Skocz do zawartości

Projekt Centrum Re4kreacyjnego W Wieliczce


Dejot

Rekomendowane odpowiedzi

Jest To Projekt Semestralny, Przedstawai Dwa Niezalezne Budynki, Jeden To Hala Sportowa ( Ten Betonowy) Drugi To Hala Basenowa. GŁÓwnym ZaŁoŻeniem Projektu ByŁo Stworzenie Dialogu MiĘdzy Dwoma Podstwawoymi Brylami. Wnetrza Bedziemy RozwiĄzywac W Drugim Semestrze Wiec Wtedy Pojawia Sie Ciekawsze Rednery, Wszelkie Komentarze Mile Widziene.

 

Projekt Jest Moj Wiec Tez MoŻna KomentowĆ. Co Do Maxa Jestem PoczĄtkujĄcy Wiec Chetnie Wyslucham Rad.

 

Milego Ogladania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ciekawy pomysł z wstęgą wodną jako elementem spajającym dwie bryły.

Ale nie wiem czy to nie za mało...

Ciekaw jestem jaka jest funkcja przestrzeni przed obiektami (mowie o tych kaskadowych tarasach), w każdym razie chyba jest tam zbyt pusto (to zdaje się dach jest?) może tam jeszcze przydałoby się wprowadzić wodę?

Co do tego kwadratowego zbiornika na początku to sadzawka? może warto się pokusić o wprowadzenie tam wiekszej ilości 'zapętlonej' wody i rozwinięcia tego małego zbiernika do pełnowymiarowego basenu odkrytego?

I zastanowiłbym się też nad wyprowadzeniem jakiejś funkcji na zewnątrz, aby przełamać te zamknięte bryły (może jakaś gastronomia? bar ze stolikami na zewnątrz rozmieszczonymi pomiędzy wodną wstęgą?)

No i kwestja zieleni... Czy nie uważasz, że trawnik to za mało? być może przydałoby się wprowadzić troche zieleni wysokiej (np drzewa wyrastające z zagłębień w betonowej posadzce tak,że człowiek spaceruje między ich koronami?)

Pomysły można mnożyć, ale generalnie zastanowiłbym się nad uczłowieczeniem wielkich betonowych powierzchni

pozdrawiam i owocnej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach