Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. I jeszcze takie co艣 20001-0126.mp4
  3. Sterowanie mayi g艂osem, nawet daje rad臋 馃檪 A tutaj David Kahl dodaje baz臋 danych houdiniego z informacjami o nodach do alexy, mo偶na si臋 do niego zg艂osi膰 do testowania.
  4. Yesterday
  5. Kontynuacja do ilustracji :) artstation: https://www.artstation.com/artwork/A9LRYV
  6. Dzieje si臋, ka偶dy chce umie膰 blendera 馃檪 ca艂kiem przyzwoicie to wygl膮da
  7. 45s czy to klasyczny spos贸b u偶ywania klawiatury i tabletu? 馃檪 Ekspertem nie jestem ale nie wydaje si臋 to najwygodniejsze po艂膮czenie 馃檪
  8. Przyznam szczerze ze mi si臋 nie chce ;)... Ostatnio sobie co艣 poskrypcic wole do pracy. Cos jeszcze pogrzeba艂em dzi艣. Rzezbilem nogi ale sa schowane xD.
  9. Tiaa.. podczas symulowania "plejna" zawsze wszystko dzia艂a 馃槃
  10. Czy kto艣 z Was importowa艂 filmy w postaci plik贸w IFL do 3ds maxa? Bardzo mocno spowolni艂o mi to viewport. Opisuje poni偶ej szczeg贸艂y. Potrzebuj臋 pokaza膰 w animacji kilka (~oko艂o 10) ekran贸w wy艣wietlaj膮cych r贸偶ne filmy. Filmy rozbi艂em na klatki przez maxowy RAM player i za pomoc膮 managera IFL stworzy艂em pliki .ifl, kt贸re podczytuj膮 poszczeg贸lne klatki podczas odtwarzania animacji. Klatki s膮 zapisane w JPG i PNG - maksymalna rozdzielczo艣膰 fullHD. Dzi臋ki takiemu rozwi膮zaniu wykluczamy, 偶e 3ds max b臋dzie mia艂 problem z kodekiem importowanego wideo. Taki plik wstawiamy jako bitmapa do kana艂u diffuse w materiale i ruszaj膮c suwakiem animacji powinni艣my widzie膰 przeskakuj膮cy film. M贸j problem polega na tym, 偶e viewport bardzo mocno spowolni艂 - w zasadzie nie mo偶na p艂ynnie porusza膰 suwakiem. Dodam, 偶e po ukryciu element贸w z wideo, viewport nadal si臋 zacina. Czy kto艣 z Was ma jaki艣 pomys艂 jak zooptymalizowa膰 wy艣wietlanie takich film贸w w viewporcie? Pracuje na: Max 2015 Design + Vray, 2x Xeon i GTX 980
  11. Zacz膮艂em modzi膰 co艣 nowego, na razie blockout i bicie si臋 z pomys艂ami 馃檪 B臋dzie wyzwanie wymodelowa膰 wn臋trze czaszki 馃檪
  12. no i elegancko tez mam rifta 馃檪 zaciagne sobie ta apke 馃檪
  13. rus3k: Dzi臋ki wielkie, mi艂o mi tym bardziej, ze 艣ledz臋 bacznie Twoje animacje 馃檪 KLICEK: Oculus Rift mam i pracuje mi sie w nim bardzo wygodnie i intuicyjnie, ale od jakiego艣 czasu nie wiem ju偶, co tam na rynku jest najlepsze. Soft si臋 rozwija, ale na pewno jeszcze sporo rzeczy brakuje i s膮 b艂臋dy. Chocia偶by problemy z eksportem i kamerami akurat w quill. Jak zreszt膮 wida膰, bo nagrywane z ekranu :). Na pewno bardzo prosta intuicyjna obs艂uga to plus.
  14. No, p贸ki co to nadaje si臋 to do storyboard贸w i do zabawy, ale zdaje si臋 偶e sporo ludzi si臋 tym interesuje. Filmy Jamy Jurabaeva z YT ludzie ostro ogl膮daj膮 i komentuj膮.
  15. Mam tylko troch臋 wiedzy teoretycznej i zero praktyki w gamedev, wi臋c je艣li g艂upoty pisz臋, to kto艣 mnie poprawi. W gamedev unikanie tr贸jk膮t贸w nie jest tak siln膮 religi膮 jak np w polymodellingu z p贸藕niejszym wykorzystaniem subdivision. W silniku gry i tak wszystko ko艅czy jako tr贸jk膮ty. taka np. g贸ra beczki ze screena, jako ngon, zunwrappowany, oteksturowany w silniku mo偶e np. zosta膰 podzielony tak i w 偶aden spos贸b tego nie odczujesz negatywnie (je艣li jak wspomniano, jest p艂aski). Co wi臋cej, czasem dzielenie na tr贸jk膮ty ju偶 na etapie tworzenia modelu ma sens, gdy偶: czworok膮t je艣li nie ma wszystkich punkt贸w w tej samej p艂aszczy藕nie - jego podzia艂 na tr贸jk膮ty da r贸偶ny rezultat w zale偶no艣ci od tego, kt贸r膮 przek膮tn膮 p贸jdzie podzia艂. Przyk艂ad przerysowany, ale uzmys艂awia, 偶e czasem mo偶na chcie膰 mie膰 nad tym kontrol臋. Np gdy model jest animowany, pozwala to lepiej pilnowa膰, jak si臋 b臋dzie siatka zachowywa膰 podczas deformacji.
  16. mordo jaki masz headset? tez chce sprobowac 馃槃
  17. Hej! Reel przekozacki, Paper World przekozacki, wszystko przekozackie;]
  18. Jim fajnie odda艂 ducha gry gdy gra jest entuzjastyczna gdy grasz w ni膮馃檪(sam pocz膮tek filmu)
  19. Co jest dla Ciebie uzasadnieniem dla u偶ycia tr贸jk膮t贸w?
  20. animacja testowa w Quill VR "Moja mama na rowerze"
  21. Te偶 widz臋 du偶y potencja艂 w szkicowaniu w 3d, ale na razie odpu艣ci艂em 馃檪
  22. zlyczlowiek

    Album zlegoczlowieka!

    Forum kojarzy mi sie z okresami wzmozonej nauki, i taki ponownie nastal, wiec postanowilem sobie wrzucac rzeczy na nowo! Ostatnio skonczylem "Trylogie Ciagu", i myslami wciaz w tym swiecie... 馃檪
  23. nie wiem czy gracie na switchu czy nie, ale to jest moja ulubiona konsola i osobiscie uwazam ze jest najlepsza konsola na rynku 馃槃 takze tego, wyszedl wiedzmin na switcha, obczajcie:
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy