Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Z tego co rozumiem taką działalność wpisujesz w rozliczeniu rocznym jako prawa autorskie i pokrewne w dochoday i straty. Z 50% płacisz 18% podatku.
  4. ja moge napisac tylko tyle, ze te na ktorych jest wiecej przestrzeni jakos bardziej mi siadaja 🙂 szczegolnie te 2 ostatnie sa super, bo cos sie dzieje dodatkowo ze swiatelkiem 🙂
  5. super sa te rzeczy z designera 🙂 wrzucaj wiecej jak cos masz nowego 🙂 moze jakis making of czy cus? 😄
  6. no i git, to najlepsze rozwiazanie. Speedy strasznie pomagaja na lapanie proporcji, w sumie to jedno z moich ulubionych cwiczen 🙂
  7. bardzo fajne studisy 🙂
  8. moja ulubiona baja, game changer dla animacji moim zdaniem 🙂 Anywejsy 😄 wyglada spoko chociaz troszke plasko, wrzucaj progressy 🙂
  9. ten krol, kozacki jest 🙂 powinienes go wyrenderowac 🙂
  10. O, dzięki piękne ! Dzisiaj otwieram serię daily sculptów, na pewno będę miał to na uwadze ! Spróbuję utrzymać takie rutynowe ćwiczenia przez jakiś i wrócę do mela, żeby się zemścić :D
  11. chatki eleganckie 🙂 w sumie postaci tez spoko troche taki earth worm jim 😄
  12. jest fajnie i nie fajnie w tym samym czasie. Generalnie co mi sie nie podoba, bo bedzie szybciej, postaraj sie zrobic mniej genericowe ubranie ( nie mowie tu o fredzelkach itp bo one sa git) ale o butach, spodniach i palcie 🙂 I tak, zdecydowanie robic cos dalej 🙂
  13. no screeny nie sa za ciekawe 🙂jestem praktycznie pewien, ze jestes wstanie z tego modelu w renderingu wyciagnac dwa razy wiecej 🙂 Materialy, swiatlo i ujecia 🙂 powodzoenia
  14. co to za projekt? rekonstrujesz modele z herosa? czy robisz jakis mod?
  15. no jak dla mnie ta panna ze skrzydlami to zloto 🙂 wrzuc do naszej galerii ziom 🙂
  16. moim zdaniem ine jest az tak zle 🙂 Generalnie zacznij od dobrego umiejscowienia oczu, znajdz fotke wsadz fotke za zbrusha, wstaw model i zlap umiejscowienie oczu w modelu. Potem wszystko bedziesz mierzyl oczami. zwroc uwage na umiejscowienie gałek, oko ma w przyblizeniu 2,5 cm srednicy zrob sobie taka kulke w maxie i wrzuc do zbrusha. Potem przypatrz sie jak ludzie maja umiejscowione oko (teczowka) zawsze jest na srodku a dolna czesc ledwo dotyka dolnej powieki
  17. fajnie ze zaczynasz robic czaszki, jezeli jeszcze masz troche mocy w lapie 🙂 to po pierwsze zawsze rob takie rzeczy z referencji, staraj sie zrozumiec ksztalty i je zapamietac. Nawet jak za pierwszym razem nie pyknie, to warto czaszke studiowac powiedzmy ze raz w tygodniu 😉 Najlepiej wez sobie uproszczona wersje czachy i staraj sie ogarnac w pierwszej kolejnosci: -1 proporcje -2 proporcje -3 proporcje 4- detale jezeli zrobisz pierwsze 3 kroki dobrze, to nawet jak spierniczysz rzeczy ktore sa na gorze (czyli detale na oczodoalch itp) to czaszka nadal bedzie wygladac dobrze 🙂 Na maszynach nie znam sie za bardzo, ale robisz dziwne rendery, ktore nic nie pokazuja. Kamera jest za daleko, ujecia nudne 🙂
  18. juz wczesniej mialem cos skrobnac jak tylko wrzuciles postac, ale chyba zapomnialem kliknac wyslij 🙂 Generalnie fajne modeliki Ci wychodza, jednak odszedlbym od tej stylizacji ktorej uzywasz, bo jest po prostu kiepska. Powtarzasz te same bledy jakie zrobiles we wczesniejszym modelu, glownie mowie tu o oczach. Model ma problem taki ze jest "prawie" slodki, ale przez braki w ksztaltach czuc ze jest to model poczatkujacego grafika 3d.
  19. ciagle robisz ta sama twarz, z tymi samymi bledami w okolicach szyji. Wez refke w garsc i cisnij ze zdjecia, staraj sie nie robic jak sie Tobie wydaje ze cos jest, tylko rob tak jak widzisz na fotce 🙂
  20. fajne rednerki Ci wychodza 🙂 jezeli chodzi o modelowanie postaci to to jest rzecz nad ktora powinienes najwiecej posiedziec. W sensie, sama twarz jak jest zbudowana. Jak to podciagniesz to wszystko zacznie ladnie siadac, a nie tylko martwa natura 😄
  21. zloto jest 🙂 czekam na renderki mordo 😄
  22. Yesterday
  23. Witam, Od czasu do czasu odwiedzalem to forum bez udzielania sie, ciesze sie ze odzylo pod nowa postacia. Wybaczcie ze pierwszy post dosyc interesowny, jednakze mam pewna zagwostke. A mianowicie chodzi o sprzedaz assetow graficznych na stronach typu Turbosquid oraz CGTrader, i kwesia jak wyglada rozliczanie sie z takiej dzialalnosci. Probowalem sie dowiadywac w ksiegowosci, jednakze nie uzyskalem zadnych informacji z pododu niewiedzy oraz braku checi dowiedzenia sie dla mnie. Czy sa osoba ktore moga podzielic sie doswiadczeniem w tym zakresie, jak trzeba sie rozliczyc z przychodu na stronach typu Turbosquid (podatek tylko u nas czy tez w Stanach, oplata miesieczna, roczna, tygodniowa etc, jaka forma rozliczenia). Z gory dzieki za poswiecony czas. Jeszcze postaram sie poszperac na forum tutaj zeby sprobowac cos znalezc na ten temat. Pozdrawiam. EDIT: (Skoro nie uzyskalem odpowiedzi od ksiegowego ktoremu chcialem zaplacic, to nie oczekuje odpowiedzi od dobrego samarytanina ;)) Pozwole sobie tutaj zlinkowac kilka tematow odnosnie sprzedazy modeli na TS (byc moze cos sie i mi i potrzebujacym wyklaruje, a i latwiej znalezc wszystko z jednego posta niz uzywajac wyszukiwarki - przynajmniej dla lenia jakim jestem :P Linki z forum odnosnie TS: Edit 02: https://i.wp.pl/a/f/pdf/8836/008_teva.dokinf.czescviii.2.w-8ben.pdf
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy