Skocz do zawartości

jak to jest z tyma ASP


azazel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Dominik

Jak się dostać? Są egzaminy i to chyba za tydzień. Trwają tydzięń (egzamin na wydziale), póżniej 3 egzaminy z Hustorii + przedmiot dodatkowy, język. Ja jestem na Wzornictwie Przemysłowym. Czyli zajmuje się wszystkim co nas otacza: od magnetofonów, telewizorów, ,,,,,,,,,,,,,, do kopareki i tp. Wydziałow jest pare. Malarstwo, grafika, rzezba, konserwacja, architektura wnętrz i wzornictwo.

To tak w skrócie POzdrawiam Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiuję na 3 roku grafiki multimedialnej w Poznaniu. Egzaminy s± ciężkie, długie, i cholernie ciężko jest się tam dostać. Trzeba mieć, albo ogromnego farta albo duże zdolno¶ci, najlepiej jedno i drugie.

A na uczelni niby 3d max\'a ucz±, ale beznadziejnie, sam się wszystkiego musiałem uczyć. Ale jest kilka ciekawych pracowni min kilka pracowni filmu animowanego, projektowania graficznego itp. Je¶li chodzi o grafikę komputerow± to mało ucz± a dużo wymagaj±.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no ale przeciez o to biega ... ja tam nawet bym nie chcial aby mnie uczyli od podstawa maxa .. poc o mi to w takim ukadzie nudzil bym sie okrutnie na tych wykladach ... bardzie mi biega o poznawanie nowuch metod i sposobow na wykonywanie ciekawych spraw .. sam sie ucze maxa od pary lat i fajnie by bylo jak by mi ktos podpowiadal gdzie moge znalesc pewne sprawy ... a przeciez nie zawsze wiemy jakie pytania zadac ... i dlatego chcialbym pujsc na jakis kierunek zwiazany z 3D bo przeciez to mnie pasjonuje i to chce robu\\ic ... no ale co ja tanm bede gadal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach