Zobacz pełną wersję : Adobe photoshop



robaz
10-05-02, 12:59
Fajnie by było gdyby na forum powstał dział dotyczacy takich programów jak Adobe photoshop. Dzieki temu moglibysmy sie wymieniac sugestiami i opiniami dotyczacymi pluginów i innych rzeczy zwiazanych z tworzeniem ciekawych tekstur.

waha5
10-05-02, 16:53
To nie jest zły pomysł ........ Adobe lub Flash5 ........ chyba że właściciel strony nie chce się rozdrabniać na jakieś amatorskie programiki do grafiki 2-wu wymiarowej ;)

NEHRU
18-05-02, 07:30
HEh Photoshop może być ale Flesch odpada o to nie ma najmniejszego związku z maxem (: a to jest forum o 3d studio (: Tak wogóle to dział Photoshop by się przydał, byłoby nawet ciekawie (:

POZDROWIENIA
Przemek

JacekM
18-05-02, 15:08
Tworzenie textur i photoshop chętnie, ale flash raczej nie :P.

JacekM

waha5
26-05-02, 08:43
Flash jest bardzo ciekawy - wlasciwie to musialem sie go troche nauczyc - :P

Anonymous
26-05-02, 11:19
ale nie ma nic wspolnego z 3d, photoshop juz bardziej (textury, obrobka)

JacekM
26-05-02, 13:25
Sądzę że powinien powstać dział o teksturach. Nie konkretnie o pshopie, ale taki ogólny o tworzeniu.

JacekM

Wojciech Daszczyk - PROF
29-07-02, 21:54
Jestem za powstaniem nowego dzialu o tworzeniu tekstur mile widziane totour. o photoshopie .
Jesli chodzi o Flasha to juz powoli bym sie niezgodzil ze nie ma nic wspolnego z maxem (nowy plugin do rendu do postaci Flasha *.swf) choc fakt mysle ze to jest osobna para kaloszy nie trzeba tu od razu wklejac tego progza co najwyzej tot. o pluginie. Przeciez wielu MAx maniakow uzywa go do np. reklamy a nikt nie mowi o totourkach do marketingu >>> :D

SmoQ
02-08-02, 16:44
jestem za, a nawet przeciw :) dział o ps\'ie byłby całkiem, całkiem, pod warunkiem, że ukierunkowany w stronę robienia texturek

Wojciech Daszczyk - PROF
02-08-02, 17:10
Kazdy to chyba ma na mysli
w koncu nie od parady strona nazywa sie www.max3d.pl a nie www.max2d.pl

ramze
03-08-02, 21:27
Originally posted by waha5
To nie jest zły pomysł ........ Adobe lub Flash5 ........ chyba że właściciel strony nie chce się rozdrabniać na jakieś amatorskie programiki do grafiki 2-wu wymiarowej ;)

amatorskie heh, znawca :P:P

Ale byś grafikę w maxie obrobił :D :D :D :P

Wojciech Daszczyk - PROF
03-08-02, 21:49
Zacznijmy od tego ze Photoshop to napewno nie amatorski program graficzny ... panie waha5

poza tym w czym tworzyc tekstury dla modeli jak nie w Photoshopie ? ... w paincie :D... w czyms trzeba ja przeciez zrobic bez niej nawet najlepszy model kiepsko wyglada. :mad: