Skocz do zawartości

Zapomniane miejsca: "Strażnik Cmentarny"


Gość Bad Moon

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bad Moon

Patrząc na prace innych forumowiczów, dochodzę do wniosku że niektórzy zbliżają się już do końca, podczas gdy ja dopiero startuję. Mam nadzieję, że nie jest za późno i że nie porywam się z motyką na słońce (jestem początkujący). Moja propozycja to stary, zniszczony cmentarz widziany w porze nocnej. Na razie przedstawiam koncept który prezentuje w zasadzie tylko wygląd pomników, a ich układ i kompozycja raczej na pewno ulegną zmianie. Wkrótce pojawią się modele i próbne renderingi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Bad Moon

Dzięki za motywacje Y2d :D

A co do strażnika, to ten po lewej, i sam jestem ciekaw jak mi wyjdzie, ale postaram się nie zawieść Waszych oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon

Jak już wspominałem układ i kompozycja napewno ulegną zmianie, poprostu zabrakło miejsca na kartce gdy szkicowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon

Wziałem się poważnie do pracy, może jeszcze zdąże wystartowac w kategorii wyscig :D

Oto pierwszy rendering jednego z grobowców, dodam jeszcze kolumny po bokach i obelisk z krzyżykiem na "dachu" i zabieram się za następne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mi się podoba ,ale..IMHO trochę bym go uszkodził zwłaszacza na krawędzich,nie powtarzaj tych samych elem.(wiezyczki)chodzi o to aby do konca nie były takie same

reszta jest w super klimacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon

Dzięki :D staram się

 

A może mi ktoś powiedzieć jak zrobić sensowną mgłę? Bynajmniej nie chodzi mi o mglę z panelu środowisko. Czy particale to dobry pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon