Skocz do zawartości

speed modeling


Mareki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

pffffff

 

wiesz .. to 2 rozne zeczy ...

 

a kazda forma speedu jest taka sama ... robisz cos jak najszybciej ... szkicujesz/malujesz/bazgrasz/modelujesz

 

to sie tyczy kazdej formy ... szybk ocos narysować lub szybk ocos wymodelowac ...

 

ogolnie popularnym limitem jest 1h ale mozna tez zwiekszyc sobie pole i popisac sie tym co mozesz zrobic w 2-3 -... h

 

wszystko jest względne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za zamieszanie no ale wiecie jak to jest jestem zielony :) i jestem troche zdezorjentowany jeszcze raz sorry za zamieszanie i powiedzcie w prost ze jestem idiotą ze nie wiem o co chodzi a nie tłumaczcie mi jak dziecku pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mareki... widziałeś taki video tutek, że koleś maluje w takim tempie że szczena opada i że tak sie właściwie nie da?

No cóź... Nie wiem czy wiesz, ale można np. nagrać filmik robiąc jedną klatkę np. co 3 sec. I wtedy wszystko jest mega szybko... A nie masz żadnych specjalnych programów do speedów... To tak jakbyś myślał, że są specjalne ołówki którymi się szybciej maluje :D lol :)

Mam nadzieję że już wszystko rozumiesz...

pzdry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa w ogole jakies olowki ktorymi sie maluje? O_O

 

oj czepiamy się słówek - będzie wesoło :D Tak samo teraz pomyślałem, że jakby ktoś zgrywał jedną klatke co 3 sec to by dopiero było szybko :D wtedy 1 sec filmu = coś koło 1 min pracy :D

------------------------------------------------------------------

konkurs!!!!

kto znajdzie najwięcej nieścisłości w moich postach??? :D

------------------------------------------------------------------

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach