Skocz do zawartości

Salon + kuchnia


kluner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym prosić o radę co do tego obiektu. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds maxa.

Używam silnika renderującego Corona - nie wiem czy dobry wybór, ale z tego co czytałem jest dość szybki na czym zależało mi przy moim sprzęcie.

Ciekawy jestem co mógłbym zmienić w scenie co wpłynęło by na podniesienie realizmu, które elementy są kluczowe

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zwróć uwagę, że w rzeczywistości nie ma idealnych kątów prostych- każdy narożnik jest lekko fazowany. Może się to wydawać dziwne, ale lekkie fazowanie krawędzi mebli mimo, że nie zauważalne, podnosi realizm. popracuj nam mapowaniem tekstur i materiałami- metalowe i lakierowane elementy nie odbijają światła jak lustro. Nie będę się wypowiadał na temat corony, bo nie znam tego silnika, ale poszperaj info jak zniwelować to ziarno. Myślę, że jak na początek to jest całkiem ok. Widzę, że lubisz meble vox ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie popracuj nad shaderami, Po majstruj w różnorodności mocy świateł i ich barwy do niektórych pododawaj tektury. Co do szumów szkło w oknach powinno mieć włączoną opcje thin. Następna sprawa wrzuć sobie render elementy takie jak: albedo - będziesz wiedział dzięki niemu czy wszytko jest porządku z materiałami tam gdzie jest coś w nich czerwone to najczęściej albo jest za mocny reflection albo corona źle radzi sobie z za mocna bielą. Direct i indirect w przypadku gdzy szumy są generowane na direct należy podwyższać parametr Light Sampler multiplierna natomiast w przypadki gdy szumi indirect musisz zwiększyć parametr GI/AA

Z uwagi do samych renderów:

1.TV powinien generować światło lekka poświata by dawał fajniejszy efekt

2.Kominek u ciebie daje tylko w jedna stronę poświatę a powinien ja dawać w obie