Skocz do zawartości

efekty renderingu


tulman

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

jak obiecalem zalaczam moja pierwsza prace. po zabawie z Rhino odrazu pierwszego wieczora zrobilem cos takiego. jest w prawdzie tutorial ale od czegos trzeba zaczac. powiedzcie mi tylko jak to mozna fajnie upiekrzyc i zrenderowac w rhino zeby wygladala jak najrealistyczniej. tylko tym razem bardzo prosze o wskazowki w wresji "dla debila" bo ja naprawde jestem total amator i nie mam pojecia wiekszosci operacji w programie.

wielkie dzieki

 

tomson

 

P.S. juz robie nastepna felge moze nawet z opona i renderingiem jak mi pomozecie. jeszcze raz dzieki za wszelkie info!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ok ... powrocilem :)

 

sorry ze tak dlugo to trwalo ... ale mia kilkumiesieczna chyba przerwe w zabawie z rhino ...i co nieco mi sie pozapominalo ...

 

zaczynajac od poczatku ...

 

1) podstawowa sprawa jest oswietlenie sceny ... przyklad w miare poprawnego oswietlenia dajacego przyzwoite rezultaty masz na screenie nr1:)

 

2) ustawienie materialu ... rzeczy na ktore trzeba zwrocic najwieksza uwage jesli chodzi o materialy we flamingo to "reflective finish"(odbicie otoczenia) i "highlights" (odbicia swiatla) - przyklad jakiegos tam sreberka masz na screenie numer 2

 

3) ustawienie enviroment (bo wiadomo wszem i wobec ze odbijajace obiekty wygladaja dobrze jedynie wtedy jesli maja co odbijac :)

 

tutaj zaczyna sie zabawa...

- przy ustawieniu standardowym enviroment (planar) otrzymujesz efekt jak na rysunku 3/a (nieciekawie)

- przy ustawieniu standardowym "spherical mapping" (potrzebnym do wiekszosci scen) otrzymujesz efekt 3/b (tez nieciekawie)

- po skorygowaniu wyswietlania mapy "envy" w sposob zalaczony ... otrzymujesz efekt 3/c ... chyba najciekawszy :)

 

to chyba wszystko ... reszta to juz tylko zabawa z oswietleniem ... materialami ... i wlasnym doswiadczeniem