Skocz do zawartości

Mac Pro do 3ds max + Vray


kowal1916

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam w posiadaniu nieodpakowany sprzęt w postaci nowego Mac'a Pro

 

Konfiguracja:

 

Intel Xeon E5

4 rdzenie

Cache L3 10 MB

Turbo Boost 3,9 Ghz

 

32 GB RAM

 

SSD 512 Gb PCI-Express

 

Dwa procesory graficzne AMD FirePro D300, każdy z 2 GB pamięci VRAM GDDR5

 

 

Teraz moje pytanie, czy sprzęt nadaje się do pracy na średniozaawansowanym poziomie w 3ds MAX+Vray?

Głównie wizualizacje architektoniczne.

 

Nie znam się kompletnie na kwestiach sprzętowych stąd moje pytanie, bo może llepiej to sprzedać i kupić coś innego? Oczywiście wolałbym ominąć szukania kupca itp.

 

Z góry dzięki za pomoc w decyzji.

 

Dodam, że obecnie pracuje na i5, 16GB RAM, karta ATI 1GB i w bólach ale jakoś sobie radze. Dlatego też obstawiam, że przeskok będzie dla mnie i tak zauważalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O ile wiem to nie ma 3DS max'a na mac'a. Zatem sprzedaj i kup PCta, albo zostaw i olej 3DS maxa.

Ten mac pro to fajna i ladna zabawka ale raczej do obrobki video niz renderowania.

 

Ja ostatnio zamienilem PCta i7 3770 + gtx 670 4GB ram na Mac'a pro 12 core z 2010 + quadro i jestem bardzo, bardzo zadowolony.

Ale siedze na Blenderze i Maxwellu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Tak, wiem, że nie ma, obecnie mam dwa systemy i na tym też tak bym planował.

Ogólnie jeśli miałbym sprzedać to też skończyłoby się na Mac'u Pro tyle, że na tym starszym w tradycyjnej obudowie - jak się orientowałem wstępnie to taka konfiguracje moglbym kupić:

 

procesor Intel Xeon 3.46 GHz 6-core, 6 rdzeni, 12 wątków, 12MB cache, turbo 3.73 GHz

pamięć RAM 48GB DDR3 ECC 1333 MHz (3x 16GB)

karta graficzna Nvidia GeForce GTX 770 4GB

 

Warto decydować się na taką zmiane?

 

LK

Edytowane przez kowal1916