https://radziewicz-art.com/. Mam przyjemność współpracować z nim teraz nad bardzo ciekawym projektem, którego efektem na razie są skany jego rzeźb. Oryginał jest odlany z żywicy, przez co trzeba pokryć figurę proszkiem przed skanem, inaczej bardzo mało detali da się przechwycić. Ponad 700 zdjęć, cały projekt w Metashape, czyszczenie i rendering w Zbrushu. Metashape ma słabą przypadłość tworzenia blobów w niektórych miejscach, które są niezbyt przyjemne do czyszczenia, więc pod tym względem wygrywa Reality Capture, które z resztą po sprzedaży dla Epic Games ma znacznie lepsze licencjonowanie. Projekt też na AS: https://www.artstation.com/artwork/3dn0gv
  10. @Skyrushprawda, jest obsuwa, ale raczej całego Rendermana 24 niż wtyczki do blendera. Ma wyjść czwarta beta R24, która ma być prawdopodobnie ostatnią betą 🙂 i później wydanie ostateczne, ale konkretnej daty nie ma, natomiast ma obejmować blendera. Więcej info na kanale discorda https://discord.com/invite/renderman
  11. dm_

    Gord - teaser

    Potwierdzam, jak za pierwszym razem oglądałem to zgubiłem kompletnie czachę i komary ale to nie jest zarzut tylko spostrzeżenie bo tak poza tym to zgadzam się z przedmówcami
  12. Arnold arnoldem, ale gdzie jest renderman 24 dla blendera? Miał wyjść w pierwszym kwartale, a tu nic.
  13. KLICEK

    Gord - teaser

    byku mordo, ale sztosiwa w tych renderkach siedza. Czym to renderowales? zajebiscie wyszlo, jak sie oglada ten trailerek to 90% detali ucieka, bo skupiasz sie tylko na tej lapie. a tu wszystko jest zajebiste
  14. Levus

    Gord - teaser

    @KLICEK @RaVirr @blazejbobek Dzięki mordki, cieszę się, że się podoba:) Wrzucam parę dodatkowych screenów. @michalo Nie miałem wtedy jeszcze pluga do blendera:) Dopiero niedawno zrobiłem update Octana 2020 (i teraz zdaje się mam plugi do wszystkiego). Teaser renderowałem na 4.05. Nie było dużo do przewalania, fbx-em i alembikiem przerzuciłem geometrię sceny, każdy model (lub grupę) osobno, więc mogłem sobie spokojnie wymieniać w razie potrzeby. Animowana była kamera, ręka, komary, woda, ruch traw i pajęczynki, więc niewiele do ręcznego przerzucenia do standalone. @alex3d W substance painterze. W blenderze teraz robię w zasadzie tylko jakąś obsługę meshy, wymiarowanie, kamerki, nawet jeszcze nic za bardzo w blendku nie wymodelowałem poważnego. Może spróbuję niedługo pomodelować i porenderować. Ale texy w substance i sprawdzę marmoseta też, bo 4 wersja ma narzędzia do textur. Na klatkę strzelam, że 7-12min. Nie pamiętam już teraz dokładnie, musiałbym odpalać rendering i sprawdzać a bardzo mi się nie chce. Modele 3D i meshe: Tu wcześniejsza faza modelu ręki: Scena w Blenderze: Poniżej parę shotów ręki od fazy wczesnej do zaawansowanej. Od razu przy starcie modelowania zaczęliśmy szukać równocześnie wyglądu sceny, modeli, oświetlenia, nastroju. Potem ruszyła kamera i wstępnie ustawioną scenę już z kamerą budowaliśmy i polerowaliśmy dalej, iteracyjnie, dokładając detal, pomysły, animacje. Jest jedno ujęcie, więc obeszło się bez animatiku czy rozbudowanych szkiców montażu, tak naprawdę można było nad tym pracować trochę jak nad stillem:) Losowe szoty testowe. Oczywiście w trakcie pracy nad ujęciem, było ich dużo więcej.
  15. @Nezumijak się zagłębisz w Arnolda to zobaczysz jak jest bardzo podobny do Cyclesa. Z Luxrenderem, to ciekawe co piszesz, bo myślałem że ten projekt upadł tak jak kilka innych. Tymczasem w BF
  16. likoo

    Pomocy!

    na wyjadzy będzie spoko rozwiązanie
  17. chętnie zobaczę twoje prace akwarelowe :)
  18. powiem że dobrze trafiłeś trzeba przyznać
  19. alex3d

    Blender + vray ??

    Tak jak Koledzy mówią. Jeśli mówimy o oficjalnych addonach w 2021 r. Blender + V-ray nie istnieje (jakieś ostatnie wersje były w 2019 r.), czyli V-ray standalone + wtyczka. Mieli zrobić coś w kierunku blendera 2.83 lts, ale nic się chyba nie dzieje. Najlepiej wbić na forum chaosgroup i zapytać bezpośrednio. Był kiedyś deweloper jakiś rosyjski, który integrował wtyczkę dla Blendera we własnym zakresie i później miał to implementować w Chaosgroup, ale nic z tego nie wyszło. Corona chyba też nie do końca jest zintegrowana - mało się interesowałem, bo nie było w planach wersji na linuxa. Maxwell oficjalnie też nie. Masz blenderowy Cycles albo Eevee. Zewnętrzne Octane i od pewnego czasu Redshift. Za jakiś czas ma być Renderman, ale nie wiem czy do wizek to najlepszy pomysł. Są też jakieś mniej popularne - ciężko je polecać do pracy 🙂
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy