Skocz do zawartości

<<< FULL WYPAS >>>


El Wieczor

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taka sprawa, że zamierzam niedługo zmienić conieco sprzętu na wydajniejszy i zastąpić wysłużonego PIII 850Mhz nowym Athlonem Bartonem 2800+, tylko teraz takie 2 pytanka mam:

 

1. Czy opłaca się kupić 512 DDR 400Mhz czy wystarczy 333Mhz, bo różnica w cenie jest :) i tylko nie pisać, że najlepiej 1,5Gb od razu kupić ,bo musiałbym bank okraść! I jeszcze jedno, czy Kingstony naprawdę są lepsze od NONAME`ów, czy płaci się tylko za firmę?

2. Jaką płytę byście proponowali, bo jeśli o to chodzi, to ja kompletnie jestem zielony. Mam na myśli taką do 450zł, oczywiście jeśli różnica w cenie nie byłaby zbyt duża, to preferowałbym lepszą firmę (jeśli chodzi o akceleratory, to sam wolę np. WinFasta od Prolinka, rozumiecie o co chodzi, żeby nie wcisnęli mi taniego badziewia ;)

 

Oczywiście wszystko ma chodzić najwydajniej pod kompilację w 3ds Maxie, giery są na drugim planie.

 

BTW. Może ktoś chce kupić? Jeśli nie w całości, to na części?

 

-PIII 850Mhz 100% stabilny przy 973Mhz ;), BOX radiator, wiatrak, certyfikat, jeszcze na gwarancji

-ABIT BE6, uaktualniony BIOS

-256 SDRAM 133Mhz Kingston

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Originally posted by El Wieczor

 

I jeszcze jedno, czy Kingstony naprawdę są lepsze od NONAME`ów, czy płaci się tylko za firmę?

 

Teoretycznie markowe pamieci powinny bezproblemowo (stabilnie) pracowac na wyzszych ustawieniach CAS czy RAS jak to tam zwa w Biosie. Sa tez pewnie mniej awaryjne, a wiesz jak padnie pamiec to rozne cuda i dziwy sie moga dziac np. http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=2465

i tym podobne - blizej nie przewidywalne :)