Skocz do zawartości

Living Dead: Death Knight


Conq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) Pierwszy raz biorę udział w konkursie 3D. Jestem amatorem i traktuję to raczej jako możliwość poddania ocenie swojej pracy, bo najbardziej zalezy mi na waszych opiniach. Wiem, temat mojej postaci jest już zużyty i to mocno, ale postaram się dodać do niego trochę świeżości. Otóż będzie to martwy wojownik, taki na którym trzyma się jeszcze całe mięcho :) Kontrolę nad nim będzie miał pewien pasożyt. Ludzkie ciało będzie dla niego swego rodzaju środkiem transporu, walki itp. Dodam jeszcze parę elementów kostnych z innych stworzeń w ramach zbroi. Narazie umieszczam wstępny render.

 

[Edited on 9-4-2003 by Gotham]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 345
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moim zdaniem ułożenie mięśni na klatce piersiowej jest bardzo dobre ... nie dałeś jeszcze uwypuklenia mięśni a\'la Stallone :D ale widzę że super je ułożyłeś ... ciekawią mnie już kolejne updaty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks za słowa uznania :) Nogi muszę jeszcze dopracować, no i ten brzuch. Faktycznie jest trochę za mało muskularny. Trochę Stallone\'a nie zaszkodzi :D

A do tego czesu pierwsze partie zbroi.

 

pozdrawiam

Conq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze to maska mnie też nie bardzo satysfakcjonyje :/ Myślę, że zrobię jej małą operację plastyczną i dodam uzębienie, trochę ścięgien (żeby rzuchwa trzymała z jajem :D) no i gwóźć twarzy, czyli poprawię jej zarysy. W planach mam też włosy (będą siwe), ale z tym będzie najciężej. A łapki to na pewno będą \"mięsiście\" wyglądać bo w końcu to rycerz [spox]. W sumie mało znam Maxa i jeszcze wieeeelu rzeczy nie wiem. Jedynie to w miarę mi wychodzi modelowanie :)

 

p.s. Postaram się dziś zamieścić kolejną \"fotkę\" [mruga]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach