Skocz do zawartości

praca w 3d??jak??gdzie??


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam sobie watki i piszecie ze zarabiacie na 3d :):)

i to nie sama "mafia" 3d:):) tylko duza czesc (mlodzi tez)

ja tam sie nie znam jestem zielony:)

i sie chcialem spytac jak mozna zalatwic sobie prace w 3d nie chodzi o stala ale takie cos jak modele robic na zlecenie itp.

slyszalem ze sa jakies stronki gdzie sie umieszcza pliki i ludzie je kupuja...

jak byscie mogli mi powiedziec cos o "pracy"w 3d

nigdy sie tym nie interesowalem ale wkoncu jakies grosze (jak bym z 10zl dostal fajnie by bylo;);)hehe) moze bym dostal:):)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nielot ja ci szczeze powiem ze ja to bez znajomosci to chyba ani jednego bym nie dostal :D a pozatym we wrocku jest kilka agencji reklamowych mozesz sie przejsc czasem daja jakies zlecenia a jak robisz tez www to przejdz sie po klubach bo tez mozna zleconko lyknac :) niestety znalezc cos jest naprawde ciezko :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK ma racje zadko sie zdaza ze akurat przypalecze sie do Ciebie klient , wystarczy ze wejdzie na max3d.pl i juz nawiaja sie 321321321 grafikow lepszych od Ciebie ktorzy zrobia to szybciej, lepiej, drozej ^^

 

Ale z tym szukaniem tez jest ciezko , jednak najlepiej miec duzo znajomkow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ? Znajomi są zwykle dobrzy kiedy czegoś potrzebują albo jak wiedzą że masz dobrą sytuację i możesz coś załatwić- jak akurat jest na odwrót i czegoś potrzeba to nagle nikt nic nie wie i nie ma żadnych kontaktów. Przykre ale prawdziwe- pierwsza zasada freelancingu- "umiesz liczyć- licz na siebie". Chyba że wasi znajomi zachowują się inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że wasi znajomi zachowują się inaczej...