Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. @Ref - oferta cały czas aktualna :) Wersja przyjaźniejsza, po Polsku : Independent Zone jest FPS-em wymieszanym z różnymi mechanikami znanymi z gier RPG. Świat jest niezależny od graczy - "żyje" własnym , niezależnym życiem . Pomimo grania osobno , każdy gracz ma zsynchronizowany świat z serverem. Gracz ma swobodę wyboru ścieżki rozwoju fabuły oraz postaci którą chce podążać. Każda decyzja ma znaczenie a konsekwencje przejawiają się jako znaczące zmiany w świecie gry. Klimat projektu jest wzorowany na grach oraz książkach serii S.T.A.L.K.E.R. oraz Metro. W miarę rozwoju projektu - szukamy chętnych rąk do współpracy. Jeśli chcesz współpracować z ciekawym międzynarodowym zespołem lub zdobyć nowe umiejętności - daj nam znać! :) Na ten moment poszukujemy głównie: - Artystów 3D / 2D - Animatorów (modele organiczne) - Projektantów UI / UX - Copywriterów Ale jeśli masz inne umiejętności niż to - Ty też możesz pisać ;) ! Nasza strona: https://independentzone.pl Nasz adres e-mail: [email protected] Strona na fb: https://www.fb.com/IndependentZoneProject/
  3. Jeszcze? Ktoś z Autodesku potwierdził, że będzie dostępne? Bo czekam jak na Święta 🙂
  4. Yesterday
  5. TDQ

    2sidedMTL

    Hej, mam problem z 2sidedMTL, stworzyłem plane'a, chce żeby przepuszczał światło, stworzyłem standardowy Vraymtl, podpiąłem go do 2sidedMTL i dalej nie przepuszcza ani grama światła, co robie źle? VIDEO
  6. Trochę ołówka Kot ma chyba za duże oczy 😐
  7. Temat zamkniety zglosilem blad i juz wiem ze w mayce 2021 a moze i nawet 2020 zostanie on poprawiony.
  8. Usuneli mi film z YT ale widze ze po moim sprostowaniu ze jest to etap tworczy film wrócil xD. QRWA znowu uwziął sie ktośczy ki chuj. I juz wrocil
  9. Myth: rymin: JackTheRippy: Xaia: takashmen: Pasiterek: Blaza:
  10. Dziękuję 🙂 https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/096/220/pelagos-carpenter-1.mp4
  11. Last week
  12. GarageFarmNET renderfarm. We are looking for a YouTube Content Creator to join our content and product team as a 3D content creator to help us create engaging video content and help us grow our YouTube channels. What you will be doing: - Create video tutorials that teach people intermediate and advanced 3D skills - Participate in live streams - Help with ideating and planning content strategy - Help with creating media content for marketing Must-have skills: - 3ds Max or Cinema 4D user with some experience in Blender - Skilled Archviz Artist or Motion Graphics Artist - 5+ years experience in the 3D industry - Online presence where you showcase your portfolio with commercial and personal projects - Proven track of running successful content platform either written, visual or in video format - Fluent English both in writing and speaking - Confident and effective communication Nice to have skills: - Video editing - Motion design - Public speaking or being comfortable on camera In return we offer: - Work on innovative projects - A collaborative and creative yet relaxed work environment - Research and exploration of new technologies and concepts - Taking an active part in brainstorming new ideas - Competitive salary, bonuses - depending on your experience and performance - Remote working (alternatively in our Torun or Lublin office in Poland) and flexible working hours If you are interested, please send your CV to [email protected] Please include the following statement in your application: "I hereby consent to processing by the advertiser of my personal data, included in my application documents, for the purposes to implement the recruitment process according to the act of 29 August 1997 on personal data protection (consolidated text: Journal of Laws of 2016, pos. 922). I also consent to the processing of my personal data by the advertiser for the purposes of any future recruitment processes."
  13. Kolejny dziwny portret z głowy. Ostatnio same kobiety malowałem więc jakiś męski men tym razem.
  14. Bardzo ładne 🙂 Też dodałem do wishlisty 🙂
  15. Jedaith

    Stylizowane budynki lowpoly

    Hej! Kilka rzeczy ode mnie. Przy tych budynkach wprowadziłem szybki workflow ze sculptem w ZBrushu, szybkim bake i stworzonym przez siebie smartmaterial do Substance Paintera. Chciałem uzyskać "handpaintowy" feeling bez wielogodzinnego malowania. Szkice koncepcyjne dostarczone od klienta. Wszystkie budynki mają tekstury 1k i są poniżej 2,5k tris.
  16. Dzięki. Poznałeś Mr.O wiec jest super :). Wampir bodybuildingu ;). Odpaliłem swego MD 6.5. No to tutek i zabieram sie za sukienke. I probelm w 6.5 troche trzeba naokolo. Więc coś nagrałem. Może bardziej dla siebie ;): Wywaliłem linie pionowe i się zaokrągliło, po 3 obrotach jest druga wersja kiecki:
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy