Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. @blazejbobek @wroniec Dzi臋ki wielkie!
  3. Yesterday
  4. Pi臋kne 馃檪 Mega skillsy + art direction r贸wnie偶 genialne! Gratulacje 馃檪
  5. No i przy takich proporcjach m贸g艂by upa艣膰 i sobie g艂upi ryj rozwali膰 馃槷
  6. @KLICEK co wy艣cie zrobili z tym cyberpunkiem, 偶e to na tosterach b臋dzie 艣miga膰? 馃檪 Mam nadziej臋, 偶e dla bardziej wymagaj膮cych graczy gra b臋dzie wygl膮da艂a jak na screenshotach promocyjnych? 馃檪
  7. Klikaj膮c "alt+艣rodkowy przycisk myszy" w dowolnym miejscu ustalasz punkt wok贸艂 kt贸rego ma si臋 obraca膰 kamera. Opr贸cz tego mo偶esz zaznaczy膰 obiekt i przy pomocy klawisza "," na klawiaturze numerycznej ustawi膰 na niego widok (view > frame selected).
  8. Witam, Jestem pocz膮tkuj膮cy w Blenderze i nigdzie nie mog臋 znale藕膰 odpowiedzi na bardzo podstawowe pytanie - jak ustawi膰 wok贸艂 czego obraca si臋 m贸j widok. Niestety szukaj膮c na ten temat informacji w Googlach, znalaz艂em tylko instrukcj臋 jak obraca膰 kamer膮. Nie chodzi mi o kamer臋 tylko, nawet nie wiem jak to nazwa膰 - mnie? Chcia艂bym, przygl膮daj膮c si臋 obiektowi, nad kt贸rym pracuj臋, m贸c swobodnie obraca膰 si臋 wok贸艂 niego, 偶eby m贸c go obejrze膰 z ka偶dej strony. Niestety m贸j widok obraca si臋 wok贸艂 jakiego艣 bli偶ej nieokre艣lonego punktu, przez co ustawiaj膮c si臋 przy jednej 艣cianie obiektu i chc膮c si臋 obr贸ci膰, l膮duje bardzo daleko od niego (prawdopodobnie obracam si臋 wzgl臋dem 艣rodka uk艂adu, ale nie jestem pewien - w zasadzie czasem wygl膮da to dla mnie tak, jakbym obraca艂 si臋 wok贸艂 w艂asnej osi). Do tego dochodzi drugi problem - cz臋sto nie mog臋 przybli偶y膰 si臋 do obiektu tak jak bym chcia艂. Im bli偶ej jestem, tym wolniej si臋 przysuwam, a偶 w pewnym momencie stoj臋 w miejscu, pomimo ci膮g艂ego scrollowania. To wina ustawie艅 czy to m贸j komputer nie wyrabia? Dodam, 偶e komputer jest nowy i wyrabia膰 raczej powinien.
  9. 艢wietne! Uj臋cia, modele, muza, wszystko robi mega klimat.
  10. Dzi臋ki wielkie 馃槈 Wystarczy wysiedzie膰 przy kompie wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 godzin 馃槣
  11. Fajnie, ale mo偶na podkr臋ci膰 troch臋 design, zacznijmy od sylwetki: Warto pomy艣le膰 jaki charakter ma mie膰 posta膰. Skoro zaczynamy od nosoro偶ca to pewnie ma by膰 pot臋偶ny, niezbyt szybki (przynajmniej w wygl膮dzie), taka chodz膮ca g贸ra. Warto uj膮膰 to zar贸wno w pozie jak i og贸lnych bry艂ach postaci. Zatem kr贸tkie, pot臋偶ne ramiona na kt贸rych opiera si臋 ci臋偶ki tors. Pomaga inspirowanie si臋 innymi rzeczami z natury, wi臋c tutaj dorzuci艂em troch臋 goryla bo te偶 kojarzy si臋 jako co艣 pot臋偶nego. Detal rezerwujemy generalnie dla punktu skupienia, czyli najpewniej g艂owy i okolicy oczu. No i tak z sylwetki robimy bry艂y: I dalej jaki艣 tam detal: Rysunek dobrze wygl膮da kiedy czu膰 na nim ci臋偶ar obiekt贸w i ich obj臋to艣膰, szczeg贸lnie jak to s膮 jakie艣 rzeczy z natury masywne. U ciebie posta膰 wygl膮da raczej niestabilnie i raczej nie sprawia wra偶enia zwalistej, czyli co艣 posz艂o nie tak. Moim zdaniem w艂a艣nie tej masy nie czu膰, tak 偶e staraj si臋 tego pilnowa膰 i kombinuj jak sprzeda膰 iluzj臋, 偶e to co rysujesz ma ci臋偶ar, 偶e w jaki艣 spos贸b walczy z grawitacj膮 馃檪
  12. nah pod grafike bardziej mysle 馃檪 teraz patrzylem na prosta scene w marmo z kilkoma setami textur to zre mi 10 gb ramu 馃槈 wiec fajniej by bylo jednak pracowac w plynnym viuporcie 馃槃
  13. Te karty to specjalnie pod cyberpunka? 馃槢 Ja si臋 tak cieszy艂em ze swojego 1080 ti.. szkoda, 偶e tak nied艂ugo. Tak samo mia艂em z pentiumem 200 mmx. Chwila i wypu艣cili 233 a potem chyba core 2 duo czy co艣 takiego 馃槙
  14. Poczekam na to co pokaze AMD. Jeszcze nigdy nie mialem ich karty ale ciekawym tego RDNA2. Poza tym tak sie zastanowilem - Czy ja na pewno juz potrzebuje tego RTXa? Wiem, niemodne takie zastanawianie sie, powinienem szybko kupic nowa karte, jak wszyscy, a potem zrobic jej zdjecie i wrzucic na Twittera z podpisem "its a BEAST!" 馃槢 ... Ale... Na GPU renderuje rzeczy, ktore i tak szybko sie renderuja juz teraz na mojej 1070, glownie siedze w ZBrushu ktory uzywa procka, gier mam w cholere starszych, ktorych jeszcze nie przeszedlem bo nie mam czasu... Jesli AMD nie pokaze czegos zacnego, to moze poczekam nawet jeszcze rok z zakupem czegos nowego. AMD pewnie w tym roku nie pobije NVidii, ale jesli juz teraz sie zbliza wydajnosciowo (chodza glosy ze maja pobic 3070, zblizyc sie do 3080) to za rok bedzie jeszcze ciekawiej. Nie bede co roku wywalal $400-$500 na grafe skoro tak na prawde jeszcze jej nie potrzebuje. Trzymam kciuki za AMD.
  15. Last week
  16. Tak, w ostatnim linku da艂em, 3070 z 16 i 3080 z 20, przy 20 to ju偶 pe艂ne rozpasanie, nic tylko czeka膰 馃檪
  17. potwierdzam, nie 艂aduje si臋 馃槷
  18. podobniez gigabajt chce wydac 3080 ze zwiekszona iloscia ramu, czekam w standbaju 馃槃
  19. obrazek sie nie laduje 馃槙
  20. tak za ca艂e 6$ 馃檪 https://gumroad.com/remesher
  21. Dodaj臋 szybki dizajn kostiumu I GRZIBY
  22. 3090 10-20% lepsza wydajno艣膰 w stosunku do 3080 jak zreszt膮 by艂o 艂atwo do przewidzenia, boty wykupi艂y 3080 na premier臋 i ludki sprzedaj膮 innym niem膮drym ludkom nawet po wielokrotno艣膰 oryginalnej ceny, scarcity by design, mo偶liwe wykupywanie kart prze g贸rnik贸w i takie takie 馃檪 https://www.hardwaretimes.com/nvidia-rtx-3090-gaming-benchmarks-leaked-just-10-faster-than-the-rtx-3080/ https://videocardz.com/newz/nvidia-geforce-rtx-3090-shines-in-blender-benchmarks https://uk.pcmag.com/graphic-cards/128682/how-a-bot-bought-dozens-of-rtx-3080-units-before-consumers-could-grab-them https://www.techspot.com/news/86811-gigabyte-accidentally-reveals-rtx-3070-16gb-rtx-3080.html?fbclid=IwAR2b_ti0D3VC2Xx_uoiLvcMTKigiODXwqsNlM5G5fCqh0Abujc1U1wAe41M https://videocardz.com/newz/gigbyte-geforce-rtx-3090-turbo-is-the-first-ampere-blower-type-design?fbclid=IwAR1lbNU7BFtlr4HnBCzT-5E5QU3D_PS5_suzRYFNYngS5J0Aa-a_Zfxw-X4
  23. Zgadzam si臋 z przedm贸wc膮, nie wiem czemu a偶 tyle tych linii, chyba, 偶e chodzi艂o Ci o konkretn膮 dziur臋 o wymiarach jednejile艣tam ca艂ego pude艂ka, ale wtedy i tak nie potrzebujesz ka偶dej z tych linii. Bardziej ergonomicznie b臋dzie tak:
  24. Rendery z ca艂ym cia艂em. W sumie mo偶e zrobi臋 jeszcze jeden set, bo kilka niewykorzystanych render贸w le偶y i czeka na dysku. A mo偶e mi si臋 nie b臋dzie chcia艂o i nie zrobi臋. Nie wiadomo.
  25. Ruszy艂y beta testy nowego Toolbaga Raytracing, texture painting, asset library. Testowa艂em alphe i musz臋 powiedzie膰, 偶e fajnie to wygl膮da. Raytracigng zr贸wna toolbaga z innymi rendererami. Malowanie tekstur jest spoko i zostawia darmowego quixel w tyle - pojawia si臋 wreszcie alternatywa dla Paintera, ze znacznie lepszym silnikiem renderuj膮cym. Ulepszyli interface. Troch臋 zamieszali. Biblioteka asset贸w jest spora. Jest sporo sky贸w i materia艂贸w do malowania. Dpchodz膮 nowe. Mo偶na wpisywa膰 si臋 na publiczn膮 bet臋 na fejsie. Wydajno艣膰 pozostaje ta sama co w 3.08. https://www.facebook.com/groups/ToolbagUserGroup/permalink/4389828434391944/
  26. torm

    house_Photo---4.jpg

    © Tomasz Bie艅kowski

  27. torm

    house_Photo---2.jpg

    © Tomasz Bie艅kowski

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy