Skocz do zawartości

Problem z projektem w Adobe Premiere


DAP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Proszę o Pomoc związaną z ADOBE PREMIERE.

Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o obróbke video, a tym bardziej o Premiere i dlatego prosze was o pomoc.

Problem polega na tym, że przeciągając filmik(jeden z wielu w sekwencji) zrobimy w xvid do okna srodkowego bez problemu jest odtwarzany i widać go, natomiast po przeciągnieciu wszystkich filmików do sekwencji(ustawieniu kolejności itp.) i odtworzeniu/podglądzie całej sekwencji(w oknie po prawej) jedyne co widze to czarny ekran i słusze muzyke. Również po utworzeniu całej sekwencji w Divx5.2.1 720x480 jest czarny ekran i słysze tylko muzyke. :(

 

adobe_111.jpg

 

Przepraszam za moją amatorszczyzne i chętnie posłucham waszych rad.

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziękuje panowie za pomoc. Faktycznie aby cokolwiek robić w premiere muszą to być filmiki nieskompresowane. Jeszcze raz dziękuje za pomoc i wskazówki.

 

 

 

Przy okazji chciałabym zadać jeszcze jedno pytanie, a mianowicie :

 

Mam problem z zapisaniem w odpowiednim formacie całego filmu. Chodzi mi o to, że obraz nie jest na cały ekran - tylko jest na środku. :(

 

Więc jak zrobić, aby obraz był na cały ekran- co, jak i gdzie ustawić?

 

Proszę o pomoc i wskazówki panowie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc panowie mój materiał to nieskompresowane filmiki: pierwszy 720x480, a pozostałe są w 640x480.

 

Problem polaga na tym, że premiere jakby mi je skalował i cały film jest wyświtlany tylko na środku (paski czarne są na dole/gorze, ale również po bokach:confused: ). Cały film zapisuje w 720x480, więc że są paski na dole/gorze to ok, ale że jeszcze po bokach. :(

 

 

settings_divx.jpg

 

(i co tu wybrać aby było dobrze).